Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فرمانده پایگاه هوایی شهید لشکری مهرآباد در تشریح فعالیت‌های این یگان در مبارزه با کرونا از توزیع بیش از ۵۰۰۰ بسته مواد غذایی و بهداشتی در چندین مرحله در مناطق محروم خبر داد. تاریخ انتشار: 15:32 - 21 ارديبهشت 1399 - کد خبر: ۶۱۹۶۴۲ خبرگزاری میزان - بنا بر اعلام روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دوم خلبان محمد زال‌بیگی در تشریح فعالیت‌های یگان پایگاه هوایی شهید لشکری مهرآباد در مبارزه با کرونا گفت: اقدامات پیشگیرانه پایگاه هوایی مهرآباد برای ریشه‌کن کردن ویروس منحوس کرونا به سه بخش کارکنان پایور و وظیفه داخل محیط پایگاه، خانواده‌ها در سطح منازل سازمانی و کمک به مناطق محروم در حاشیه شهر تهران تقسیم بندی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  فرمانده پایگاه هوایی شهید لشکری مهرآباد با اشاره به فعالیت‌های داخلی پایگاه در استای مقابله با شیوع ویروس کرونا افزود: در بخش فعالیت‌های داخلی پایگاه، هر روز اقدامات بهداشتی توسط عوامل بهداشت و درمان در حال اجرا است و کارکنان پایور، وظیفه، خانواده‌ها و منازل سازمانی به نحو مطلوب مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.   وی با بیان اینکه همراهی با مردم عزیز محروم حاشیه شهر تهران یک افتخار برای کارکنان و ساکنین این پایگاه است اظهار کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر کمک‌های مومنانه، پایگاه هوای شهید لشکری مهرآباد همانند روز‌های خاطره ساز دفاع مقدس، در بخش مدافعان سلامت نیز وارد عمل شده و با اهدای بیش از ۵۰۰۰ بسته‌های غذایی و بهداشتی اقدام به ضدعفونی مناطق محروم و جنوب تهران کرده است. بیشتر بخوانید: فرمانده کل ارتش به صورت سرزده از دانشگاه پدافند هوایی بازدید کرد امیر سرتیپ دوم زال‌بیگی ادامه داد: به مناسبت ولادت کریم اهل بیت (ع) و در راستای خدمت رسانی، خانواده‌ها و کارکنان شهرک شهید غفور جدی اردبیلی (آسمان) اقدام به توزیع ۲۰۰ بسته غذایی گرم در مناطق محروم حاشیه شهر تهران کردند.   فرمانده پایگاه هوایی شهید لشکری در پایان گفت: این اقدامات خیرخواهانه به فضل الهی و تا پایان شیوع ویروس منحوس کرونا ادامه خواهد داشت.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ویروس کرونا پایگاه هوایی شهید لشکری شهید لشکری مهرآباد مناطق محروم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۰۲۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار

 یک جوان تخاری برای پنج هزار دانش آموز در چهار ولسوالی این ولایت مواد آموزشی توزیع کرده است.

حبیب الرحمن منصوری یکتن از جوانان ماوراء کوکچه در ولایت تخار که از سه سال پیش کمپاین توزیع مواد آموزشی را برای دانش آموزان ابتدایی از هزینه شخصی اش آغاز کرده است در سال جدید تعلیمی نیز برای بیشتر از پنج هزار دانش‌آموز در ولسوالی های درقد، خواجه بهاءالدین، ینگی قلعه و رستاق ولایت تخار مواد آموزشی به شمول امکانات دیگر درسی شامل فرش، تخته سفید و غیره توزیع کرده است تا وضعیت معارف در این مناطق حداقل بهبود یابد.

دانش آموزان افغانستانی‌ که در ماوراء کوکچه تخار مواد آموزشی دریافت کرده اند ضمن قدردانی از ابتکار این جوان تخاری می‌گویند، توان خرید کتاب و کتابچه را ندارند و از حکومت و تاجران دیگر می‌خواهند تا با استفاده از امکاناتی که دارند برای آنان زمینه آموزش بهتر را فراهم بسازند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • سازمان ملل: اسرائیل مدرکی ارائه نکرد و پرونده یکی از کارکنان آنروا بسته شد
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی تعلق می‌گیرد
  • سه تن مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته در زاهدان معدوم شد
  • ساخت پایگاه سلامت در محله تاریخی کهنه‌دژ سمنان آغاز شد
  • هفته سلامت، نقش فعالیت‌های تشخیصی آزمایشگاهی دامپزشکی در بهداشت دام
  • نودل برای کودکان؛ ممنوع!
  • افتتاح همزمان چند پروژه بهداشتی در شهرستان فیروزکوه
  • غذای شرکتی، عاملی برای افزایش تعلق خاطر کارکنان به سازمان