Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین باباخانی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: به منظور سهولت و دسترسی بهتر شهروندان، رعایت فاصله گذاری اجتماعی وجلوگیری از هرگونه تجمع افراد و کمک به قطع زنجیره کرونا تعداد ٨ دفتر با پراکندگی مناسب در سطح شهر جهت تشکیل پرونده اولیه مربوط به یارانه‌ها در نظر گرفته شده‌اند که از هفته گذشته در حال ارائه خدمت به مردم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: در راستای توسعه دولت الکترونیک و برون سپاری خدمات دولت و با توجه به فراهم بودن زیرساخت‌های مورد نیاز از جمله شبکه دولت، خدمات مورد نظر در این دفاتر در ٨ نقطه به آدرس ١- بلوار امام خمینی روبروی پارک دباغیان - ٢- نایبند جنوبی بلوار سرور آزادگان - ٣- روبروی فروشگاه اتکا پارک صفا - ٤- چهار راه نخل ناخدا ابتدای خیابان ترمینال ٥- سه راه جهانبار جنب سردخانه بازرگان - ٦-بلوار راه آهن بعد از بهشت زهرا ٧- خیابان امام خمینی (ره) محله اوزیهای شمالی ٨- شهرک پیامبر اعظم روبروی مرکز مدیریت بحران انجام می‌گردد.

باباخانی یادآور شد: در این زمینه اطلاع رسانی لازم به شهروندان از طریق فضای مجازی، رسانه‌ها، نصب بنر و… انجام شده و منبعد این گونه خدمات ودتشکیل پرونده اولیه فقط از طریق این دفاتر صورت گرفته بطوریکه پس از تشکیل پرونده واخذ تمامی مدارک و استعلامات مورد نیاز، پرونده جهت تعیین تکلیف و بررسی توسط کارشناسان فرمانداری از طریق شبکه دولت ارسال و در نهایت در صورت داشتن شرایط لازم طی مکاتبه‌ای به دفاتر پلیس +١٠ اعلام می‌گردد که تمامی فرایند مورد نظر از طریق پیامک به متقاضیان اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا بهشت زهرا دولت الکترونیک راه آهن مدیریت بحران یارانه ها سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۰۳۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردمی سازی سلامت در مهریز


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، دکتر مختاری افزود: هدف از اجرای مردمی سازی سلامت، طرح برون سپاری خدمات حوزه سلامت می‌باشد.


وی ادامه داد: این طرح از طریق سفیران سلامت و رابطین سلامت و آموزش‌های سلامت از طریق فضای مجازی توسط کارشناسان بهداشت و سلامت انجام می‌شود.


مختاری با اشاره به اینکه مردمی سازی موضوع سلامت یک ضرورت است، افزود: در برنامه‌های بهداشتی مردم باید مشارکت فعالی داشته باشند تا سلامت جامعه تضمین شود.


مردمی‌سازی سلامت می‌تواند به گسترش خدمات بهداشتی و درمانی به مناطق محروم و کم برخوردار، همچنین افزایش دسترسی اقشار آسیب‌پذیر جامعه به این خدمات یاری رساند.

دیگر خبرها

  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران
  • کاهش حجم پرونده‌های قضایی با اصلاح قوانین
  • مبلغ یارانه اردیبهشت اعلام شد / یارانه نقدی این ماه همراه با سورپرایز
  • مبلغ یارانه اردیبهشت اعلام شد / یارانه نقدی اردیبهشت همراه با سورپرایز
  • میزان جریمه‌های تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد در فروردین اعلام شد
  • فعالیت ۷۵ دفتر خدمات الکترونیک قضائی در مازندران
  • راهنمایان گردشگری فقط از طریق  دفاتر اقدام مجاز به برگزاری تور هستند
  • انجام بیش از 36هزار و 500 استعلام بانک و دفتر خانه در سال 1402 توسط دفاتر پیشخوان دولت
  • دولت یارانه حمل‌ و نقل عمومی را افزایش دهد
  • مردمی سازی سلامت در مهریز