Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@14:13:36 GMT

ادای دین رئیس و فرمانده به سنگربان سابق(عکس)

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۰۰۰۰۶

ادای دین رئیس و فرمانده به سنگربان سابق(عکس)

پس از انتخاب رشید مظاهری به عنوان بهترین دروازه بان لیگ قهرمانان آسیا 2016  کاپیتان و مدیرعامل سابق این بازیکن در صفحات اجتماعی خود واکنش نشان دادند. 

به گزارش "ورزش سه"، با تصمیم afc چهار تیم از چهار دوره اخیر لیگ قهرمانان آسیا تشکیل خواهند شد. تیم هایی که هر کدام از آنها متشکل از بهترین بازیکنان آن سال خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا به همین دلیل برای یافتن اولین دروازه بان اولین تیم منتخب، از یک هفته پیش کار خود را آغاز کردند و نام 5 دروازه بان را به عنوان بهترین گلرهای  لیگ قهرمانان آسیا 2016 معرفی کردند و در نهایت این محمدرشید مظاهری بود که به عنوان بهترین دروازه بان آن دوره رقابت های لیگ قهرمانان آسیا معرفی شد. 

 

رشید که این روزها با پیراهن تراکتور در فوتبال ایران حضور دارد در رقابت های مورد نظر، همراه تیم ذوب آهن اصفهان درخشید. پس از انتخاب مظاهری به عنوان بهترین دروازه بان 2016 تعدادی از هم تیمی های او اقدام به انتشار پیام تبریک در صفحه اجتماعی خود برای دروازه بان سابق ذوبی ها کردند تا به نوعی هم بابت این افتخار به وی تبریک بگویند و هم به نوعی ادای  دین کنند. 

 

در میان نفراتی که برای دروازه بان تیم ملی پیام تبریک فرستادند می توان به سعید آذری مدیرعامل وقت ذوبی ها و قاسم حدادی فر کاپیتان این تیم اشاره کرد که در نوع خود جالب به نظر می رسید. 

 

 

 

 

آذری در متن منتشر شده خود که کمی هم بوی کنایه به نفرات دیگر داشت نوشت: تبریک رشید عزیز، اگر برخی نخواهند این موفقیت تو را به نام خودشان مصادره کنند. ثمره تلاش، ممارست، ریاضت و پایبندی به اصول خانواده رمز موفقیت تو بود. هر جا هستی موفق باشی.

 

کاپیتان قاسم نیز که او را کمتر از خیلی ها در صفحات اجتماعی می بینیم با مخاطب قراردادن همبازی سابق خود نوشت: در روزهای بزرگی ذوب آهن در آسیا، یکی از ارکان چهار فصل حضور متوالی در لیگ قهرمانان و سه صعود از دور گروهی، تو بودی.

 

 

 

 

ذوب آهن نامی پرآوازه در آسیا بود و تو سنگربانی که به تاریخ این جام پیوند خورده ای. تبریک به ذوب آهن و رشید عزیز.

تراکتور رشید مظاهری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تراکتور رشید مظاهری لیگ قهرمانان آسیا عنوان بهترین دروازه بان ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۰۰۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش تماشایی همبازی طیبی و اولاد قباد در لیگ قهرمانان اروپا

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از آاس اسپانیا، دیدار تیم‌های فوتسال پالما و بارسلونا در حالی به سود پالما به پایان رسید که یارارن حسین طیبی و اولاد قباد در این بازی جذاب صحنه‌های زیبایی را خلق کردند.   دروازه بان تیم فوتسال پالما زمانی که این تیم ۲ بر ۱ از بارسلونا پیش بود با یک واکنش دیدنی از گل تساوی بارسلونا جلوگیری کرد تا این تیم در ادامه موفق به زدن گل‌های بعدی شود.   تصویر واکنش دیدنی دروازه بان تیم پالما کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

دیگر خبرها

  • واکنش تماشایی همبازی طیبی و اولاد قباد در لیگ قهرمانان اروپا
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • معصومه شکوری، ناظر داوری فینال لیگ قهرمانان زنان آسیا
  • سرمربی پرسپولیس و بهترین تعریف از گل شهاب!
  • ۱۰ گلزن فعال تاریخ لیگ قهرمانان
  • برگزاری لیگ قهرمانان بسکتبال آسیا با حضور شهرداری گرگان
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • دست‌کش طلایی لیگ جزیره به دروازه‌بان آرسنال رسید
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال
  • وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن هفته لیگ قهرمانان اروپا