Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-08@22:44:30 GMT

دوزشاپ؛ اینجا بازی فقط برای بچه‌ها نیست

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۰۰۴۸۴

دوزشاپ؛ اینجا بازی فقط برای بچه‌ها نیست

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، هنوز هم بسیاری از افراد جامعه، بازی و بازی کردن را مختص دوران کودکی می‌دانند و معتقدند اگر کسی در بزرگسالی اوقاتی را به بازی کردن سپری کرد، حتما کودک درون فعالی دارد. استفاده از ترکیب واژه‌ی «کودک درون» از آن جهت است که در ذهن اغلب مردم، بازی یک فعل کودکانه و اگر آن را به کودک درون که یک مفهوم مترقی و روانشناسی محسوب می‌شود،‌ نسبت دهیم، نگاه جامعه به آن متفاوت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر نوع نگاهمان به بازی را تغییر دهیم و از بازی به عنوان یک فعالیت ذهنی یاد کنیم، می‌توان گفت مجموعه‌ی گسترده‌ای از فعالیت‌های ذهنی هم اکنون برای رده‌های سنی مختلف در دسترس است. فعالیت‌هایی که اگر در فضای گرم خانواده و با مشارکت حداکثر اعضا، انجام شوند، فراتر از سرگرمی، می‌توانند موجب اثرگذاری سودمند بر روابط خانوادگی نیز بشوند.

ساخت پازل و انجام بازی‌های خانوادگی از جمله سرگرمی‌های سودمندی است که موجب فعالیت‌های ذهنی مناسبی نیز می‌شوند. پازل به عنوان یک سرگرمی انفرادی و همچنین جمعی جذاب می‌تواند اوقات بسیار مفرحی را برای افراد فراهم کند. مضاف بر این، ساخت پازل مانند همه‌ی فعالیت‌های ذهنی دیگر موجب کاهش خطر ابتلا به بیماری‌هایی نظیر آلزایمر می‌شود. اگرچه برای آن‌ها که لذت تکمیل یک پازل با تعداد قطعات بالا را چشیده‌اند، هدف اصلی از ساخت یک پازل، نه سرگرمی، و نه جلوگیری از بیماری آلزایمر، که پاسخ به یک نیاز است. تجربه‌ی ساخت و حس پیروزی پس از تکمیل کردن یک پازل، نیروی اصلی پیش برنده‌ی آغاز چالش ساخت پازل بعدی برای بسیاری از کسانی است که حرفه‌ای پازل می‌سازند.

در سال‌های اخیر با افزایش تقاضای بازی‌های رومیزی و سرگرمی‌های مناسب برای بزرگسالان، همزمان چالشی که برای خریداران این کالا‌ها مطرح شده، نگرانی از بابت اصالت و کیفیت‌ کالاهای موجود در بازار است. تنوع بسیار زیاد کالاها و برندهای خارجی در کنار عرضه‌ی گسترده‌ی محصولات ایرانی در این حوزه، سبب شده تا بسیاری از افرادی که برای اولین بار یک محصول بازی و سرگرمی را تهیه می‌کنند، در میان حجم تنوع و تفاوت قیمت‌ها دچار سردرگمی شوند.

دوزشاپ در سال 1395 و با هدف عرضه و معرفی انواع بازی‌ و سرگرمی‌ راه اندازی شد. هدف دوزشاپ از ابتدا گروه سنی بزرگسالان بود و با گذشت زمان این هدف پر رنگ تر شد. دوزشاپ در اینستاگرام یک پایگاه اجتماعی با مخاطبان چند هزار نفری دارد و در این رسانه محبوب به معرفی بازی‌ها و سرگرمی‌های متنوع می‌پردازد. اینستاگرام دوزشاپ نقش قابل توجهی در ارائه و ترویج فرهنگ بازی‌های رومیزی در ایران داشته و در سال‌های گذشته میزبان علاقه مندان به بوردگیم، پازل و لگو بوده است.

در سال 1398 و با افزایش مخاطبان دوزشاپ، مدیران مجموعه بر آن شدند تا برای ارائه‌ی خدمات بهتر، وب سایت فروشگاهی خود را راه اندازی کنند. هدف از طراحی و راه‌اندازی این وب‌گاه پاسخگویی مناسب به نیاز مخاطبان روزافزون دوزشاپ بود و به همین جهت تلاش شد تا از بهترین روش‌های فنی برای طراحی و راه‌اندازی این وب‌سایت استفاده شود. وب سایت فروشگاه اینترنتی دوز با نام اختصاری و برند دوزشاپ، یکی از معتبرترین مراکز فروش و عرضه‌ی بازی و سرگرمی است. دوزشاپ دات کام دارای نماد اعتماد الکترونیکی و دارای درگاه امن بانکی و مستقیم است. داشتن سازمان پشتیبانی، تامین، بسته بندی و ارسال کالا به صورت منظم و سیستماتیک از نقاط اصلی تفاوت دوزشاپ با کسب و کارهای خانگی فعال در حوزه‌ی بازی و سرگرمی در فضای مجازی است.

همچنین سرعت بالای ارسال وتحویل کالاهای خریداری شده در دوزشاپ یکی دیگر از نقاط برتری این مجموعه نسبت به سایر رقبایش است. ناوگان خودرویی اختصاصی دوزشاپ، مسئولیت ارسال کالاها در شهر تهران را بر عهده دارند. همچنین ارسال کالا به سایر نقاط کشور با استفاده از خدمات شرکت‌های معتبر ارسال کالا به صورت نقطه به نقطه و به آدرس خریداران انجام می‌شود. مخاطبان دوزشاپ در شهر تهران می‌توانند در صورت تمایل با انتخاب روش دوزشاپ اکسپرس سفارش خود را حداکثر 6 ساعت پس از تایید، دریافت نمایند.

