Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@23:29:58 GMT

ابتکار: رادیو نسل در پی تقویت گفت وگوی بین نسلی است

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۰۰۲۲۱

ابتکار: رادیو نسل در پی تقویت گفت وگوی بین نسلی است

معصومه ابتکار روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار حوزه زنان و خانواده ایرنا، با تاکید بر اینکه زندگی افراد موفق نشان می‌دهد آن‌ها از خانواده‌های پر گفت‌وگو و پرقصه هستند که توانسته اند بر مشکلات پیروز شود، افزود: مامنی سالم‌تر و بااهمیت‌تر از خانواده که بتواند از آحاد جامعه مراقبت کند وجود ندارد اما به دلیل تحولات مختلف در معرض آسیب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: یکی از این آسیب ها، شکاف و کاهش گفت وگوی بین نسلی است. این که ما در بین همه مسائل و مشکلات روی موضوعی چون گفت وگو متمرکز شده ایم نشان دهنده آن است که موضوع گفت وگو یک مساله جدید برای خانواده ها است.

معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده، به تلاش های معاونت امور زنان در کاهش مشکلات گفت وگوی بین نسلی اشاره کرد و گفت: سری پادکست های مربوط به گفت وگوی بین نسلی را در پروژه مشترکی میان معاونت امور زنان و خانواده و انجمن ارتباطات تحت عنوان «رادیو نسل» ارائه کردیم.

وی درباره رادیو نسل توضیح داد: این پادکست سعی دارد ضمن شناسایی مسائل گفت وگوی بین نسلی، پیوند و ارتباط قوی را بین نسل ها فراهم کند.

ابتکار یادآور شد: این قدم اولی است که برداشته شد و امیدواریم با حمایت رسانه ها و انتشار مناسب آن بتوانیم به نتایج بسیار خوبی در کاهش شکاف بین نسلی و مسایل گفت وگوی بین نسلی ایجاد کنیم. این برنامه به نوعی ادامه راه گفت وگوی ملی خانواده و مجموعه ای است که کنکاش در حوزه بین نسلی می کند.

معاون رئیس جمهوری در پیام توئیتری خود نیز ضمن معرفی این رادیو، نوشته است: برای انسجام خانواده ایرانی و برای هم گرایی اجتماعی نیازمند #گفتگوی_بین_نسلی هستیم.

برچسب‌ها معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده سند ارتقا وضعیت زنان و خانواده معصومه ابتکار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده سند ارتقا وضعیت زنان و خانواده معصومه ابتکار معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده سند ارتقا وضعیت زنان و خانواده معصومه ابتکار گفت وگوی بین نسلی زنان و خانواده امور زنان گفت وگو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۰۰۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفت‌وگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و قطر در خصوص تحولات منطقه

 وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و نخست وزیر و وزیر امور خارجه قطر در یک تماس تلفنی درخصوص آخرین تحولات منطقه گفت‌وگو و تبادل نظر کردند.

به گزارش ایرنا، حسین امیرعبداللهیان و شیخ محمد بن عبدالرحمن بن جاسم آل‌ ثانی در این تماس، آخرین وضعیت تحولات فلسطین و تلاش‌ها و تحرکات دیپلماتیک جاری برای توقف فوری تهاجم وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه غزه و نسل‌کشی مردم بی‌دفاع فلسطین و راه‌های تسریع در ارسال کمک‌های بشردوستانه بین‌المللی به غزه را مورد بررسی قرار دادند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • قاسمی: استادان در هویت‌سازی و فرهنگ‌سازی اهتمام داشته باشند
  • استادان در هویت‌سازی و فرهنگ‌سازی اهتمام داشته باشند
  • علی مطهری: در خانواده آیت‌الله مطهری با شکاف بین‌نسلی مواجه نیستیم، اما...
  • دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با سفیر ایران در لبنان
  • گفت‌وگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و قطر
  • گفت‌وگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و قطر در خصوص تحولات منطقه
  • انسیه خزعلی توضیح داد؛ طرح زیست عفیفانه در حوزه حجاب و عفاف چیست؟
  • خزعلی ابعاد «طرح زیست عفیفانه» را تشریح کرد
  • زنان عالِم جایگاه ویژه‌ای در خودسازی و جامعه‌پردازی دارند
  • منشور مشاوره خانواده تدوین و نهایی شد