Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@20:06:17 GMT

مراسم جزء خوانی قرآن کریم به صورت غیرحضوری، آنلاین و تصویری

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۰۱۳۳۵

مراسم جزء خوانی قرآن کریم به صورت غیرحضوری، آنلاین و تصویری

به گزارش خبرگزاری مهر، به همت واحد الکترونیکی و در ایام ماه مبارک رمضان مراسم جزء خوانی قرآن کریم به صورت غیرحضوری، آنلاین، تصویری و تعاملی از ابتدای ماه مبارک رمضان درحال برگزاری است.

این مراسم با حضور اساتید برجسته بین المللی و کشوری در دوجلسه مجزا ویژه خواهران و برادران از ساعت ۱۷ تا ۱۸ برگزار می شود و شرکت برای عموم آزاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقایان: احمد ابوالقاسمی، محمد حسین سعیدیان، محمدرضا پورزرگری، صالح اطهری فرد، مهدی غلام نژاد، مهدی کاشیان، جواد ملازاده و علی احمدی و خانم ها: فتحی زاده، جلالی فر، نجفی، جعفری، سمائی، پورغلام، شعفی زاده و خدادادی اساتید حاضر در این مراسم هستند.

شرکت جهت استماع و یا در صورت تمایل امکان تلاوت برای عموم آزاد است و رفع اشکال توسط استاد (در دو جلسه مجزا ویژه خواهران و برادران) صورت می گیرد.

علاقمندان می توانند جهت حضور در این مراسم آنلاین، تصویری و تعاملی به نشانی http://iauec.ac.ir/jozkhani مراجعه کنند.

کد خبر 4921706 مهتاب چابوک

منبع: مهر

کلیدواژه: ماه مبارك رمضان دانشگاه آزاد اسلامی فعالیت های قرآنی ویروس کرونا وزارت علوم تحقیقات و فناوری آموزش مجازی دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه ها دانشجویان دانشگاه تهران دانشگاه های علوم پزشکی دانشگاه های ایران مرکز سنجش آموزش پزشکی سازمان سنجش منصور غلامی دانشگاه پیام نور محمد مهدی طهرانچی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۰۱۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معجزه‌ای که روشنایی بخش چشم دل است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ قم، علی اصغر ملکی دانش آموز پایه دوم ابتدایی که از بدو تولد نابینا است توانسته با علاقه، پشتکار و حمایت پدر و مادر، یازده و نیم جز از قرآن کریم را حفظ کند.
به گفته پدر و مادر، حفظ قرآن کریم در زندگی علی اصغر نور زندگی ایمان و امید را تابانده است.
مادر علی اصغر می‌گوید اولین قدم در حفظ قرآن با شنیدن اذان و حفظ زیارت عاشورا در کودکی اش بوده است، او هم حافظ قرآن کریم است و هم برای اهل بیت مداحی می‌کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • معجزه‌ای که روشنایی بخش چشم دل است
  • آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در گراش
  • خدمات اینترنت مخابرات یزد از طریق سامانه جامع غیرحضوری شد
  • برگزاری آزمون تخصصی حفظ قرآن کریم در خواف
  • آزمون مدرک تخصصی قرآن کریم در استان سمنان برگزار شد
  • تلاش برای استخدام طلبه های زن در آموزش و پرورش
  • برای جذب فارغ‌التحصیلان حوزه علمیه با آموزش و پرورش وارد گفت‌وگو شدیم
  • حوزهٔ انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس
  • تجلیل از ۸۰ خادم قرآنی در امام زاده نرمی اصفهان
  • (تصاویر) نخستین نمایشگاه قرآن کریم حکومت طالبان