Web Analytics Made Easy - Statcounter

فربد زاوه گفت: پراید 90 میلیون تومانی حاصل مستقیم ارز 4 هزار 200 تومانی، بی انضباطی مالی دولت و افزایش سرمایه ای است که امروز یک عده در بورس سود آن را می برند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یک کارشناس بازار خودرو پراید 90 میلیون تومانی را حاصل سیاست غلطی دانست که در گذر زمان به وجود آمده و با اشاره به اینکه قریب به 50 سال است که درگیر سیاست های پوپولیستی غلط هستیم، در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: متاسفانه هر زمانی که دچار بحران های سیاسی شده ایم بجای آن که سعی کنیم با تعقل بیشتری با مسائل برخورد کنیم مشکلات را سیاسی تر کرده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فربد زاوه افزود: پراید 90 میلیون تومانی حاصل مستقیم ارز 4 هزار 200 تومانی، یک میلیون خودرو با قیمت دیماه 96، بی انضباطی مالی دولت و افزایش سرمایه ای است که امروز یک عده در بورس سود آن را می برند، سیاست های اقتصادی دولت در طول 5 دهه گذشته غلط بوده است و متاسفانه با تورم دو رقمی در ایران خو گرفته ایم.   وی با اشاره به اینکه تورم در ایران به 40 الی 50 درصد هم می رسد، اظهار داشت: آقایان بجای اینکه تورم در بازار را با شیوه معقول حل کنند دستورهای عجیب و غریب صادر می کنند، طی دو روز اخیر وزیر و رئیس جمهور دستور داده اند که قیمت خوردو پائین بیاید!   زاوه تصریح کرد: سیاست های غلط اقتصادی یعنی اینکه شرکت را زیان ده می کنند و اجازه می دهند آن زیان در قالب تورم، به عنوان سرمایه وارد شرکت شود و این مسئله به این معنا است که بانک های طرف قرارداد این شرکت ها اجازه پیدا می کنند روی منابع پر قدرت بانک مرکزی دست بیاندازند و تعهدات معوق خود را افزایش داده و اضافه برداشت کنند.   وی گفت: متاسفانه در حال حاضر شاهد افزایش قیمت ها در بازارهای دیگر هم هستیم و اینکه گفته شود دلال نقش دارد قابل پذیرش نیست زیرا همین آقایی که به سازمان حمایت دستور می دهد چرا قیمت ها بالا رفته، دستور ورود تورم به صورت های مالی را داده است و با این کار شاهد خلق پول های عجیب توسط وزارت خواهیم بود.    زاوه افزود: سال گذشته شرکت های خودروسازی زیان سنگین داده و علاوه بر اینکه مالیات نمی دهند تعهدات مالی به بانک ها را هم پاس نمی کنند زیرا صاحب سرمایه جدید شده و می توانند وام جدید بگیرند، باید گفت عجیب است اگر پراید 100 میلیون تومان نشود یا مسکن به متری 100 میلیون تومان نرسد.   کارشناس بازار خودرو در خاتمه خاطر نشان داشت: افزایش قیمت های مذکور حاصل سیاست های غلط آقایان رحمانی، نوبخت روحانی، جهانگیری و دیگر افراد دولت است و مردم بهای آن را در هر زمینه ای می پردازند.   

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: پراید 90 میلیون تومانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۰۰۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه و طلا امروز ۱۱ اردیبهشت؛ قیمت سکه و طلا افزایشی شد

به گزارش خبرنگار مهر، قیمت هر قطعه سکه طرح جدید تا لحظه درج این خبر در معاملات امروز دوشنبه (۱۱ اردیبهشت) در بازار طلای تهران نسبت به قیمت پایانی روز گذشته، با رشد ۸۰۰ هزار تومانی به ۴۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با افزایش ۱۰۰ هزار تومانی نسبت به قیمت پایانی روز کاری گذشته، ۳۸ میلیون تومان معامله شد.

امروز نیم سکه با افزایش ۳۰۰ هزار تومانی نسبت به روز کاری گذشته، ۲۴ میلیون تومان و ربع سکه با رشد ۲۰۰ هزار تومانی، ۱۵ میلیون تومان به فروش رسید.

قیمت سکه گرمی نیز بدون تغییر نسبت به روز گذشته، به نرخ ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان دادوستد شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار طلای تهران سه میلیون و ۵۱۱ هزار تومان معامله شد.

بهای هر اونس طلا در بازارهای جهانی به ۲ هزار و ۳۱۵ دلار رسید.

کد خبر 6093000 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • قیمت سکه ۱۱ اردیبهشت چقدر گران شد
  • حرکت بازار ارز به سمت ثبات/ نوسان یک یا دو هزار تومانی قیمت دلار طبیعی است
  • مسئله مردم نرخ رشد نقدینگی نیست، مردم تورم را می‌بینند
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۱ اردیبهشت؛ سکه ۸۰۰ هزار تومان گران شد
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۱ اردیبهشت؛ قیمت سکه و طلا افزایشی شد
  • پویشی برای مبارزه با گرانی افسار گسیخته
  • اصناف در مهار تورم نقش مهمی دارند
  • کاهش نقدینگی و تورم با تمرکز بانک مرکزی در حوزه ریال
  • قیمت نفت یک‌درصد کاهش یافت
  • فلاحت پیشه: نه‌تنها از منابع فروش نفت نفعی برای مردم حاصل نشد؛ بلکه دولت دست در جیب مردم کرده است