Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-01@04:56:59 GMT

تبریک ترامپ بمناسبت روز مادر

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۰۳۶۳۸

رئیس‌جمهور آمریکا در اظهاراتی همزمان با تبریک مناسبت روز مادر مصادف با دهم مه در کشورش، به صحبت درباره نظرات مادرش درباره خودش پرداخته وگفت که او معتقد بوده پسرش نباید هیچ کار اشتباهی انجام دهد. ناطقان: به نقل از پایگاه خبری هیل، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه‌ای با برنامه "فاکس اند فرندز" گفت: "من مادر فوق‌العاده‌ای داشتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عاشق مادرم بودم و او نیز عاشق من بود. او رفتار بسیار خوبی با من داشت. من نمی‌توانستم هیچ کار اشتباهی انجام دهم که این مساله یک مشکل بزرگ محسوب می‌شود. شاید به همین خاطر است که کارم به اینجا ختم شده است. نمی‌دانم! از نظر او من نمی‌توانستم هیچ کار اشتباهی انجام دهم."

ترامپ همچنین در صحبتهایش از ملانیا، همسرش به عنوان یک مادر قدردانی کرد.

او گفت: "مادر من زن فوق‌العاده‌ای بود و ملانیا نیز مادر بسیار خوبی برای بارون، پسر کوچکمان است. بارون حقیقتا به طرز بسیار خوبی بزرگ می‌شود و ملانیا مادر بسیار خوبی برای بارون است."

ترامپ در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا مادرش از رئیس جمهور شدنش متعجب میشد گفت: "فکر کنم متعجب می‌شد. مادرم کسی بود که به من اعتمادبه‌نفس بسیاری می‌داد. او مرا باور داشت. پدرم هم همینطور. پدرم مرد بسیار قوی و خوبی بود. او یک انسان بسیار خوب بود. و او نیز همیشه مرا باور داشت."

وی افزود: "من دلتنگ والدینم هستم. داشتن والدین خوب در زندگی یک مزیت است و من فرصت‌های بسیار خوبی برای پرورش یافتن و تربیت شدن داشتم."

مادر ترامپ در سال ۲۰۰۰ میلادی در سن ۸۸ سالگی درگذشت.
منبع: ایسنا برچسب ها: تبریک ، ترامپ ، روز مادر

منبع: ناطقان

کلیدواژه: تبریک ترامپ روز مادر بسیار خوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۰۳۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب و بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم، از جمعی از معلمان بسیجی و فرزند شهدا در تکاب تجلیل شد.   در این مراسم با اهدا لوح سپاس و شاخه گل از مقام شامخ معلمان تجلیل شد.   سرهنگ صیاد کرامتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب در این آئین گفت: شما بسیجیان و فرزندان معظم شهدا بعنوان معلمان جامعه رسالت خطیری بر دوش دارید و تربیت اسلامی نسل‌های آینده جامعه مرهون زحمات و تلاش‌های خالصانه و مجاهدانه شماست.

دیگر خبرها

  • ترامپ برای کمک به کی‌یف شرط گذاشت
  • ترامپ: اگر رئیس جمهور بودم هرگز جنگ غزه راه نمی افتاد
  • درخواست ترامپ برای تغییر نتانیاهو
  • ترامپ خطاب به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا: اعتراضات را متوقف کنید، همین الان!
  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا
  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • پیام تبریک رئیس‌جمهور درپی قهرمانی غرورانگیز تیم ملی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • رییس‌جمهور قهرمانی فوتسال ایران در آسیا را تبریک گفت