Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@23:16:22 GMT

جرایم خشن در زنجان کاهش قابل توجهی یافت

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۰۰۴۶۹

جرایم خشن در زنجان کاهش قابل توجهی یافت

حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با شناسایی و استخراج آماری آسیب‌ها در سال ۹۷ مشخص شد که استان زنجان در چند جرم از جمله خشونت، رنج می‌برد.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه شاهد رشد قابل توجهی در خشونت‌های رفتاری، گفتاری و عملکردی بودیم.

صادقی نیارکی افزود: افزایش خشونت و بالا بودن رتبه استان در این بخش، مجموعه مدیران استان را نگران کرده بود به طوری که کاهش آسیب‌های اجتماعی در سال ۹۸ جزو برنامه‌های مهم امور اجتماعی استانداری نیز قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه تصمیم و اراده دستگاه قضایی، حرکت به سمت کنترل و پیشگیری از این جرایم بود، گفت: کاهش خشونت، یکی از ماموریت‌های اصلی دستگاه قضایی در هر دوره بوده و امسال نیز ۴۱ برنامه برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی تعریف شده است.

وی با اشاره به اقدامات صورت‌گرفته در این راستا اظهار داشت: یکی از این اقدامات، رسیدگی سریع به پرونده‌ها بود که منجر به کاهش جرایم در بسیاری موارد از جمله خشونت شد.

صادقی نیارکی خاطرنشان کرد: سال ۹۷ در استان زنجان ۶۶ مورد خشونت اتفاق افتاده بود که خوشبختانه با ۵۵ درصد کاهش در سال گذشته به ۲۸ مورد رسید.

وی افزود: انواع نزاع (فردی و جمعی) ۲۷ درصد و قتل نیز ۳۵ درصد در سال گذشته نسبت به سال ۹۷ کاهش پیدا کرد در حالی که تمام این جرایم در سال‌های گذشته در حال رشد بود.

برچسب‌ها نزاع خیابانی خشونت مسلحانه دادگستری کل استان زنجان زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نزاع خیابانی خشونت مسلحانه دادگستری کل استان زنجان زنجان نزاع خیابانی خشونت مسلحانه دادگستری کل استان زنجان زنجان استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۰۰۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دینار عراق امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

زی‌سان: قیمت صد دینار عراق امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳, در بازار ۴,۱۹۵ تومان است که نسبت به روز گذشته ۴۵ تومان (۱.۰۶ درصد) کاهش یافته است. هر واحد صد دینار عراق، روز گذشته با قیمت ۴,۲۴۰ تومان معامله می‌شد.

امروز ۱۰۰ دینار عراق در بازار آزاد مانند دیروز با کاهش قیمت روبرو بوده است، قیمت ۱۰۰ دینار عراق که دیروز با کاهش قیمت ۴۵ تومانی به ۴,۲۴۰ رسیده بود، امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ با کاهش ۴۵ تومانی (۱.۰۷ درصد) به ۴,۱۹۵ رسید. بالاترین قیمت ۱۰۰ دینار عراق در ۲۴ ساعت گذشته ۴,۲۲۵ تومان و در پایین‌ترین قیمت در رقم ۴,۱۹۵ تومان خرید و فروش می‌شد.

 قیمت فعلی ۱۰۰ دینار عراق نسبت به هفته گذشته ۳.۵۶ درصد کاهش را نشان می‌دهد. همچنین بهای هر واحد ۱۰۰ دینار عراق در شش ماه گذشته حدود ۷.۲۹ درصد افزایش یافته است.

 

tags # قیمت دینار عراق سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • ۹۰ درصد از جرایم فضای مجازی در لرستان کشف شد
  • استان فارس ظرفیت‌های قابل توجهی در ایجاد زنجیره‌های ارزش دارد
  • کشف قبرستان باستانی در محل ساخت نیروگاه
  • ۲۰ درصد تصادفات موتورسیکلت سواران در معابر درون شهری استان زنجان
  • ۲۰ درصد تصادفات موتورسیکلت سواران در معابر درون شهری رخ می‌دهد
  • ۵۶ درصد صادرات زنجان به کشور ترکیه اختصاص دارد
  • صادرات استان زنجان صعودی شد
  • قیمت دینار عراق امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دینار عراق امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت لیر ترکیه امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