Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@15:07:58 GMT

برگزاری کارگاه‌های هنر محیطی در ۵ استان کشور

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۰۲۶۳۵

برگزاری کارگاه‌های هنر محیطی در ۵ استان کشور

اولین دوره مستر کلاس اینترنتی «هنر معاصر» با مدیریت احمد نادعلیان و حمایت اداره کل هنرهای تجسمی و موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از واحد ارتباطات و رسانه اداره کل هنرهای تجسمی، احمد نادعلیان که مدیریت این کارگاه مجازی را برعهده دارد، گفت: طی توافقنامه‌ای که با اداره کل هنرهای تجسمی و موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر امضا شده، قرار است در پنج استان کشور کارگاه‌های هنر محیطی با رویکرد هنرهای جدید برگزار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نادعلیان ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و ضرورت فاصله‌گذاری اجتماعی ما تصمیم گرفتیم به جای جشنواره حضوری، کارگاه مجازی هنر معاصر برگزار کنیم. برای این کارگاه هنرمندان منتخب به تبادل تصویر متن و فایل صوتی یا ویدئویی می‌پردازند. پس از آشنایی جمع با کارهای یکدیگر مرحله به مرحله چگونگی شکل‌گیری یک اثر فردی یا جمعی آموزش داده می‌شود.

او ادامه داد: از مهمترین دستاوردهای برپایی این کارگاه فراگیر بودن آن است. با روش پیشین، تنها اعضای حاضر در این پروژه توانایی ارتباط با آثار یکدیگر و تبادل نظر داشتند و در نهایت نتیجه به علاقه‌مندان و جامعه هنری اعلام می‌شد، ولی اکنون تمامی کاربران می‌توانند از طریق فضاهای مجازی مرتبط شاهد فرآیند تولید آثار باشند. همان‌طور که مقرر کردیم تمامی شرکت‌کنندگان در این مستر کلاس که متعاقبا اسامی آنها اعلام می‌شود، از نحوه اجرای اثر هنری‌شان فیلم ویدئویی منتشر می‌کنند.

نادعلیان گفت: پیش از این شصت و یک دوره، جشنواره هنرهای محیطی برگزار کرده‌ایم که دوره شصتم همزمان با بیست و ششمین دوره جشنواره هنرهای تجسمی جوانان در شهریور سال گذشته در ایلام و شصت‌ویکمین دوره نیز در آذرماه در شهر یزد همزمان با اولین همایش ملی شیوه‌های ارائه در هنرهای جدید برگزار شدند. این دوره نیز با حمایت اداره کل هنرهای تجسمی و با توجه به شرایط پیش آمده به صورت مجازی برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: هنرهاي تجسمي کروناویروس اداره کل هنرهای تجسمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۰۲۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ مدیر امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: نوزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی و حافظان قرآن کریم، مربوط به ترجمه و مفردات کلام الله مجید، همزمان با سراسر کشور در همدان برگزار شد.

رضا فرهادی افزود: استان همدان هم به عنوان یکی از حوزه‌های منتخب این آزمون در حوزه‌های دانشگاه چمران، دانشگاه بوعلی و اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر با حضور ۲۷۰ شرکت کننده برگزار کرد که در رشته ۱۰ جز ۴۰ نفر، ۲۰ جزء ۳۹ نفر و در رشته‌های دیگر در مجموع ۱۳۲ نفر حضور داشتند.

او همچنین گفت: نتایج این آزمون خرداد امسال اعلام می‌شود.

دیگر خبرها

  • کاظم نظری از اداره کل هنرهای نمایشی به دانشگاه رفت
  • معرفی رییس شورای سیاستگذاری دوازدهمین دوسالانه ملی سرامیک ایران
  • دومین دوره انتخابات موسسه هنرهای نمایشی استان برگزار شد
  • برگزاری مسابقه رباتیک ورزشی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر
  • برگزاری کارگاه آموزشی سامانه جامع حمد در یاسوج
  • آموزش ۷۰۰ دانش‌آموز در مدرسه رباتیک امیرکبیر
  • نشست خبری جشنواره کتاب در حال برگزاری است
  • کارگاه یک روزه جوانی جمعیت برگزار می شود
  • آزمون دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در همدان
  • برگزاری آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی قرآن در کرمانشاه