Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهاد عصفوری، روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا، مسابقات دوچرخه‌سواری اعم از کشوری و آسیایی و جهانی، کنسل شد اما تمرینات دوچرخه سواران ملی پوش زنجان، تعطیل نشد.

وی اظهار داشت: مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۰ که قرار بود اسفند ماه ۹۸ به میزبانی مالزی برگزار شود به دلیل شیوع ویروس کرونا و پس از تشکیل جلسه اضطراری هیات رییسه کنفدراسیون دوچرخه سواری آسیا در کشور امارات، با تصمیم اعضا، لغو و به زمان دیگری موکول شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عصفوری افزود: تصمیم بر این بود که این رقابت‌ها در فروردین ماه امسال برگزار شود اما تداوم شیوع ویروس کرونا، باعث شد تا زمان عادی شدن شرایط، مسابقات انجام نشود.

عصفوری با بیان اینکه دوچرخه سواران ملی پوش برای حضور توانمند در مسابقات جاده و تریال، تمرینات خود را با رعایت موازین بهداشتی، انجام می دهند تا از دیگران عقب نمانند، افزود: تمرینات دوچرخه سواری جاده حداکثر با سه و تریال نیز با ۲ ورزشکار انجام می شود.

برچسب‌ها ویروس کرونا دوچرخه سواری قهرمانی آسیا زنجان امارات‌ متحده ‌عربی بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا دوچرخه سواری قهرمانی آسیا زنجان امارات متحده عربی بهداشت و سلامت ویروس کرونا دوچرخه سواری قهرمانی آسیا زنجان امارات متحده عربی بهداشت و سلامت دوچرخه سواری ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۰۰۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۳ جوجیتسوکار چهارمحال و بختیاری به مسابقات آسیایی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: در این دور ازمسابقات در اردوی تیم ملی این دوره ار مسابقات حمزه کیانی در وزن منفی ۵۵ کیلوگرم و رده سنی نوجوانان و محمد محمدی پیرمحمدی در وزن منفی ۶۹ کیلوگرم و رده سنی جوانان و امیرحسین گودرزی در وزن منفی ۵۲ کیلوگرم در رده سنی نوجوانان به مسابقات آسیایی ۲۰۲۴ اعزام شدند.
سلیمی افزود: این ورزشکاران از ۱۱ تا ۲۴ اردیبهشت ماه در ابوظبی به مصاف حریفان می‌روند.


دیگر خبرها

  • ایران : تحریم مسابقات مچ اندازی
  • ایران مسابقات مچ اندازی آسیایی ازبکستان را تحریم کرد
  • عرضه دو لاستیک نانویی ویژه مسابقات دوچرخه‌سواری
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا : ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا: ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • اعزام ۳ جوجیتسوکار چهارمحال و بختیاری به مسابقات آسیایی
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • زخم عمیقی به دوچرخه سواری زدند که به راحتی درست نمی‌شود
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • ۳ مصدوم بر اثر برخورد ۲ خودرو سواری در آزاد راه قزوین _ زنجان