Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: هوشمندسازی و پلیس الکترونیک مهمترین برنامه‌های نیروی انتظامی استان مرکزی است. ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۸ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، سرهنگ یوسف سپهوند ظهر امروز در کمیسیون عملیات فرماندهی انتظامی استان با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای اجرای هر چه کیفی‌تر مأموریت‌های مختلف پلیسی با نهادینه‌سازی مشارکت‌های مردمی در امنیت بخشی جامعه اظهار داشت: همراهی و اعتماد مردم به نیروی انتظامی، همواره از مهم‌ترین مولفه‌ها در حفظ نظم عمومی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برای تحقق وحدت نظر در تحلیل اهداف،‌ اولویت‌ها، اصول و راهبردها به منظور دستیابی به یک هم‌افزایی منسجم در ایجاد امنیت اجتماعی لازم است تا تمامی دستگاه‌های متولی نظم و امنیت به ویژه پلیس بتواند مشارکت‌های مردمی را در امنیت بخشی محیطی، به گونه‌ای کاربردی نهادینه و اجرایی سازد.

جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: ناجا نیروی عملی و اجرایی با توان عملیاتی بالا و با اقتداری است که با ایفای رسالت خود، مانند دژی محکم در مقابل هجوم دشمنان ایستاده و همواره در میدان عمل نشان داده است که تا آخرین نفس، برای فراهم کردن امنیت، آسایش و رفاه عمومی مردم سلحشور ایران اسلامی و خدمت روزافزون به آنها آماده است.

سپهوند رعایت پیش‌نگری و بازنگری در فرآیند اجرای طرح‌های مختلف انتظامی، اساس ارتقاء کارآیی و کارآمدی مأموریت‌های مختلف پلیسی دانست و بیان کرد: پلیس همواره تلاش دارد تا با آینده‌نگری، فرآیند اجرای طرح‌های انتظامی را با دیدگاه‌های کارشناسی و علمی، مبتنی ساخته و کارآیی و کارآمدی مأموریت‌های میدانی خود را افزایش دهد.

وی با اشاره به نقش برنامه‌ریزی‌های مختلف آموزشی و  فرهنگی در کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی و ارتقاء امنیت اخلاقی جامعه اسلامی ادامه داد: ‌ در برنامه‌ریزی‌های اجتماعی توجه به فرهنگ‌سازی از ضروریاتی است که باید در تصمیم‌سازی‌ها به آن توجه داشت تا به تدریج نمود عینی آن در ایجاد امنیت پایدار جامعه مشاهده شود.

فرمانده نیروی انتظامی: هوشمند‌سازی پلیس ایران آغاز شد / پلیس گمرگ در تمام گلوگاه‌های حساس استقرار پیدا کرد‌سردار اشتری: پلیس فتا 1300 تارنما و تشویش‌کنندگان فضای مجازی را شناسایی کرد / 320 متهم دستگیر شددرگیری پلیس ‌با اعضای باند حرفه‌ای مواد مخدر در ایرا‌نشهر / حدود 2 تن افیونی کشف شد

جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی امنیت را زمینه‌ساز برپایی قانون و تأمین عدالت اجتماعی خواند و عنوان کرد: امنیت در سایه اقتدار پلیس در جامعه به وجود می‌آید و این اقتدار زمانی محقق می‌شود که پلیس در مسیر اخلاص، بصیرت‌افزایی، انسجام وی و آموزش مستمر حرکت کند.

سپهوند با اشاره به این که پلیس در جامعه اسلامی برای مردم و در خدمت آنها است افزود: باید از مسیر رویکرد جامعه‌محوری، همکاری‌های آگاهانه شهروندان برای توسعه نظم و انضباط اجتماعی را در جامعه تداوم بخشیده و بتوانیم با اعتمادسازی هدفمند، گام‌های موثر و ماندگاری در توسعه سلامت اجتماعی و امنیت عمومی آنان برداریم.

وی با تأکید بر اهمیت بیش از حد نهادینه شدن زیرساخت‌های امنیت نرم در فرهنگ اقشار مختلف جامعه، به منظور دفاع از باورها، اعتقادات و بنیان‌های فکری و تاریخی ایران اسلامی تصریح کرد: اتکاء به بصیرت، ایمان و تقوای دینی و صیانت از جوهره ایمانی و بنیان‌های فکری و روحی، از الزامات مقابله با دشمن است و کارکنان انتظامی در تمامی سطوح و رده‌ها باید با درک عمیق از این تهدیدات، به آمادگی لازم برای پیشگیری و مقابله با تهیدات نوین دشمن دست یابند.

