Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@13:10:38 GMT

ثبت‌نام ۱۶۰ هزار نفر برای دریافت بیمه بیکاری در تهران

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۰۲۲۷۱

ثبت‌نام ۱۶۰ هزار نفر برای دریافت بیمه بیکاری در تهران

استاندار تهران با اشاره به وضعیت درخواست بیمه بیکاری در استان، گفت: تاکنون حدود ۱۶۰ هزار نفر ثبت‌نام کردند که از صندوق توسعه ملی نیز اعتباری برای آن درنظر گرفته شده که در اختیار آن ها قرار می‌گیرد و به متقاضیان پرداخت می‌شود. ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۲ اجتماعی تهران نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ انوشیروان محسنی بندپی در حاشیه جلسه ویدئو کنفرانس که در محضر مقام معظم رهبری و با حضور رئیس جمهور و اعضای این ستاد، استانداران و ستادهای استانی سراسر کشور برگزار شد با اشاره به بازگشایی مدارس از 27 اردیبهشت ماه اظهار کزد: طبق تصمیم ستاد ملی کرونا مدارسی که مشکلی به لحاظ رعایت پروتکل‌های بهداشتی ندارند، می‌توانند شروع به فعالیت و دانش آموزان برای رفع ایراد و اشکالات درسی به مدارس مراجعه کنند، منتهی هیچ اجباری برای حضور دانش آموزان وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین با اشاره به فعالیت هئیت‌ها و مساجد برای عزاداری شب‌های احیا تصریح کرد: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته حدود 20 تا 30 مسجد و حسینیه به صورت مجازی برنامه اجرا می‌کنند که با هماهنگی صداوسیما مراسمات آنها از طریق رسانه ملی پخش می‌شود.

استاندار تهران افزود: مردم همواره باید نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و دستورالعمل‌های پیشگیری از ویروس کرونا حساسیت داشته باشند، چرا که بازگشایی برخی اصناف به معنای عادی شرایط نیست و کماکان امکان پیک مجدد این بیماری وجود دارد.

محسنی بندپی سپس با اشاره به وضعیت درخواست بیمه بیکاری در استان تهران خاطرنشان کرد: تاکنون حدود 160 هزار نفر ثبت‌نام کردند که از صندوق توسعه ملی نیز اعتباری برای آن درنظر گرفته شده که در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد و به متقاضیان پرداخت می‌شود.

مدارس کشور از هفته آینده بازگشایی می‌شوندمدارس غیردولتی مجاز به دریافت شهریه کامل آموزشی هستندفردا برای بازگشایی مدارس در ستاد ملی کرونا تصمیم‌گیری می‌‌شود

انتهای پیام/

R1491/P/S2,25,1417/CT12 واژه های کاربردی مرتبط انوشیروان محسنی بندپی ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انوشیروان محسنی بندپی ویروس کرونا انوشیروان محسنی بندپی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۰۲۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳۰۰ هنرمند صنایع دستی مشهد بیمه شدند‌

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مشهد گفت: در راستای حمایت از هنرمندان صنایع دستی و با پیگیری انجام شده، بیمه تامین اجتماعی ۱۰۹ هنرمند صنایع دستی در مشهد تایید و تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفتند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد،به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی خراسان رضوی، حسین امیرکلالی اظهارداشت: در راستای تکالیف ماموریتی و ایجاد انگیزه و حمایت از هنرمندان صنایع دستی مشهد، با پیگیری صورت پذیرفته و تنظیم لیست متقاضیان جدید بیمه تامین اجتماعی در حوزه صنایع دستی ، تعداد 109 نفر متقاضی جدید از هنرمندان فعال صنایع دستی مشهد به افراد تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی اضافه شده و در مجموع بیش از 1300 هنرمند صنایع دستی در مشهد از بیمه تامین اجتماعی برخوردار شدند.

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مشهد ادامه داد: نظر به ابلاغ دستورالعمل وزارتخانه در سال 1402 و با عنایت به دستور ریاست جمهوری و موافقت سازمان برنامه و بودجه در خصوص بیمه کردن افراد جدید از شاغلان صنایع دستی شناسه دار و در اجرای قانون حمایت از هنرمندان ، استادکاران و فعالان صنایع دستی، تعداد 286 نفر متقاضی جدید در استان خراسان رضوی مورد تایید وزارتخانه و سازمان تامین اجتماعی قرار گرفتند که از این تعداد 109 نفر از هنرمندان مشهد هستند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه با پیگیری و اطلاع رسانی خوبی که در مشهد مقدس انجام شد، شاهد افزایش تعداد هنرمندان بیمه شده در سطح شهرستان بودیم.

امیرکلالی  یادآور شد: متقاضیان معرفی شده پس از تکمیل مدارک از جمله ارائه کارت مهارت فنی و حرفه ای، معتبر بودن پروانه فعالیت و سایر شرایط ابلاغ شده قانونی می‌توانند تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی در قالب بیمه قالیبافان و شاغلان صنایع دستی قرار گیرند.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • ثبت نام ۳۴ هزار نفر در طرح بیمه رایگان مادران در آذربایجان غربی
  • تأیید بیمه تأمین اجتماعی ۱۰۹ هنرمند صنایع دستی در مشهد مقدس
  • ۱۳۰۰ هنرمند صنایع دستی مشهد بیمه شدند‌
  • کلاهی که بر سر کارگران ساختمانی گذاشته شد
  • پروژه دریافت لیست هوشمند حق بیمه کارگاه‌ها در استان فارس آغاز شد
  • کلاه بیمه ای بر سر کارگران ساختمانی
  • «شهریه» مدارس غیردولتی تا ۳۱ اردیبهشت تعیین می شود/ معلمان مدارس غیر دولتی بیمه کامل می‌شوند
  • تعیین «شهریه» مدارس غیردولتی تا ۳۱ اردیبهشت / معلمان مدارس غیر دولتی بیمه کامل می‌شوند
  • تداوم بارش‌ های سیل آسا و ضرورت توجه به بیمه محصولات زراعی و دامی
  • تداوم بارش‌های سیل آسا و ضرورت توجه به بیمه محصولات زراعی و دامی