Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: این تشکل دانشجویی از ابتدای شیوع کرونا به صورت مجازی فعالیت‌های خود را در زمینه پیگیری مطالبات دانشجویان انجام داده است.

علی پارسا، دبیر شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: این تشکل دانشجویی از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان خوزستان و با وجود تعطیلی بخش آموزشی دانشگاه ها، فعالیت‌های خود را به منظور مبارزه با این ویروس و حتی پیگیری مطالبات دانشجویان به صورت مجازی انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پارسا اضافه کرد: این انجمن با انجام اقدامات متعدد از قبیل اجرای طرح کشوری خدمات درمانی «هوالشافی» با هماهنگی پزشکان متخصص و استادان دانشگاه علوم پزشکی اهواز، اجرای طرح «اشتراک مثبت» با هدف جمع آوری کمک‌های نقدی برای تهیه بسته‌های بهداشتی و مواد غذایی برای خانواده‌های کم بضاعت، برگزاری مسابقه بزرگ «کرونا امید» در حوزه‌های مختلف علمی و آموزشی و اجرای رزمایش «کرامت کریمان» و تهیه ۴۰ بسته غذایی و توزیع آن در منطقه محروم روستای هوفل علی آباد، فعالیت‌های خود را در این بازه زمانی، از راه دور دنبال کرده است.   بیشتر بخوانید: اقلام بهداشتی در کارگاه تولیدی بسیج دانشحویی دانشگاه آزاد ایذه تولید می‌شود
جهادگران دانشگاه شهید چمران اهواز به تولید اقلام بهداشتی پرداختند
دبیر شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز خاطرنشان کرد: راه اندازی باشگاه کتابخوانی دانشجویان با همکاری دانشگاه‌های علامه طباطبایی، تهران و یاسوج و برگزاری لایو اینستاگرامی با جلیلی‌فر، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز در خصوص چگونگی ادامه روند وضعیت تحصیلی و آموزش مجازی، دیگر اقدامات این تشکل دانشجویی در بازه شیوع ویروس کرونا بوده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه شهید چمران اهواز مبارزه با کرونا ویروس کرونا انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز انجمن اسلامی دانشجویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۰۲۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئین نکوداشت و تجلیل از اساتید برتر دانشگاه جامع انقلاب اسلامی برگزار شد

به مناسبت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری (ره)، و گرامیداشت مقام استاد، همایشی به منظور تجلیل از اساتید برتر دانشگاه با حضور اساتید و دانشجویان در سالن شهید ابومهدی المهندس برگزار گردید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به مناسبت سالروز شهادت فیلسوف و فقیه عالی مقام استاد مرتضی مطهری (ره)، و گرامیداشت مقام استاد همایشی به منظور تجلیل از اساتید برتر دانشگاه با حضور اساتید و دانشجویان در سالن شهید ابومهدی المهندس برگزار گردید.

 

در این مراسم آقای حسین قدیانی، رئیس دانشگاه جامع انقلاب اسلامی، ضمن خیر مقدم به بررسی ابعاد شخصیتی علامه بزرگ شهید مطهری پرداختند و در ادامه گزارش مختصری از فعالیت دانشگاه در حوزه‌های آموزشی، پژوهشی و فناوری در یک سال اخیر ارائه نمودند.

سپس میهمان ویژه مراسم، آقای دکتر سعد الله زارعی از کارشناسان خبره حوزه بین الملل و به ویژه غرب آسیا بیاناتی را پیرامون تحولات اخیر منطقه مطرح نمودند.

در این همایش بسیج دانشجویی بیانیه‌ای در راستای محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و همینطور دفاع جانانه دانشجویان دانشگاه‌های هاروارد و کلمبیا از مردم مظلوم و بی دفاع غزه آماده کردند که متن بیانیه توسط یکی از دانشجویان فعال بسیج دانشجویی قرائت گردید.

در پایان توسط ریاست دانشگاه از اساتید برتر گروه‌های مختلف آموزشی تجلیل به عمل آمد. در انتها طوماری در محکومیت جنایات و برخورد وحشیانه پلیس آمریکا با دانشجویان بصیر و بیدار آمریکا و همینطور همبستگی با مردم مظلوم و بی دفاع غزه توسط دانشجویان به امضاء رسید.

دیگر خبرها

  • اعطای «گرنت» به تشکلهای دانشجویی تصویب شد
  • اصلاح کشور از مسیر مدرسه می‌گذرد
  • برگزاری جشن بزرگ دبیران جوان در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی به مناسبت روز معلم
  • آئین نکوداشت و تجلیل از اساتید برتر دانشگاه جامع انقلاب اسلامی برگزار شد
  • دو عضو هیات ‌علمی‌ دانشگاه شهید چمران اهواز در جمع استادان نمونه کشوری
  • اقدامات خشن دولت آمریکا برای خفه کردن گفتمان آکادمیک در مورد حقوق بشر است
  • مطالعه استفاده از نانوذرات در درمان سرطان ریه در مرکز لیزر و پلاسمای اهواز
  • سرآمدان آموزشی ‌دانشگاه‌ شهید چمران اهواز تجلیل می‌شوند
  • نامه اتحادیه انجمن‌های اسلامی به نخبگان دانشگاه‌های آمریکا
  • نامه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل به نخبگان دانشگاه‌های ایالات متحده