انتهای پیام/712/ ت

R7980/P/S6,73/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انتظامی استان مرکزی نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۰۲۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم قدردان فراجا و «طرح نور»/ سهل انگاری‌ها جبران شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جلیل شریفی نیا در خطبه‌های نماز جمعه این هفته آرادان به میزبانی مسجد صاحب الزمان (عج) ضمن اشاره به ضرورت حجاب و عفاف بیان کرد: طرح نور پیرو فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی و نایب امام زمان (عج) توسط فراجا آغاز شده و لذا لازم است از نیروی انتظامی از بابت این طرح تشکر کنیم.

وی با بیان اینکه روز گذشته سردار رادان در جمع مردم قم حاضر و درباره طرح نور توضیح دادند و جمعیت باشکوهی از همه اقشار قم در این مراسم حضور داشته و فریاد نیروی انتظامی تشکر را سر دادند، افزود: مردم ما قدردان نیروی انتظامی هستند.

امام جمعه آرادان با بیان اینکه اکثریت بانوان جامعه ما حجاب را رعایت می‌کنند، تاکید کرد: دشمن حساب شده وارد مقوله حجاب شده و با برنامه‌ریزی عمل می‌کند وقتی شاهد هستیم که برخی زنان با بدنی نیمه عریان در جامعه حاضر می‌شوند مشخص است که این امر باید حساب شده و برنامه‌ریزی شده قلمداد شود.

شریفی نیا با بیان اینکه اگر چه افراد بی توجه اندک هستند اما بازهم ما از نیروی انتظامی می‌خواهیم که حتی یک مورد هم از برخورد دریغ نکنند و بدون مماشات وارد عمل شوند، ابراز کرد: نیروی انتظامی ابتدا با رأفت اسلامی و محبت و تذکر و یاد آوری وارد شود اما اگر کسی بخواهد مقاومت و ایستادگی کند و جامعه را به لجن بکشد باید طبق قانون مورد برخورد قرار گیرد و به دادگاه معرفی شود.

وی خواستار برخورد با خودروهایی شد که سرنشینان آن کشف حجاب می‌کنند و افزود: متأسفانه بعضاً در این زمینه سهل انگاری شده و باید جبران شود.

امام جمعه آرادان ادامه داد: امروز حتی در دانشگاه‌های بزرگ آمریکا جنبش‌های اعتراضی و تظاهرات گسترده برای حمایت از فلسطین انجام می‌شود اما همان کسانی که در زن زندگی آزادی به ما می‌گفتند که چرا آزادی نیست باید امروز ببینند که با چه گرگ منشی به دانشجویان آمریکایی با غیرت که علیه ظلم اسرائیل فریاد می‌زنند حمله مسلحانه می‌شود.

شریفی نیا با بیان اینکه آزادی بیان غربی این روزها به تمام دنیا مشخص شده است، گفت: از همه زمان‌ها امروز بیشتر چهره مزورانه آمریکا و غرب را در زمینه حقوق بشر شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند که اگر چه باید امروز همه چیز از موشک و زیردریایی و پهپاد و … داشته باشیم اما قدرت، قدرت رسانه است، افزود: این قدرت امروز در جهان اسلام و مقاومت بر قدرت رسانه‌های غربی و صهیونیستی نیز غالب می‌شود و امروز شاهد این موضوع هستیم که دانشجویان آمریکایی در راهپیمایی هایشان در حمایت از فلسطین پرچم ایران را در دست دارند.

کد خبر 6089089

دیگر خبرها

  • قدردانی مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در قم از اجرای طرح نور
  • اجرای طرح عفاف و حجاب دغدغه پلیس و مطالبه بر حق مردم است
  • نصب پابند الکترونیک برپای ۳۰۰ سارق در غرب تهران
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • مجلس به دنبال اجرای سند تحول رییس جمهور در حوزه ارز است
  • نیروی انتظامی در اجرای طرح حجاب و عفاف کوتاهی نمی کند
  • اجتماع حمایتی مردم کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • اجتماع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • تصاویری گویاتر از صدها مقاله : فرمانده انتظامی از طرح "کاملاً فرهنگی و اجتماعی" می گوید و روحانیون "لباس چریکی" پوشیده اند!
  • مردم قدردان فراجا و «طرح نور»/ سهل انگاری‌ها جبران شود