Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این اطلاعیه که نسخه ای از آن روز پنجشنبه در اختیار خبرگزاری ایرنا، قرار گرفته آمده است: پانزدهمین روز ماه مبارک رمضان روز ولادت باسعادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) است، روز میلاد امام دوم شیعیان، نخستین مظهر و نشانه‏ کوثر بر دامان پاک فاطمه‏ اطهر (س‌) و ثمره پیوند آسمانی ایشان با امیرالمومنین علی مرتضی (ع) که در شباهت به جد بزرگوار خویش نبی‌اکرم (ص)  بی‌ مانند بود و در مکارم اخلاق، خوی پسندیده، روش نیکو، جود و بخشش، حلم و شجاعت از رهروان راستین رسول‌ گرامی خدا (ص) و نمونه دوران خود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این اطلاعیه افزوده شده: حضرت امام حسن مجتبی (ع)  در خانه وحی پرورش یافت و در مکتب‌ توحید تربیت شد و همواره از سوی مردمان عهد خویش به‌ خاطر صفات حمیده و اخلاق محمدی ستایش می‌ شد، ایشان نمونه بارز رحمت الهی است که دل‌های ناامید و اندوهگین را سرشار از امید و رحمت می‌کند و همچون آئینه، نور الهی را بر دل‌های عاشقان ولایت و اهل بیت می‌تاباند.

در ادامه این اطلاعیه بیان شده: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان ضمن اعلام سه ویژه‌ برنامه محوری بزرگداشت سالروز ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) ، از تمامی علما، روحانیون، مدیران، مسئولان و عموم مردم مسلمان و ولایی استان دعوت می‌ کند تا با مشارکت در این ویژه ‌برنامه‌ها از فیوضات این روز عزیز در ماه مبارک رمضان بهره‌مند شوند.

در این اطلاعیه افزوده شده: آیین‌ تعویض پرچم اعتاب مقدس و بقاع متبرکه امامزادگان و برافراشتن پرچم کریم اهل بیت مزین به نام مبارک حضرت امام حسن مجتبی (ع) در ساعت ١٨ فردا "جمعه" چهاردهم ماه مبارک رمضان ، توسل و قرائت خانوادگی زیارت امام حسن مجتبی (ع) با پخش مستقیم رسانه ملی از آستان قدس رضوی و حرم حضرت معصومه (س) و سیستم صوتی بقاع متبرکه سراسر کشور دقایقی قبل از ساعت ٢١ روز جمعه شب پانزدهم ماه مبارک رمضان و ویژه برنامه نیم ‌ساعته برای پخش زنده از رادیو معارف، ماذنه های مساجد و سیستم صوتی بقاع متبرکه سراسر کشور در ساعت ١٢ روز شنبه پانزدهم ماه مبارک رمضان سه ویژه برنامه محوری بزرگداشت سالروز ولادت امام حسن مجتبی "ع" است.

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا آستان قدس رضوی حرم حضرت معصومه حضرت امام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شیعیان سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی ماه مبارک رمضان امام حسن مجتبی اهل بیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۰۳۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویژه‌برنامه استاد مجتهدی با عنوان «یک‌عمر معلم» برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، به‌مناسبت روز معلم ویژه‌برنامه استاد فلسفه و غرب‌شناس برجسته، دکتر کریم مجتهدی با عنوان «یک‌عمر معلم» برگزار می‌شود.

در این مراسم از کتابخانه تخصصی فلسفه و غرب‌شناسی به همراه ۲۰ جلد از آثار انتشارات پژوهشگاه علوم انسانی رونمایی به‌عمل می‌آید.

همچنین طبق برنامه در این مراسم محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی سخنرانی خواهند کرد.

این همایش دوشنبه، ۱۰ اردیبهشت‌ماه ۴۰۳ از ساعت ۹ الی ۱۲ در تالار تمدن پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار خواهد شد.

کد خبر 6089680 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • ویژه‌برنامه استاد مجتهدی با عنوان «یک‌عمر معلم» برگزار می‌شود
  • اجرای ۴۰ ویژه برنامه دهه کرامت در گیلان
  • اجرای ۲۹ ویژه برنامه در منطقه ۸ ویژه هفته فرهنگی اصفهان
  • اجرای بیش از ۲۰ ویژه برنامه درهفته عقیدتی سیاسی
  • «پاسخ»؛ ویژه‌برنامه شبکه باران برای پاسخگویی مسئولان به مطالبات مردم
  • برگزاری ۷۴۰ برنامه ویژه هفته عقیدتی سیاسی در گیلان
  • ۳۰۰ نفر در کرمانشاه برگزیده طرح مسطورا در ماه مبارک رمضان شدند
  • خادمان قرآنی و فعالان طرح «مسطورا» در کرمانشاه تجلیل شدند
  • جامعة المصطفی، مولود مبارک انقلاب اسلامی است
  • ۵ بوستان مهم تهران پذیرای ویژه تهرانی‌ها بود