Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان بوشهر از توزیع ۱۶ هزار سبد غذایی به ارزش بیش از ۵ میلیارد تومان در قالب رزمایش کمک مومنانه میان نیازمندان و افراد بی‌بضاعت در شهرها و روستاهای استان بوشهر خبر داد. ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۹ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

سیدمحمدحسن تقی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر،با اشاره به مشارکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه اظهار داشت:  در اجرای این رزمایش ستاد اجرایی فرمان امام(ره) بیش از یک میلیون بسته معیشتی در سطح کشور میان نیازمندان و افراد  بی‌بضاعت توزیع کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در همه استان‌ها بسته‌های معیشتی میان آسیب‌دیدگان ناشی از کرونا با تلاش ستاد اجرایی فرمان امام(ره) توزیع شده است گفت: سبدهای غذایی به ارزش هر بسته 320 هزار تومان شامل برنج، ماکارونی، حبوبات، رب گوجه فرنگی، شکر و دیگر اقلام مورد نیاز است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان بوشهر با بیان اینکه 16 هزار سبد غذایی در استان بوشهر توزیع شد گفت: در اجرای رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه  16 هزار سبد غذایی به ارزش بیش از 5 میلیارد تومان میان نیازمندان و افراد بی‌بضاعت در شهرها و روستاهای استان بوشهر توزیع شد.

تقی‌زاده با اشاره به اینکه این بسته‌های غذایی با تلاش گروه‌های جهادی، موسسات خیریه و سمن‌ها میان افرادیکه در سامانه بنیاد احسان نامشان ثبت شده توزیع شد افزود: ستاد اجرایی فرمان امام(ره) علاوه بر توزیع سبدهای غذایی میان نیازمندان، ماسک N95 کادر درمانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر را تامین کرده است.

وی بیان کرد: در راستای تامین نیاز کادر درمان استان بوشهر 10 هزار ماسک فیلتردار، N95 به صورت رایگان از سوی این نهاد  به ارزش 7 میلیارد ریال توزیع کرده است.

فرمانده سپاه بوشهر: 130 هزار بسته معیشتی در استان بوشهر توزیع شد مشارکت بوشهری‌ها در رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه از نگاه دوربین امام جمعه بوشهر: 35 هزار بسته معیشتی میان مردم نیازمند استان بوشهر توزیع شد

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان بوشهر از راه‌اندازی کارگاه تولید ماسک و لباس مخصوص کادر درمانی و پرستاری خبر داد و خاطر نشان کرد: در این راستا 70 هزار ماسک تولید و توسط گروه‌های جهادی در راستای مقابله با کرونا بین مردم شهرها و روستاهای استان بوشهر به صورت رایگان توزیع شده است.

انتهای پیام/190/ح

R41363/P/S6,53/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ستاد اجرایی فرمان امام ره استان بوشهر توزیع شد میان نیازمندان کمک مومنانه سبد غذایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۰۰۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، دبیر ستاد اقامه نماز استان گفت: دوره تخصصی نماز ویژه دبیران ستاد اقامه نماز در دستگاه‌های اجرایی با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.
حجت الاسلام کریمی هدف از برگزاری این دوره را بیان شیوه‌های دعوت به نماز در دستگاه‌های اجرایی و آموزش ابتدایی معارف نماز در دستگاه‌های اجرایی دانست.
وی گفت: امسال این دوره یک روزه با همکاری اساتید مرکز تخصصی نماز کشور برگزار شد.

دیگر خبرها

  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در میان فقرا و نیازمندان کردستانی
  • توزیع ۳۶۲۷ دستگاه لوازم سرمایشی وگرمایشی میان مددجویان کمیته امداد
  • فرمان امام علی (ع) به مالک اشتر با ترجمه سید مهدی شجاعی به چاپ ششم رسید
  • نابودی یک تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چناران
  • بیش از یک تُن مواد غذایی غیربهداشتی کشف و جمع‌آوری شد
  • بیش از یک تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چناران نابود شد
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • کسب رتبه سوم استان بوشهر در توسعه اقتصاد دانش بنیان
  • برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد