Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- بحران کرونا برخی از کشور‌های اروپایی را به شدت تحت تاثیر قرار داده و نارضایتی مردم در انگلیس و مراجعه مردم به بانک‌های غذا در شهر ژنو را به همراه داشته است. تاریخ انتشار: 13:34 - 21 ارديبهشت 1399 - کد خبر: ۶۱۹۵۵۵ خبرگزاری میزان - ویروس کووید ۱۹ که در حال حاضر یک اپیدمی جهانی به شمار می‌رود، تا کنون بیش از ۲۸۰ هزار قربانی بر جای گذاشته و بیش از ۴ میلیون نفر به این ویروس مبتلا شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ویروس کرونا، قاره اروپا را نیز به شدت تحت تاثیر قرار داده و بسیاری از کشور‌های اروپایی را با بحران جدی رو به رو کرده است.
در انگلیس به عنوان کشوری کرونا زده که پنجمین کشور درگیر در جدول جهانی به شمار می‌آید، سوء مدیریت بحران با انتقاد‌ها و نارضایتی‌های بسیاری همراه بوده است.
بر اساس آخرین نظرسنجی انجام شده از سوی Opinium، بیشتر مردم انگلیس در حال حاضر بر این باورند که دولت این کشور در مقایسه با سایر کشور‌های کرونا زده از جمله ایتالیا، اسپانیا و فرانسه عملکرد بدتری در رفع این بحران از خود نشان داده است.
نتایج این نظرسنجی یک هفته پس از آنکه دفتر آمار ملی انگلیس گزارش داد که این کشور بیشترین شمار تلفات ناشی از کرونا در میان کشور‌های اروپایی را دارد، منتشر شد.
دفتر آمار ملی تا روز ۲ می (۱۳ اردیبهشت)، شمار مرگ و میر کرونایی در انگلیس و ولز را ۲۹ هزار و ۶۴۸ مورد اعلام کرد.   با افزودن آمار رسمی تلفات اسکاتلند و ایرلند شمالی، آمار تلفات کرونایی در انگلیس به بیش از ۳۲ هزار مورد رسید و از همه کشورهای اروپایی فراتر رفت.
افزایش ناگهانی تلفات ناشی از کرونا در انگلیس باعث شد افکار عمومی درباره اثر بخشی عملکرد دولت در بحران کرونا به طور کلی تغییر کند.
همچنین نتایج نظرسنجی Opinium دریافته است که شمار بسیاری از شهروندان انگلیسی بر این باورند که دولت جانسون در مقایسه با کشور‌های دیگر مانند کره جنوبی، ژاپن و استرالیا نسبت به ۲ هفته قبل عمکرد بدتری داشته است.
اظهار نارضایتی و مخالفت مردم انگلیس با عملکرد دولت جانسون پس از آنکه نتوانست به وعده خود مبنی بر انجام روزانه ۱۰۰ هزار آزمایش تشخیص کرونا عمل کند، افزایش یافت. بیشتر بخوانید:  «رمدسیویر» دارویی معجزه آسا برای کروناست؟ در همین حال از سوییس با بیش از ۳۰ هزار مورد ابتلا به ویروس کرونا خبر می‌رسد که بیش از هزار نفر از ساکنان شهر ژنو برای دریافت غذا در صفوف طولانی قرار گرفتند.     کد ویدیو دانلود فیلم اصلی     یکی از ساکنان ژنو می‎گوید «در پایان ماه، پولی برای پرداخت صورت حساب قبوض و بیمه در اختیار ندارد.»
موسسه خیریه Caritas در سال ۲۰۱۸ گزارش داد که در سوییس با جمعیت ۸.۶ میلیون نفری، ۶۶ هزار نفر در فقر زندگی می‌کنند.   از سوی دیگر از آلمان به عنوان هفتمین کشور کرونا زده خبر می‌رسد با آغاز کاهش محدودیت‌های منع رفت و آمد توسط آنگلا مرکل، این کشور با افزایش موارد ابتلا به ویروس کرونا رو به رو شده است.
این در حالی است که هزاران نفر در شهر‌های آلمان علیه محدودیت‌های اعمال شده تظاهرات کردند.

دولت ایتالیا نیز به عنوان سومین کشور کرونا زده با بیش از ۳۰ هزار قربانی، اعلام کرده است که در روز گذشته بیش از ۴ هزار نفر از مبتلایان به کرونا بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شدند.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کرونا حوادث بین الملل کرونا در اروپا کرونا زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۹۹۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان «شاد» ۳۰ گیگابایت اینترنت رایگان دریافت می‌کنند

به گزارش خبرگزار مهر، «عیسی زارع‌پور» وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، امروز در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران با تبریک روز معلم، اظهار کرد: برای معلمان عزیزی که از طریق نرم‌افزار «شاد» با دانش‌آموزان در ارتباط هستند، یک بسته هدیه اینترنت در نظر گرفته‌ایم که می‌توانند تا سقف ۳۰ گیگابایت، رایگان استفاده کنند.

وی افزود: این بسته به صورت اتوماتیک برای کسانی که در «شاد» هستند، فعال می‌شود و نیاز به ثبت‌نام ندارد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات همچنین با بیان اینکه پایگاه پرتاب جدیدی که در جنوب کشور در حال ساخت است، در دولت سیزدهم کلید خورد اظهار کرد: امیدواریم امسال بتوانیم فاز اول آن را به اتمام برسانیم و اولین پرتاب را تا پایان سال از پایگاه فضایی جدید انجام بدهیم که پایگاه بسیار راهبردی در حوزه صنعت فضایی کشور خواهد بود.

زارع‌پور گفت: پایگاه پرتاب فضایی چابهار، پایگاه بسیار راهبردی در حوزه صنعت فضایی کشور خواهد بود.

ادامه دارد…

کد خبر 6093994 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • معلم‌های «شاد» ۳۰ گیگابایت اینترنت رایگان دریافت می‌کنند
  • معلمان «شاد» ۳۰ گیگابایت اینترنت رایگان دریافت می‌کنند
  • ناپدیدشدن هزاران پناهجو که قرار است به رواندا فرستاده شوند
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • قانون ضد مهاجرتی سوناک عامل تنش در روابط دوبلین-لندن
  • ترکیب منچستریونایتد متحول می‌شود/ ۳ بازیکن فروشی نیستند
  • فرماندار: نارضایتی اجتماعی از هیچ دستگاه اجرایی در زهک پذیرفتنی نیست
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • داوید رایا و دریافت گل در بازی‌های خارج از خانه لیگ برتر انگلیس پس از 604 دقیقه