Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-07@14:06:52 GMT

ناپولی رسما برای جذب آزمون دست به کار شد

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۰۱۲۴۴

ناپولی رسما برای جذب آزمون دست به کار شد

به گزارش همشهری انلاین به نقل از  فارس، نشریه «گازتا دلو اسپورت» ایتالیا امروز دوباره به بحث احتمال انتقال سردار آزمون، مهاجم ایرانی زنیت سن پتزبورگ پرداخت.

این رسانه معتبر ایتالیایی نوشت: ناپولی به دنبال جذب این مهاجم ایرانی است تا جانشین دریس مرتنز کند. باشگاه ایتالیایی آماده پرداخت ۱۵ میلیون یورو بابت خرید آزمون است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در صورت شکست مذاکرات ناپولی با زنیت برای جذب آزمون اورتون با هدایت کارلو آنچلوتی آماده جذب این ستاره ایرانی است.

کریستیانو گونتولی، مدیر باشگاه ناپولی در این بازار نقل و انتقالات غایب نبود. این مدیر، مهاجم ایرانی را زیرنظر داشت ولی مذاکراتی به صورت حقیقی انجام نداد. گونتولی منتظر این بود تا سرنوشت مرتنز را مشخص کند و سپس اولین گام به صورت رسمی برای جذب مهاجم ایرانی را برداشت و با مسئولان زنیت تماس برقرار کرد.

بازتاب گسترده تماس رسمی ناپولی با زنیت برای جذب آزمون در رسانه‌های ایتالیا


خبر تماس رسمی سران باشگاه ناپولی با زنیت برای جذب آزمون بازتابی گسترده ای در رسانه های ایتالیا داشت. تمام رسانه های ایتالیا با روش های مختلف به اقدام رسمی باشگاه ناپولی برای جذب آزمون پرداختند.

از ماه گذشته رسانه‌های مختلف روسیه و ایتالیا از توجه بسیاری از باشگاه های شناخته شده اروپایی به آزمون خبر داده بودند. سویا، اتلتیکو مادرید، ناپولی، اورتون، آرسنال، لستر سیتی و وستهام از جمله تیم هایی مشتری مهاجم ایرانی بنا به گزارش رسانه های اروپا هستند.

سردار آزمون همچنان اصلی ترین گزینه ناپولی

کد خبر 510133 برچسب‌ها فوتبال - تیم ملی فوتبال - لیگ سری A ایتالیا فوتبال - نقل و انتقال خارجی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: فوتبال تیم ملی فوتبال لیگ سری A ایتالیا برای جذب آزمون مهاجم ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۰۱۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشتری‌های تازه پهپادهای 20 هزار دلاری ایران

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 11 منطقه بالکان، بازاری جدید برای پهپادهای ایرانی است... احتمال دارد صربستان مشتری جدید پهپادهای 20 هزار دلاری ایران باشد؛ یکی از 24 کشوری که رسانه‌های عربی می‌گویند مشتری پهپادهای ایرانی هستند. این گزارش رسانه‌های عربی درباره بازار بزرگی که بر روی این صنعت نظامی ایران باز شده را با زیرنویس فارسی می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی اودینزه ۱-۱ ناپولی (سری آ ایتالیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • تکلیف سردار آزمون با رم مشخص شد
  • نام ۵ مشتری جدید سردار؛ تردید رم برای آزمون
  • عکس| رم به لورکوزن: تخفیف بدهید سردار آزمون را بخریم!
  • پاس سردار فقط هالند را می‌خواست!
  • مشتری‌های تازه پهپادهای 20 هزار دلاری ایران
  • رقم هزینه رم برای سردار آزمون مشخص شد
  • سردار آزمون وسط معرکه | دستاورد؛ جدا کردن!
  • چند نکته نگران کننده درباره وضعیت سردار آزمون
  • ماجرای بدن رنجور سردار آزمون چیست؟