Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، بابک دایی مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان فارس اظهار کرد: پایان خرداد آخرین مهلت ثبت اطلاعات اموال دستگاه‌های اجرایی استان فارس در سامانه سادا است.

او افزود: دستگاه‌های اجرایی موضوع ماده ۲۹ قانون برنامه ششم توسعه کشور، مکلف هستند حداکثر تا پایان خرداد سال ۹۹ اطلاعات ساختمان‌ها، فضا‌های اداری، غیر اداری و سایر اموال و دارایی‌های غیر منقول خود را در سامانه جامع اموال وزارت امور اقتصادی و دارایی (سادا) تکمیل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده وزیر امور اقتصادی و دارایی در استان فارس تصریح کرد: سامانه جامع اطلاعات اموال دستگاه‌های اجرایی که به نام «سادا» معروف است برای اجرای سند راهبردی نظام جامع فناوری اطلاعات جمهوری اسلامی ایران و به منظور ساماندهی و تشکیل بانک اطلاعات مربوط به اموال دستگاه‌های اجرایی طراحی و پیاده سازی شده است واطلاعات اموال غیر منقولی که در اختیار وزارتخانه‌ها، مؤسسات دولتی و شرکت‌های دولتی است، در این سامانه ثبت می‌شود.

او اضافه کرد: عدم ثبت اطلاعات اموال دستگاه‌های اجرایی استان در سامانه مذکور به منزله مازاد نیاز بودن اموال تلقی می‌شود و وزارت امور اقتصادی و دارایی مجاز است از طریق ادارات کل امور اقتصادی و دارایی استانی خود، راساً نسبت به شناسایی و فروش اموال ثبت نشده دستگاه‌های اجرایی اقدام کند.

دایی همچنین تصریح کرد: برای اجرای بند (د) تبصره ۱۲ قانون بودجه سال جاری اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان فارس بخشنامه ثبت اطلاعات در سادا را به کلیه دستگاه‌های اجرایی استان ابلاغ کرده و از آنان درخواست نموده است نسبت به اعلام اموال مازاد خود برای صدور مجوز مولدسازی و یا فروش در کمیته استانی مولدسازی و فروش اموال مازاد استان، اقدام کنند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی فارس گفت: بر اساس مفاد قانونی تبصره فوق الذکر، تخصیص اعتبارات طرح‌های تعمیرات اساسی و ماشین آلات و تجهیزات دستگاه‌ها منوط به ثبت اطلاعات در سامانه سادا شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اطلاعات اموال دستگاه های اجرایی بانک اطلاعات اطلاعات اموال دستگاه های اجرایی امور اقتصادی و دارایی ثبت اطلاعات استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۹۹۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات ۷ بنگاه اقتصادی استان بوشهر رسیدگی شد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی صفوی ظهر چهارشنبه در حاشیه اولین نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، مدیران دستگاه‌های اجرایی، مدیران بانک‌های عامل و برخی مدیران بنگاه‌های اقتصادی مربوطه افزود: مشکلات ۷ بنگاه اقتصادی به صورت ویژه در حوزه صمت و غیره مورد بررسی دقیق و رسیدگی قرار گرفت.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر اضافه کرد: در همین خصوص تعداد ۹ مصوبه در حوزه صمت و غیره جهت مانع زدایی مشکلات آنان تعیین و سپس جهت اجرا به دستگاه‌های اجرایی مربوطه ارسال خواهد شد.

دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بوشهر عنوان کرد: موضوعات دستورکارهای مطرح شده در این جلسه شامل طرح تولید آهک، پرورش میگو، محصولات سلولزی، پرورش ماهی در قفس بود که هریک با توجه به مسائل و موضوعات مربوطه به منظور فعال سازی، تسریع در پرداخت تسهیلات بانکی، دریافت سند رسمی و رفع اختلاف مالکیتی، ترهین وثایق، مشکل بدهی به شرکت گاز مصوبات لازم تعیین و سپس مقرر شد از طریق دستگاه‌هایی اجرایی نظیر بانک‌های عامل، شرکت گاز، منابع طبیعی، امور اراضی، راه و شهر سازی همکاری و مساعدت لازم را به عمل آورند.

وی اعلام کرد: در راستای تسریع در رفع مشکلات بنگاه‌های تولیدی استان، برنامه ریزی جهت افزایش جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با حضور دستگاه‌های اجرایی به صورت هفتگی و مستمر در دستور کار دبیرخانه کارگروه تسهیل است.

مدیر کل صمت استان تاکید داشت: در راستای تحقق شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» و حمایت بیشتر از تولیدکنندگان، از مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط و همچنین بانک‌های عامل استان انتظار می‌رود با تعامل و همکاری بیشتر با دبیرخانه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان نسبت به تسریع در اجرای مصوبات کارگروه اقدام کنند.

کد خبر 6087851

دیگر خبرها

  • پیشگیری از حریق در مراتع ایلام اولویت کار دستگاه‌های اجرایی باشد
  • ضرورت جهادتبیین در موضوعات اقتصادی/تعیین مشوق‌های ویژه برای استان
  • راه خروج از رکود تورمی، مولدسازی است
  • ۳.۵ درصد از رشد اقتصادی ایلام مربوط به بهره وری است
  • حرکت بر اساس راهبردها، مسیر رشد بانوان را فراهم می‌کند
  • مشکلات ۷ بنگاه اقتصادی استان بوشهر رسیدگی شد
  • کنایه مجری به خریداران استقلال و پرسپولیس
  • عکس| خریدارهای استقلال و پرسپولیس را ببینید
  • عکس| حذف ستاره های استقلال و پرسپولیس از روی لوگو
  • برگزاری آیین واگذاری مالکیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس