Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-07@17:10:54 GMT

افزایش کرایه تاکسی در ارومیه

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۰۰۷۲۲

افزایش کرایه تاکسی در ارومیه

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، محمد حضرت پور با بیان اینکه افزایش کرایه  تاکسی طی خردادماه  ابلاغ می شود، گفت: نرخ تورم حاکم بر جامعه  و اعلامی از سوی بانک مرکزی مبنای تصمیم بر میزان افزایش کرایه ها قرار داده می شود.

 وی عنوان کرد:  میزان افزایش کرایه تاکسی در سال جاری مشخص است و پیشنهاد مدیریت شهری جهت افزایش کرایه تاکسی در  چارچوب وزارت کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار ارومیه ادامه داد:  پیشنهاد طرح افزایش ۲۰ درصدی نرخ کرایه تاکسی های سطح شهر طی هفته جاری به شورای اسلامی شهر جهت بررسی و تصویب ارسال می شود و با تصویب آن در شورا ، تایید نهایی آن  در فرمانداری شهرستان ارومیه انجام می شود.

وی افزود:  با تایید افزایش ۲۰ درصدی نرخ کرایه تاکسی در فرمانداری شهرستان ارومیه ، این مهم ابلاغ شده و در نهایت اجرا می شود و در این راستا نیز اطلاع رسانی های لازم مبنی بر افزایش کرایه تاکسی صورت می گیرد.

۴۸

کد خبر 1386671

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان آذربایجان غربی افزایش کرایه تاکسی کرایه تاکسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۰۰۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توبیخ پزشک متخلف در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، حسین نجف زاده گفت: پرونده تخلف یکی از پزشکان به اتهام اضافه دریافتی از بیماران به میزان ۳۸۸ میلیون ریال در شعبه پنجم بدوی تخصصی ویژه رسیدگی به تخلفات امور بهداشتی و درمانی شهرستان ارومیه رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود: شعبه پس از بررسی محتویات پرونده و ارائه نکردن هرگونه اسناد و مدارک قانونی تخلف انتسابی را محرز و پزشک متخلف را  علاوه بر توبیخ کتبی و درج در پرونده پزشکی به پرداخت سه میلیارد و ۸۸۰ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۱۰ برابر میزان اضافه دریافتی محکوم کرد.

نجف زاده گفت: بازرسان بهداشت و درمان شهرستان ارومیه گزارش تخلف را با شکایت شاکی خصوصی و در بازرسی از اسناد و مدارک موجود در مطب یکی از پزشکان کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • افزایش حجم آب دریاچه ارومیه به ۲.۵ میلیارد مترمکعب
  • تراز آبی دریاچه ارومیه ۱۵ سانتی‌متر افزایش یافت
  • دستور سرپرست فرمانداری ملارد برای برخورد با انشعابات غیرمجاز
  • دریاچه ارومیه برای تثبیت وضعیت به ۶ میلیارد مترمکعب آب نیاز دارد
  • «ارومیه» واقعا احیا شد؟
  • فرمانداری ویژه شهرستان‌های یزد و میبد در حال پیگیری است
  • کرایه تاکسی در اهواز ۳۵ درصد گرانتر شد
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • توبیخ پزشک متخلف در ارومیه
  • پیشنهاد افزایش ۳۵ تا ۴۰ درصدی نرخ کرایه تاکسی در اهواز