Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا گفت: تازه واردان در بازار بورس از رفتارهای هیجانی پرهیز کرده و حتماً زیرنظر کارشناسان باتجربه در سازمان بورس فعالیت اقتصادی خود را گسترش دهند.

به گزارش خبرگزاری فارس سردار محمدرضا مقیمی، در خصوص راه اندازی پلیس امنیت اقتصادی اظهار داشت: لزوم تشکیل پلیس امنیت اقتصادی بر مبنای پیشگیری از جرایم اقتصادی بوده و این پلیس مأموریت دارد سیاست و خط مشی و نیز دستورالعمل ها را تبیین کند و همه این ها به پیش بینی، پیشگیری، کنترل، شناسایی، مقابله و کشف جرایم اقتصادی ختم می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به استقبال مردم از بازار بورس، پلیس امنیت اقتصادی تلاش می کند با توجه به اشراف اطلاعاتی که دارد چالش های پیش روی بازار بورس و سرمایه را رصد کند تا از هرگونه سوءاستفاده های احتمالی از سوی افراد سودجو در این بازار جلوگیری شود، به همین خاطر است که پلیس امنیت اقتصادی با حساسیت بیشتری موضوع بورس را دنبال می کند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا خاطرنشان کرد: در بحث بورس و ورود نقدینگی آنچه که پر اهمیت جلوه می کند این است که تعدادی از سهامداران با سرمایه و پول کمی که فراهم کرده اند و شاید آگاهی چندانی هم از بازار بورس ندارد، به عنوان تازه واردان، وارد عرصه بورس شده و فعالیت اقتصادی خود را شروع کرده اند.

سردار مقیمی تاکید کرد: برای آنکه تازه واردان بازار بورس عاقبت اقتصادی ناخوشایندی نداشته باشند از رفتارهای هیجانی پرهیز کرده و حتماً زیرنظر کارشناسان باتجربه در سازمان بورس فعالیت اقتصادی خود را گسترش دهند.

وی افزود: با توجه به اینکه حجم زیادی از مردم وارد بورس شده اند مسؤولان می توانند با استفاده از رسانه های دیداری و شنیداری مردم را از چالش های پیش رو آگاه ساخته و هشدارهای لازم را ارائه دهند چراکه بازار بورس به دلیل نوسانات، جذابیت دارد و ورود افراد غیر حرفه ای باعث نگرانی خواهد شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا خاطرنشان کرد: از آنجایی که بازار بورس زودبازده نیست سهامداران نباید به‌طور ناخواسته و ناآگاهانه با تمام دارایی های خود وارد بورس شوند و از طرفی هم مسؤولان سعی کنند با نظارت دقیق و بیشتر بر دامنه نوسانات و جلوگیری از افزایش بی رویه و ارائه آموزش های لازم به دوستداران بازار بورس به هموطنان در انتخاب درست خود کمک کنند تا روزهای خوبی را در رونق بورس داشته باشیم و از ایجاد نارضایتی جلوگیری کنیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: پلیس بورس امنیت اقتصادی سیاست پلیس امنیت اقتصادی تازه واردان بازار بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۰۰۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار نارنجی وضعیت جوی برای استان‌های شمالی در آخر هفته

حسین ظفری سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در خصوص هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای روز چهارشنبه و پنجشنبه برای برخی از استان‌های کشور بیان کرد: برای روز چهارشنبه استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و ارتفاعات استان‌های گیلان، مازندران و اردبیل، تحت تأثیر سامانه جوی و هشدارهای سطح نارنجی خواهند بود.

معاون پیشگیری و کاهش خطرپذیری سازمان مدیریت بحران کشور گفت: برای روز پنجشنبه نیز برای استان‌های خراسان رضوی، شرق خراسان شمالی، شمال خراسان جنوبی، ارتفاعات سمنان و ارتفاعات و دامنه استان‌های مازندران و گلستان هشدار سطح نارنجی اعلام شد.

در ادامه این عضو شورای عالی مدیریت بحران کشور اختلال در سفرها، کاهش دید، لغزندگی جاده‌ها، آب‌گرفتگی معابر، جاری شدن روان‌آب، سیلابی شدن مسیل‌ها، طغیان رودخانه‌های فصلی، صاعقه، رخداد تگرگ، خسارت به سازه‌های موقت از جمله بنرها، داربست‌ها و تابلوهای تبلیغاتی، اختلال در ناوگان حمل و نقل، احتمال سقوط سنگ در نواحی کوهستانی و خسارت به صنعت کشاورزی را برای استان‌های ذکر شده پیش‌بینی کرد.

ظفری در پایان پرهیز از سفرهای غیر ضروری، عدم اتراق در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها، پرهیز از فعالیت‌های کوه‌نوردی، خودداری از چرای دام و تردد عشایر در حاشیه رودخانه‌ها و نواحی مرتفع، اطمینان از استحکام سازه‌های موقت، لایروبی کانال‌ها و آب‌روها، کنترل دما و رطوبت در سالن‌های پرورشی و استفاده از محلول‌های ضد تنش در گیاهان باغی را توصیه کرد.

کد خبر 6099784

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۵ تن قند احتکاری در زاهدان
  • هشدار نارنجی در آخر هفته برای استان‌های شمالی
  • هشدار نارنجی وضعیت جوی برای استان‌های شمالی در آخر هفته
  • کشف ۲۰ همت کالای قاچاق و دستگیری ۹۴۵ متهم اقتصادی در سال جاری
  • کشف محموله ۱۰ میلیاردی تنباکوی قاچاق از انباری در جنوب تهران
  • کشف یک میلیارد تومان دخانیات قاچاق در جنوب تهران
  • دو روی سکه معلم بلاگری/کاهش هوش هیجانی دانش آموزان با تولید محتوا از آن‌ها
  • چرا بورس درجا می‌زند؟!
  • افزایش ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲
  • افزایش ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲ / رشد ۴۸ درصدی برخورد با خودروهای شوتی