Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@02:02:32 GMT

قیمت مد نظر اتلتیکو برای فروش ستاره انگلیسی

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۰۰۰۸۳

قیمت مد نظر اتلتیکو برای فروش ستاره انگلیسی

درحالیکه چندین تیم انگلیسی خواهان به خدمت گرفتن کیه‌ران تریپیر از اتلتیکو مادرید هستند قیمت او از طرف این باشگاه 22 میلیون یورو اعلام شده است.

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه انگلیسی سان اعلام کرد درحالیکه چندین باشگاه لیگ برتری خواهان به خدمت گرفتن کیه‌ران تریپیر ستاره انگلیسی اتلتیکو مادرید و بازیکن سابق تاتنهام هستند، باشگاه اسپانیایی قیمت مد نظرش برای واگذاری او را 22 میلیون یورو اعلام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

تریپیر 29ساله تابستان سال گذشته از تاتنهام به واندا متروپولیتانو رفت و پیراهن راه‌راه اتلتیکو را به تن کرد. اتلتیکو در آن زمان 22 میلیون یورو برای خرید او پرداخت کرد و حالا می‌خواهد با فروش او به همین مبلغ دست‌کم از بابت به خدمت گرفتن ستاره انگلیسی مبلغی متضرر نشود.

 

 

نمایش‌های موفق تریپیر در اسپانیا در فصل جاری توجه چند باشگاه انگلیسی را به او جلب کرده. سان می‌گوید گذشته از چند باشگاه لندنی، احتمال بازگشت تریپیر به باشگاه سابقش برنلی هم وجود دارد. او در فاصله سالهای 2011 تا 2015 در برنلی تیم شهر زادگاهش بازی کرده و سپس راهی تاتنهام شده است. با اینحال پرداخت 22 میلیون یورو برای برنلی سنگین به نظر می‌رسد و احتمال پیوستن تریپیر به تیمهای بزرگ شهر لندن مثل چلسی و آرسنال و وستهام بیشتر به نظر می‌رسد.

 

 

 

تاتنهام اتلتیکو مادرید کرین تریپیر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تاتنهام اتلتیکو مادرید میلیون یورو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۰۰۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دلار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت دلار، یورو و درهم توسط مرکز مبادله ارز و طلا اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت دلار، یورو و درهم در بازار مبادله ارز و طلای ایران به شرح زیر است:

کد خبر 746303

دیگر خبرها

  • اعتماد بارسا به ستاره‌اش: دستمزد ۱۲ میلیونی در راه است
  • قطعی: ستاره ایتالیایی یورو را از دست داد
  • فعال‌سازی بند فسخ قرارداد، تنها راه خرید مارکوس تورام از اینتر
  • اولتیماتوم اینتر به دنزل دومفریز برای تمدید قرارداد
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و ارز ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
  • بایرلورکوزن رقیب جدی یوونتوس در مسیر جذب ریکاردو کالافیوری
  • قیمت دلار امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • جنون در پاریس: 200 میلیون یورو برای ستاره بارسا
  • قیمت دلار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • با وجود علاقه اتلتیکو مادرید، رئال مادرید تمایلی به فروش دنی سبایوس ندارد