Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@09:09:16 GMT

کشف ۱۷۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در شهرستان نیر

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۹۹۵۳۳

کشف ۱۷۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در شهرستان نیر

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار هوشنگ حسینی بیان کرد: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و پیشگیری و مبارزه با فعالیت‌های مجرمانه قاچاق و ناامن کنندگان اقتصاد کشور، مأموران یگان امداد شهرستان نیر هنگام کنترل خودروهای عبوری در میدان شهریار به یک دستگاه وانت مشکوک شده و خودرو را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مأموران یگان امداد در بازرسی از خودرو ۱۷۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال بیت کویین که به صورت قاچاق و بدون مدارک قانونی حمل می‌شد؛ کشف و یک نفر را در این رابطه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: کارشناسان ارزش ریالی کشفیات این عملیات را ۱۶ میلیارد ریال برآورد کردند.

سردار حسینی تصریح کرد: وانت پیکان مورد استفاده قاچاقچی توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

کد خبر 4921756

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی اردبیل قاچاق ارز ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا قزوین ایلام شهرکرد گرگان ماه مبارك رمضان مواسات زلزله بیرجند کمک به نیازمندان جهش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۹۹۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۷۲ هزار نخ سیگار قاچاق توسط مرزبانان هنگ مرزی تایباد 

به گزارش قدس خراسان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرماندهی مرزبانی استان خراسان رضوی، سرهنگ ستاد محمد محمودی اظهار کرد: در راستای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز و پیشگیری از ورود و خروج کالای قاچاق از کشور، مرزبانان گروهان ۱۷ شهریور هنگ مرزی تایباد حین کنترل خودروهای مسافری در لاین ورود به کشور طی عملیاتی موفق به کشف مقادیری سیگار قاچاق از دو دستگاه خودرو شدند.

فرمانده هنگ مرزی تایباد افزود: مرزبانان پست کنترل و مراقبت دوغارون حین کنترل خودروهای ترانزیت در لاین ورود به کشور به دو دستگاه خودرو افغانستان مشکوک که پس از بازرسی دقیق از خودروها، تعداد ۳۶۰۰ پاکت سیگار شامل ۷۲ هزار نخ سیگار به ارزش ۱ میلیارد و ۱۰ میلیون ریال را که داخل دو دستگاه بونکر سیمان جاساز شده بود را از ۲ نفر متهم  افغان کشف کنند، که خودروها توقیف و کالاهای مکشوفه به همراه متهمین جهت سیر مراحل قانونی تحویل اداره مبارزه با کالای قاچاق هنگ شد.

وی بیان کرد: تشدید مبارزه با قاچاق کالا محوری ترین برنامه کارکنان مرزبانی به شمار می‌آید و این مهم در تحقق مسیر جهش تولید بسیار کارگشا است.


 

دیگر خبرها

  • کشف ۷۲ هزار نخ سیگار قاچاق توسط مرزبانان هنگ مرزی تایباد 
  • بازگشایی بازارچه‌های هنگه‌ژال و سیف در حال پیگیری است
  • کشف ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق از ۱۰ خودرو
  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • کشف کالا‌های قاچاق ۵۶ میلیاردی در اردبیل
  • باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان منهدم شد
  • ماینرهای قاچاق در نیکشهر کشف شد
  • ۲ سواری حامل سوخت قاچاق در نهبندان توقیف شد
  • کشف میلیاردی ماینرهای قاچاق در نیکشهر
  • کشف چسب مايع غيرمجاز در مانه و سملقان