Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@23:22:01 GMT

مشکلات تولید و پخش آسفالت در شرایط همه گیری کرونا

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۰۲۵۲۵

مشکلات تولید و پخش آسفالت در شرایط همه گیری کرونا

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: عملیات تولید و اجرای آسفالت در شرایط همه گیری بیماری کووید 19 دشوارتر شده است.

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس صفا صبوری دیلمی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران ضمن اعلام خبر فوق افزود: برخلاف این تصور عمومی که ضوابط طرح فاصله گذاری اجتماعی، شرایط مناسبی برای بهسازی و مرمت معابر فراهم ساخته است، باید اذعان کرد که لزوم شیفت بندی کارخانجات تولید آسفالت ( در اسفند ماه سال گذشته ) به منظور رعایت دستور العمل های پیشگیری از شیوع کرونا و افزایش قابل توجه ترافیک در دو هفته اخیر، عملیات تولید و اجرای آسفالت را عملا دشوارتر ساخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در عین حال با تاکید براینکه میزان تولید و پخش آسفالت در سطح معابر شهر تهران نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است، گفت: فعالیت کارخانجات آسفالت سازمان مهندسی و عمران شهر تهران از ابتدای سال 1399 و با توجه به ضوابط طرح فاصله گذاری اجتماعی به صورت 24 ساعته شده و تولید و توزیع ماهانه یکصد هزار تن آسفالت در دستور کار قرار گرفته است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با بیان آنکه افزایش قابل ملاحظه ترافیک و عدم امکان انسداد معابر در طول روز، بخش عمده اقدامات مربوط به بهسازی معابر را به شیفت شب منتقل کرده است، یادآور شد: ظرفیت تولید کارخانجات آسفالت سازمان مهندسی و عمران طی شیفت شب نهایتا 450 تن در ساعت است.

وی افزود: بنابراین بهره گیری از پتانسیل بخش خصوصی نیز مدنظر قرار گرفته و ظرفیت تولید این محصول در ساعات پیک تقاضا افزایش یافته است تا پیش از آغاز ترافیک صبحگاهی ، عملیات مذکور به پایان رسیده و مانع از تردد راحت و روان شهروندان در معابر اصلی نگردد.

 صبوری با اشاره به اینکه اورهال و تعمیرات اساسی کارخانجات آسفالت سازمان مهندسی و عمران ماهانه یک میلیارد تومان هزینه در پی دارد، تحریم های اقتصادی را مانع انتقال سریع تجهیزات مورد نیاز به کشور دانست.

وی یادآور شد: اگرچه برخی از قطعات سخت افزاری این واحدهای تولیدی توسط تکنسین های فعال در کارخانجات از طریق مهندسی معکوس ، تعمیر و به روز رسانی شده است اما بسیاری از قطعات الکترونیکی لازم باید از شرکت های مادر تهیه شوند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شهرداری تهران تولید بیماری آسفالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۰۲۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل عملیات اجرای روکش آسفالت خیابان‌های شهید هاشمی‌نژاد و شهدا

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان از تکمیل عملیات اجرای روکش آسفالت خیابان‌های شهید هاشمی‌نژاد و شهدا با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال خبر داد.

مهدی غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در ادامه عملیات ترمیم و روکش آسفالت معابر اصلی و فرعی منطقه، عملیات روکش آسفالت خیابان‌های شهید هاشمی‌نژاد و شهدا به اتمام رسید.

وی با اشاره به لزوم رسیدگی و بهبود وضعیت شبکه معابر منطقه افزود: به منظور رفاه و آسایش شهروندان و در راستای گسترش و بهبود معابر ارتباطی محلات، تسریع عبور و مرور وسایل نقلیه، دسترسی آسان‌تر شهروندان به گذرگاه‌های اصلی، عملیات ترمیم و روکش آسفالت معابر با تلاش و نظارت معاونت فنی و عمرانی این منطقه در حال اجرا است.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان افزود: در ادامه عملیات ترمیم و روکش آسفالت معابر اصلی و فرعی منطقه، عملیات روکش آسفالت خیابان‌های شهید هاشمی‌نژاد و شهدا که از خیابان‌های اصلی و پر تردد منطقه به شمار می‌آیند، به همراه بعضی از معابر فرعی منطقه با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال انجام شد و مورد بهره‌برداری شهروندان قرار گرفت.

غلامی تصریح کرد: با توجه به پر تردد بودن این خیابان‌ها در راستای رفاه حال شهروندان اجرای عملیات با اطلاع‌رسانی قبلی و به‌صورت شبانه صورت پذیرفت.

وی خاطر نشان کرد: در برنامه و بودجه ۱۴۰۳ منطقه ۱۱ برای عملیات لکه گیری، ترمیم و روکش آسفالت معابر اصلی و فرعی اعتباری بالغ بر ۳۶۰ میلیارد ریال مصوب شده است و عملیات مربوطه با محوریت محلات منتخب با جدیت دنبال خواهد شد.

کد خبر 749706

دیگر خبرها

  • ️ پایان آسفالت کانال‌های فیبر نوری در شهر کرمان
  • اجرای بیش از ۵ هزار تن آسفالت در معابر منطقه ۷ اصفهان
  • تکمیل عملیات اجرای روکش آسفالت خیابان‌های شهید هاشمی‌نژاد و شهدا
  • آسفالت معابر از اولویت‌های شهرداری است
  • چهار میلیون متر مربع از معابر بجنورد نیازمند آسفالت
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • پخش و توزیع ۱۱۰ تن آسفالت درمنطقه۲ اراک
  • توزیع ۱۴ هزار تن آسفالت در معابر شهری تبریز
  • جهاد آسفالت معابر شهر کرمان شروع شد
  • اعطای نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی به مدیرعامل پاکسان