Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج دانشجویی آذربایجان‌شرقی گفت: سازماندهی بیش از ۱۰۰ گروه جهادی در زمینه ضدعفونی معابر و محلات استان، تولید ۲۱۰ هزار ماسک از اقدامات بسیج دانشجویی برای مقابله با ویروس کرونا بوده است.

محمدرضا سلطان‌زاده، مسئول بسیج دانشجویی استان آذربایجان‌شرقی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو، با اشاره به اقدامات بسیج دانشجویی در مقابله با کرونا گفت: سازماندهی آموزش بیش از ۱۰۰ گروه جهادی در زمینه ضدعفونی معابر و محلات محروم و کم برخوردار استان، تولید ۲۱۰ هزار ماسک و توزیع آن در مناطق محروم با همکاری بسیج اصناف، راه‌اندازی کارگاه‌های تولید ماسک و دستکش یک‌بار مصرف در مراکز دانشگاهی و مردم نهاد بخشی از اقدامات بسیج دانشجویی در طی این مدت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سلطان‌زاده افزود: گروه‌های جهادی دانشجویی در این مدت از هیچ کمکی برای مقابله با کرونا ویروس دریغ نکردند. به‌عنوان مثال اعزام دو گروه جهادی (خواهران و برادران) به نام شهید فرهاد نعمتی به روستای میلق از توابع بخش خاروانا برای آموزش دانش‌آموزان محروم منطقه، همکاری با مراکز بیمارستانی و درمانی در رفع نیازمندی‌های اساسی از جمله تولید و تهیه لباس‌های ایزوله (گان و ملحفه بیمارستان‌ها)، راه‌اندازی پویش همدلی همسایه و هم سفره، تجلیل از کادر درمانی و مدافعان سلامت در شهرستان‌های مراغه، میانه و تبریز از دیگر اقدامات این گروه‌های جهادی بود.   مسئول بسیج دانشجویی استان آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: به‌منظور تکریم از مادران و پدران شهدا در ماه مبارک رمضان بسیج دانشجویی آذربایجان‌شرقی با آماده‌سازی بسته‌های فرهنگی و پک بهداشتی همراه با لوح تقدیر از ۴۰ خانواده شهدا با حفظ اصول بهداشتی بیماری کووید ۱۹ تجلیل کردند.

وی در ادامه گفت: والدین شهدا با تربیت فرزندانی بصیر و انقلابی سهم بزرگی در به ثمر رسیدن و تداوم نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند، ایثار و از خودگذشتکی خانواده شهدا در عرصه‌های مختلف و تقویت رویش تفکر انقلابی در بین جوانان وظیفه مهم و ذاتی نهاد‌های انقلابی است

مسئول بسیج دانشجویی استان آذربایجان‌شرقی بیان کرد: برگزاری جشنواره «کرونا ضد» و شرکت بیش از ۱۰۰ اثر در این جشنواره، طراحی و ساخت دستگاه مه‌پاش حرارتی (فوگر حرارتی) توسط دانشجویان نخبه بسیج دانشجویی را از دیگر اقدامات بسیج دانشجویی بوده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بسیج دانشجویی ویروس کرونا گروه جهادی ستاد مقابله با ویروس کرونا اقدامات بسیج دانشجویی آذربایجان شرقی گروه جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۰۰۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت‌رسانی گردان نانوایان خانوک کرمان با همراهی گروه‌های خادم یاران از ۸ استان کشور در دهه کرامت

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، سه‌شنبه ۴ اردیبهشت با حضور حسن نوری‌زاده سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و حجت‌الاسلام والمسلمین حجت گنابادی‌نژاد معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استاندار، جلسه ‌هماهنگی استقرار گردان نانوایان شهید حاج قاسم سلیمانی از خانوک استان کرمان در محل استانداری خراسان رضوی برگزار شد.

گفتنی است؛ مقرر شد گردان ‌نانواهای‌ خانوک کرمان با حمایت ویژه آستان قدس، استانداری، فرمانداری مشهد و دستگاه‌های مرتبط در جهت تامین نان زائران حرم رضوی خدمات‌رسانی کنند.

لازم به ذکر است؛ در مجموع گروه‌های مردمی از ۸ استان کشور از جمله گلستان، خراسان جنوبی، خوزستان، همدان، آذربایجان شرقی، کرمان، خراسان رضوی و خراسان شمالی در حوزه تامین نان خدمت‌رسانی خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل/خسارت سیل به ۹ منزل مسکونی
  • قدردانی فرماندار رفسنجان از عملکرد گروه جهادی شهدای صنعت مس سرچشمه
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • وعده صادق ابهت پوشالی رژیم صهیونسیتی را درهم شکست
  • خدمت‌رسانی گردان نانوایان خانوک کرمان با همراهی گروه‌های خادم یاران از ۸ استان کشور در دهه کرامت
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم