Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امروز (یکشنبه) نسخه عبری زبان روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آخرونوت»، دفتر دادستان کل رژیم اشغالگر فلسطین معتقد است که حامیان نتانیاهو در آستانه برگزاری جلسه محاکمه وی در تاریخ ۲۴ مه (۴ خرداد) هجمه و حملات گسترده‌ای را علیه دادگاه مخصوصا در شبکه‌های اجتماعی به را انداخته‌اند.
از جمله هجمه‌ها علیه دادستان کل انتشار و پخش یک ویدئو در میان فعالان راست افراطی در سرزمینهای اشغالی است که در آن با نمایش تصویر مندلبلیت به صورت برجسته اعلام می‌شود که وی نمی‌تواند از حقیقت فرار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یک مقام ارشد دفتر دادستان کل اعلام کرد که نزدیکان نتانیاهو سعی دارند تا دادستان کل را به عنوان یک متهم جلوه دهند.
دادگاه عالی و دادستان کل رژیم صهیونیستی که هدف هجمه نزدیکان نتانیاهو قرار گرفته‌اند چهارشنبه گذشته صلاحیت نتانیاهو برای تشکیل کابینه را تایید کرد. پس از تشکیل کابینه اسرائیل، نخست‌وزیر همراه با نزدیکان خود آماده رویارویی با جلسه محاکمه در دادگاه منطقه‌ای قدس در اوایل خرداد ماه خواهد شد.
مقام ارشد دادستانی رژیم صهیونیستی گفت که هدف نتانیاهو در آستانه جلسه محاکمه، ایجاد رسوایی برای مندلبلیت است. به گفته این مقام صهیونیستی، مندلبلیت در جریان پرونده موسوم به «هارپز» در سال ۲۰۱۰ طرف «گابی اشکنازی» رئیس وقت ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی را گرفته بود. بر این اساس طبق خواسته نتانیاهو چهره مندلبلیت به عنوان شخصی که شایستگی رسیدگی به پرونده فساد وی را ندارد، خراب می‌شود. 
در جریان پرونده هارپز، سرهنگ «بواز هارپز» سندی را جعل کرد تا از انتصاب ژنرال «یواو گالانت» به عنوان جانشین اشکنازی در سمت رئیس ستاد مشترک ارتش صهیونیستی جلوگیری کند.
«آیالا هسون» مجری شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی عصر جمعه یک نوار صوتی از پرونده هارپز را منتشر کرد که مربوط به مکالمه تلفنی بین مندلبلیت و اشکنازی در سال ۲۰۱۰ بوده است.

برچسب‌ها اسرائیل رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اسرائیل رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو اسرائیل رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو رژیم صهیونیستی جلسه محاکمه دادستان کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۰۱۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش‌های منطقه‌ای برای توقف نسل ‌کشی در غزه جدی‌تر شده است

وزیر امور خارجه کشورمان تاکید کرد: تلاش‌های منطقه‌ای برای توقف جنگ و نسل ‌کشی در غزه جدی‌تر شده است - اخبار بین الملل -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حسین امیرعبداللهیان در صفحه ایکس خود نوشت: در حاشیه پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی در گامبیا با آقای سامح شکری، همتایم از مصر در خصوص آخرین وضعیت مناسبات دوجانبه و تحولات منطقه‌ای به خصوص اوضاع غزه و تلاش‌های جاری جهت توقف جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان رایزنی و تبادل نظر کردیم.

وی افزود: در ادامه به تشریح ابعاد حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به سفارت کشورمان در دمشق و واکنش نیروهای مسلح ایران در چارچوب دفاع مشروع پرداختم.

امیرعبداللهیان در ادامه گفت: از موضع مصر در محکومیت اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی تشکر کردم. تلاش‌های منطقه‌ای برای توقف جنگ و نسل ‌کشی در غزه جدی‌تر شده است.

آفریقای جنوبی: از نزدیک تحقیقات دادگاه لاهه را دنبال می‌کنیمآنروا از شهادت 10 هزار زن در جنگ غزه خبر دادگفت‌وگوهای پنهانی عربستان با اسرائیل در جریان جنگ غزه

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جزئیات تازه از دادگاه پسران معاون اول سابق قوه قضائیه | سهم‌ ۱۴۰ میلیارد تومانی در پرونده ۹۰۰ میلیاردی در قیطریه | قاضی از متهمان خواست فحاشی نکنند!
  • جزئیات جدید از دادگاه پسر معاون اول سابق قوه قضائیه که اعترافات خود را پس گرفته بود
  • رونمایی از مدارک فساد پسر معاون اول سابق قوه قضائیه
  • گیر کردن نتانیاهو در میان آرواره‌ها
  • موافقت وزیر جنگ صهیونیستی با پیشنهاد مصر برای آتش‌بس
  • درگیری لفظی در جلسه کابینه رژیم صهیونیستی/ بن گویر خطاب به نتانیاهو: گالانت را برکنار کن
  • درگیری لفظی در جلسه کابینه رژیم صهیونیستی
  • تحقیق و تفحص بین المللی برای محاکمه سران جنایتکار رژیم صهیونیستی
  • تلاش‌های منطقه‌ای برای توقف نسل ‌کشی در غزه جدی‌تر شده است
  • رجز خوانی رژیم صهیونیستی در آستانه نشست قاهره