دوزشاپ در حال حاضر محصولات متنوعی در زمینه‌ی بازی و سرگرمی، عرضه می‌کند. بوردگیم یا بازی‌های رومیزی ایرانی و خارجی که این روزها تبدیل به سرگرمی مورد علاقه‌ی اقشار مختلف مردم جامعه شده‌اند، یکی از گروه‌های اصلی محصولات عرضه شده در دوزشاپ هستند. بوردگیم‌های متنوعی در سبک‌های گوناگون و برای گروه‌های سنی مختلف در سایت دوزشاپ دسته بندی و در معرض دید مخاطبان قرار گرفته است. اگرچه استفاده از فیلترها و توضیحات وب سایت دوزشاپ تا حد زیادی شما را برای خرید بردگیم از مشاوره بی نیاز می‌کند، اما یکی از خدمات منحصر بفرد دوزشاپ مشاوره تلفنی در خصوص خرید بازی است. شما می‌توانید برای مشاوره در خصوص هر یک از محصولات ارائه شده در سایت دوزشاپ با مرکز پشتیبانی سایت تماس بگیرید و برای انتخاب مناسب محصول مورد نظر پرسش‌های خود را مطرح کنید.

دسته‌ی دیگری از محصولات دوزشاپ، پازل‌ها هستند. پازل‌های متنوعی از برترین برند‌های اروپایی برای گروه‌ سنی بزرگسال در سایت دوزشاپ دات کام عرضه می‌شود. برای خرید پازل می‌توانید به سایت دوزشاپ دات کام مراجعه و محصول خریداری شده را در هر آدرسی که تمایل دارید در سراسر کشور دریافت نمایید. همچنین انواع لوازم جانبی پازل‌ها نظیر چسب و رول پازل نیز در دوزشاپ به فروش می‌رسد. شاید بد نباشد بدانید دوزشاپ در سال 1398 میزبان بزرگترین پازل دنیا با 51300 قطعه بوده است. این پازل با مشارکت 27 علاقه‌مند به پازل برای نخستین بار در ایران تکمیل شد.

فروشگاه بازی و سرگرمی دوز همچنین مدل‌های خاص و کلکسیونی از برند محبوب لگو (LEGO) را برای علاقه‌مندان عرضه می‌کند. ست‌های خاص و پرطرفداری همچون لگو بوگاتی شیرون که تنها یک هفته پس از عرضه‌ی جهانی در دوزشاپ موجود و قابل خرید بود، یک نمونه از این گروه محصولات به حساب می‌آید. یکی دیگر از خدمات جذاب و منحصر بفرد دوزشاپ ارائه و عرضه‌ی اختصاصی برخی از ست‌های لگو است. با مراجعه به سایت دوزشاپ دات کام همیشه می‌توانید ست‌های جدید و خاص لگو را به صورت اختصاصی سفارش دهید تا در کمترین زمان ممکن در هر نقطه از کشور به آدرس شما ارسال شود.

توضیحات لینک‌ها:

خرید بردگیم :

https://www.doozshop.com/products/groups/boardgames/127/view/#!/productgroup-127/

خرید پازل :

https://www.doozshop.com/products/groups/puzzle/129/view/#!/productgroup-129/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نبض بازار اسباب بازی بازی و سرگرمی ارسال کالا راه اندازی بازی ها وب سایت عرضه ی ی بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۰۰۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش پشتکار به کودکان با هنر نمایش و سرگرمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ، نمایش «گروفالو» اقتباسی از کتابی با همین عنوان از نویسنده انگلیسی به نام «جولیا دونالدسون» است؛ این قصه را این‌بار، بهرام جلالی‌پور بصورت نمایشنامه بازنویسی کرده و آرش شریف‌زاده، کارگردانی کرده است.

در نمایش گروفالو، پدر ومادر بچه موش که از دست تنبلی او خسته شدند، برای پیداکردن گردو او را به جنگل می‌فرستند. در راه پدربزرگ به کمک بچه موش می‌آید و او با کمک تخیل خود بر حیوانات جنگل پیروز می‌شود، اما در ادامه راه اتفاق بسیار عجیبی می‌افتد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • داستان شگفت انگیز دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا؛ قرار نبود اینجا باشی
  • برخورد جدی با متخلفان عرضه سموم کشاورزی در محمودآباد
  • ساعت پخش زنده بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ‌ از تلویزیون + شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • کارواخال: بعضی از هم تیمی‌هایم آخرین شب لیگ قهرمانان در سانتیاگو برنابئو را تجربه خواهند کرد
  • ساعت پخش زنده بازی النصر و الوحده + پخش آنلاین
  • پلی‌استیشن ۵ پرو چه مشخصاتی دارد؟
  • بازی دوستانه تیم فوتبال جوانان با هوادار تهران
  • نیاز به سرگرمی سالم برای مخاطب/ سعید ابوطالب «سناتور» را می‌سازد
  • سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی + سایت فروش، قیمت و زمان ثبت نام اردیبهشت ۱۴۰۳
  • آموزش پشتکار به کودکان با هنر نمایش و سرگرمی