Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-27@13:17:44 GMT

سه کشته در سوانح جاده‌ای کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۰۱۶۳۰

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه  به نقل ازپایگاه خبری پلیس ، سرهنگ محمد حیدری اعلام کرد: حادثه رانندگی نخست حوالی ساعت ۲۴ شب گذشته (۲۰ اردیبهشت) در محور فرعی روانسر - کوزران میان چهار دستگاه خودرو سمند، وانت نیسان و ۲ دستگاه پژو ۴۰۵ رخ داد.

وی ادامه داد: در این تصادف زنجیره ای رانندگان خودروهای سمند و وانت نیسان که به ترتیب ۳۳ و ۵۷ ساله بودند به علت شدت جراحت وارده پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ حیدری تصریح کرد: همچنین رانندگان هر ۲ دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ نیز مصدوم شدند.

رئیس پلیس راه کرمانشاه، علت وقوع این تصادف را تجاوز به چپ خودروی سمند اعلام کرد و افزود: راننده این خودرو پس از ارتکاب تخلف به صورت شاخ به شاخ با راننده وانت نیسان برخورد کرده است و سپس ۲ دستگاه پژو ۴۰۵ نیز با خودروهای تصادفی برخورد می کنند.

وی تصریح کرد: در حادثه دوم نیز که حوالی ساعت یک بامداد امروز (۲۱ اردیبهشت) رخ داد سواری پراید با یک دستگاه کامیون در محور اسلام آبادغرب - حمیل ابتدای فرودگاه برخورد کرد که منجر به مرگ راننده ۲۷ ساله خودروی پراید شد.

سرهنگ حیدری، علت وقوع این حادثه را طبق نظر کارشناسان پلیس راه توجه نکردن به جلو از سوی راننده پراید اعلام کرد.

سال گذشته ۳۵۲ نفر در جاده های استان کرمانشاه به علت تصادف جان باختند و چهار هزار و ۵۰۸ نفر نیز مصدوم شدند.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: فوتی بر اثر تصادف رئیس پلیس راه کرمانشاه وقوع سانحه رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۰۱۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ موتورسوار در کورس با پراید


به گزارش تابناک، رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از مرگ ۲ تن درپی وقوع دو تصادف رانندگی در معابر پایتخت در شب گذشته خبر داد.

سرهنگ علی اصغر شریفی در گفت‌وگو با ایسنا درباره جزئیات دو تصادف رخ داده در معابر تهران در شب گذشته گفت: متاسفانه در شب گذشته، دو تصادف در تهران رخ داد که در جریان آن دو تن جان خود را از دست دادند.

مرگ موتورسوار در کورس با پراید

وی با اشاره به جزئیات یکی از تصادفات افزود: در ساعت ۲۳:۴۰ شب گذشته در محدوده شمال به جنوب خیابان فدائیان اسلام، قبل از خیابان مالک اشتر، یک دستگاه سواری پراید در حال حرکت بوده که با یک موتورسیکلت کوروس ناگهانی گذاشت در این کوروس، ناگهان موتورسیکلت با قسمت عقب اتوبوس درحال حرکت برخورد کرد.

شریفی گفت: بر اساس گفته شاهدان، راننده پراید به جای اینکه به کمک هموطن خود یعنی راکب موتورسیکلت بشتابد؛ صحنه تصادف را ترک کرده و از محل متواری شد. متاسفانه این برخورد باعث شد راکب موتورسیکلت جان خود را از دست بدهد اما اگر راننده پراید به کمک این فرد می رفت ممکن بود این فرد نجات پیدا کند.

فوت عابر پیاده در پی فرار راننده مقصر

وی با اشاره به دومین تصادف که به فاصله ۱۰ دقیقه پس از حادثه قبلی رخ داد، گفت: در ساعت ۲۳:۵۰ شب گذشته، تصادف دیگری نیز در مسیر جنوب به شمال بزرگراه یادگار امام قبل از خیابان آزادی رخ داد. در این تصادف، یک دستگاه خودرو پراید با عابرپیاده که مردی ۳۵ ساله است؛ برخورد کرد که متاسفانه در جریان آن عابرپیاده بلافاصله در صحنه تصادف جان خود را از دست داد.

وی درباره مجازات راننده متواری از صحنه تصادف افزود: بر اساس ماده ۷۱۹ قانون مجازات اسلامی، هرگاه مصدوم احتیاج به کمک فوری داشته و راننده با وجود امکان رساندن مصدوم به مراکز درمانی و یا استمداد از مأمورین انتظامی از این کار خودداری کند و یا به منظور فرار از تعقیب، محل حادثه را ترک و مصدوم را رها کند؛ حسب مورد به بیش از دو سوم حداکثر مجازات مذکور در مواد ۷۱۴ و ۷۱۵ و ۷۱۶ این قانون محکوم خواهد شد و دادگاه نمی‌تواند در مورد این ماده تخفیف قائل شود.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از رانندگان خواست در صورت بروز هرگونه تصادف اعم از خسارتی و جرحی و فوتی در سطح معابر، قبل از هرگونه اقدامی، خونسردی خود را حفظ کرده و با پلیس و اورژانس تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • مرگ موتورسوار در کورس با پراید
  • معرفی استان کرمانشاه به عنوان مرکز پشتیبانی غرب کشور در سوانح و بلایای طبیعی
  • ۹ مصدوم درپی تصادف ۲ پراید در جاده کلات مشهد
  • واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت
  • واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق، فوت راننده و سرنشین آن را رقم زد
  • ۲ فوتی در اثر واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • جریمه راننده پراید به سبک جرثقیل‌داران! + فیلم
  • ۴ کشته بر اثر تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره ۴ کشته برجای گذاشت
  • برنامه های روز ملی ایمنی حمل و نقل در سیستان وبلوچستان تشريح شد