Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرهنگ علی نیک یاد فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه صبح امروز در حاشیه اجرای دومین مرحله رزمایش کمک مومنانه گفت: با توجه به فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای رزمایش کمک مومنانه، نخستین مرحله این رزمایش توسط قرارگاه محرومیت زدایی و بسیج سازندگی با توزیع بیش از هزار و۵۰۰ بسته غذایی هر کدام به ارزش تقریبی ۵ میلیون ریال بین نیازمندان و خانواده‌های متضرر از کرونا انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او با بیان اینکه تا پیش از آغاز رزمایش کمک مومنانه پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج از اواسط نیمه ماه شعبان در کنار خیرین، گروه‌های جهادی، هیئتی، طلاب، نهاد‌ها و سایر ارگان‌ها مشغول به اجرای این کارخداپسندانه هستند، افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون بیش از ۲۰ هزار بسته غذایی توسط این گروه‌ها و نهاد‌ها بین اقشار آسیب پذیر توزیع شده است.

توزیع بیش از هزار و ۲۰۰ بسته غذایی در تربت حیدریه

علی رستمی فرماندار تربت حیدریه گفت: این مرحله از رزمایش با مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام در حال انجام است که در سطح کشور بیش از یک میلیون و در سطح شهرستان توزیع بیش از یک هزار و ۲۰۰ بسته غذایی با مشارکت بسیج سازندگی سپاه تربت حیدریه انجام می‌شود.  
او افزود: ما در جمهوری اسلامی همه آزمون‌هایی که در حوزه‌های مختلف اتفاق افتاده بود را تمرین کردیم اعم از دفاع مقدس، اقدامات ضد امنیتی، تحریم و فشار و تهدید، اما کرونا یک موضوع نوبرانه در این شرایط کشور بود.

فرماندار تربت حیدریه ادامه داد: در دو تا سه هفته اول در فصای عمومی و اجتماعی دچار سردرگمی بودیم و هر استان و شهرستان باید خودش را اداره می‌کرد و برای مواد ضدعفونی و بهداشتی گرفتار بودیم، اما بعد دو هفته پیک مطالبات انتطارات مردم را پاسخگو بودیم به نحوی که از شهرستان‌های تولید کننده ماسک و مواد ضدعفونی بودیم و این نشان ظرفیت بالای مردمی است که بسرعت می‌توانند با شرایط خود را وقف دهد.


رستمی بیان کرد: در حال حاضر ۴۱ نفر بستری داریم که ۸ نفر آنان در آی سی یو بستری هستند و با آماده کردن اورژانس دوالفقاری، تخلیه بیمارستان نهم دی و فراهم کردن امکانات و راه اندازی آزمایشگاه تشخیص کرونا بخش عمده‌ای از مشکلات برطرف شد.

او تصریح کرد: ترویج و بیان کار خیر نوعی معروف است و باید این گسترش یابد و نباید مغلوب فضای رسانه‌ای دشمن شویم، بنابراین همه دست اندرکاران اعم از سپاه و بسیج، ستاد اجرایی فرمان امام، کمیته امداد و اوقاف و سایر نهاد‌ها بدون اینکه حاکمیت به آن‌ها ابلاغی داشته باشد به رسالت و ماموریت عمل کردند.


انتهای پیام//ا. غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسته غذایی بسیج سازندگی رزمایش مواسات شیوع ویروس کرونا توزیع بیش تربت حیدریه بسته غذایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۰۰۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران جوان بمان (جمعیت) در البرز معرفی می شود

به گزارش خبرنگار مهر، هفدهمین یکشنبه‌های الگونمایی این بار در البرز با هدف معرفی الگوی «مواسات مادرانه» در این استان برگزار می‌شود.

معرفی اقدامات شاخص و ابتکارات میدانی از جمله برنامه‌های یک شنبه‌های الگونمایی است.

این نشست با حضور زینب عاشری برای معرفی الگوی «مواسات مادرانه» از البرز ساعت ۲۰ روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت برگزار می‌شود.

علاقه مندان می‌تواند از طریق لینک مجازی https://www.skyroom.online/ch/saman2/setadekhatam در این برنامه حضور داشته باشند.


کد خبر 6096681

دیگر خبرها

  • اجرای ۲۵ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان تربت جام
  • اندیشکده مواسات در البرز افتتاح می شود
  • ایجاد بیش از یکهزار و 600 فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی آذربایجان‌غربی
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • همدلی مدیران سرمایه بزرگی برای قزوین است
  • ایجاد ۱۶۰۶ فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی سپاه آذربایجان‌غربی
  • فعالیت ۵ هزار گروه جهادی در آذربایجان‌شرقی
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • ایران جوان بمان (جمعیت) در البرز معرفی می شود
  • پیش بینی آبگرفتگی و ایجاد سیلاب در خراسان رضوی