Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-30@11:38:10 GMT

حاجی دلیگانی: دولت به جاماندگان سهام عدالت رسیدگی کند

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۰۰۰۹۹

حاجی دلیگانی: دولت به جاماندگان سهام عدالت رسیدگی کند

خبرگزاری ایسنا: حسینعلی حاجی دلیگانی در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: وزیر تعاون گفتند ۴۹ میلیون نفر برای سهام عدالت ثبت نام کرده که از این تعداد ۴۳ میلیون نفر ۵۰ درصد سهام آنان از محل سود داده شد و ۵۰ درصد دیگر را دولت سودش را به آنان داد و در واقع سهام را به نام آنان نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه اظهار کرد: یعنی درحالی که ۲۳هزار میلیارد تومان دولت بایستی برداشته و سهام را به مردم می‌داد، اتفاق نیفتاده و الان ارزش آن سهام ۱۰ تا ۱۲ برابر شده است. یعنی به جای ۲۳ هزار میلیارد تومانی که آن زمان دولت برنداشت و سهم نداد، الان ۲۳۰ هزار میلیارد تومان سهام از بابت آن ۴۳ نفر گیر دولت آمده است.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس تصریح کرد: افرادی که واجد شرایط هستند و اسمشان در آن زمان جا افتاده است، دولت ۵۰ درصد از سهام خودش را به این افراد واگذار کند. امروز یک استاد دانشگاه سهام عدالت گرفته، اما یک کارگر ضعیف نگرفته است.

عبدالرضا مصری که ریاست جلسه علنی را برعهده داشت در پاسخ به تذکر وی بیان کرد: کمیسیون اقتصادی در صورت امکان جلسه‌ای در این زمینه تشکیل دهد چراکه حق عده‌ای پایمال شده است.

منبع: فردا

کلیدواژه: جاماندگان سهام عدالت دولت حاجی دلیگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۰۰۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت حفظ کرامت جامعه‌ پزشکی/ رسیدگی به وضعیت دستیاران

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه بررسی و پیگیری مسائل و مشکلات جامعه پزشکی با حضور رئیس کل سازمان نظام پزشکی و رئیس سازمان بازرسی کل کشور، روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در سالن کنفرانس سازمان نظام پزشکی برگزار شد.

در این جلسه، ذبیح الله خدائیان رئیس سازمان بازرسی کل کشور، ضمن اشاره به جایگاه مهم جامعه پزشکی در حفظ سلامت جامعه و خدمت به مردم، بر حفظ کرامت جامعه پزشکی و پاسداشت نیروی انسانی در حوزه سلامت تاکید کرد.

وی با اشاره به وضعیت دستیاران رشته‌های تخصصی و متخصصین طرحی ضریب K، گفت: جامعه پزشکی کشور جزو قشرهای تخصصی مرجع و خدمتگذار کشور است که لازم است ضمن رعایت اخلاق پزشکی و حرفه‌ای و ارتقای توان علمی خود، همچنان در منطقه و دنیا افتخار آفرین باشد.

خدائیان افزود: رسیدگی‌به وضع دستیاران رشته‌های تخصصی و متخصصین طرحی ضریب K باید از اولویت‌های حوزه بهداشت و درمان کشور باشد.

وی همچنین نسبت به پیگیری جدی مطالب مطرح شده توسط رئیس کل سازمان نظام پزشکی تاکید کرد.

در ادامه این جلسه، محمد رئیس زاده رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران، ضمن ارائه گزارشی از وضعیت جامعه پزشکی و چالش‌های پیش روی آن در آینده، وضعیت نیروهای تخصصی و طرحی را تشریح کرد و خواستار رسیدگی به نارسایی‌های مرتبط با این حوزه به ویژه در زمینه اقتصاد سلامت، زیرساخت‌های تأمین و آموزش نیروی تخصصی برای کشور به خصوص شرایط رزیدنتی و نیروهای طرحی شد.

وی همچنین نسبت به پیگیری ویژه پرونده‌های اخیر و نیز برخی برخوردهای صورت گرفته با اعضای جامعه پزشکی در برخی استان‌ها و مطب‌ها تاکید کرد.

کد خبر 6092115 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • انتقال ۲۰ درصد سهام باشگاه پرسپولیس به بانک ملت
  • واکنش فوری به تغییر نام باشگاه استقلال
  • ضرورت حفظ کرامت جامعه‌ پزشکی/ رسیدگی به وضعیت دستیاران
  • خبرخوش برای سهامداران عدالت/تا این تاریخ سود را پرداخت می‌کنیم
  • رمزگشایی از علنی شدن اختلاف دولت و مجلس /آصفری: حذف قالیباف؟ بعید است /حاجی دلیگانی: تا روز آخر بر مجلس نظارت خواهیم کرد
  • طرح سوال از شهردار در دستور کار جلسه علنی روز دوشنبه شورا قرار دارد
  • سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟
  • توسعه متوازن و عدالت‌محور، نگاه شورای ششم به مسائل شهری
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده‌اند بخوانند
  • تاریخ دقیق واریز مرحله سوم سود سهام عدالت مشخص شد