Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@19:20:03 GMT

قدردانی از هفت معلم نمونه در دامغان

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۰۱۵۶۱

قدردانی از هفت معلم نمونه در دامغان

به مناسبت هفته معلم، در مراسمی از هفت معلم نمونه دامغانی قدردانی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ مجد فرماندار شهرستان دامغان در این مراسم با اشاره به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس گفت: تعطیلی مدارس در این شهرستان، آموزش را متوقف نکرد و معلم ها از طریق فضای مجازی پیگیر درس های دانش آموزان بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
مجد افزود:  63 درصد از معلمان دامغانی دارای مدرک فوق لیسانس و دکترای هستند.
در پایان از هفت معلم نمونه با اهدا هدایایی قدردانی شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۰۱۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلم خوزستانی نمونه کشوری شد

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: " مرضیه باباخان‌زاده" از استان به عنوان آموزگار نمونه کشور به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم معرفی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، عبدالله حبیبی اظهار داشت: 14 معلم از خوزستان برای انتخاب معلم نمونه به مرحله کشوری راه یافتند که از این تعداد یک آموزگار از دزفول انتخاب شد.

وی گفت: فرآیند شناسایی معلمان نمونه یکی از برنامه های عملکردی مجموعه تعلیم و تربیت کشور برای تکریم و ارج نهادن به مقام و جایگاه شامخ معلمان است و در خوزستان نیز این فرآیند با استقبال معلمان و مشارکت بالای آنان همراه بوده است.

حبیبی اظهار کرد: قرار گرفتن نام آموزگار خوزستانی در بین معلمان نمونه کشوری نشان از توانمندی بالای معلمان خوزستانی در عرصه‌های حرفه‌ای و تخصصی آموزشی دارد.

به گزارش تسنیم، هشتم تا 12 اردیبهشت ماه به نام هفته گرامیداشت مقام معلم نامگذاری شده است.جامعه فرهنگی خوزستان 70 هزار نفر است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۶۰۰ معلم نمونه مازندرانی تقدیر می‌شوند
  • تجلیل از مقام معلم؛ در آستانه گرامیداشت هفته معلم
  • قدردانی از معلمان و مدیران نمونه شهرستان فامنین
  • برنامه‌های بزرگداشت هفته معلم در شأن این قشر برگزار شود
  • معلم خوزستانی نمونه کشوری شد
  • زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد
  • حل مشکلات تولیدکنندگان کشتارگاه اقلید نیازمند اراده مسوولان است
  • پویش قدردانی از معلم در «زنگ انشا» از رادیو صبا
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • تجلیل از ۲۴ معلم نمونه بیرجند