Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی روز یکشنبه در این رابطه افزود: استان بوشهر در دوران شیوع ویروس کرونا شاهد نقش‌آفرینی گسترده و مطلوب گروه‌های مختلف مردم و به ویژه فعالان فرهنگی و مذهبی است.

وی بیان کرد: در این زمینه بهره‌گیری بیشتر از ظرفیت هیات‌های مذهبی برای تهیه و توزیع کمک‌های مومنانه مورد توجه ویژه‌ای قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سروستانی ادامه داد: تشکل‌های مذهبی نقش مؤثری در کمک به حل مشکلات جامعه در مقاطع مختلف دارند و در این ایام که تجمع در مساجد ممنوع بود شبکه تبلیغ به صورت جدی وارد عرصه شده و برنامه‌های مذهبی را در فضای مجازی ساماندهی کرد.

وی عنوان کرد: اعزام روحانی به برخی مناطق استان نیز صورت گرفته تا پاسخگویی به سئوال‌های شرعی انجام و ارتباط مردم با روحانیون قطع نشود.

سروستانی همکاری برای ضدعفونی محله‌ها، معابر، مسجدها و مغازه‌ها، راه‌اندازی کارگاه‌های خیاطی، دوخت ماسک، لباس‌های بهداشتی ضد ویروس، توزیع رایگان آنها بین مردم و تهیه محلول ضدعفونی کننده را از دیگر اقدام‌های عنوان کرد که از سوی روحانیون مستقر، اعضای هیات‌های مذهبی و جوانان جهادی این استان انجام شده است.

برچسب‌ها بوشهر ویروس کرونا سازمان تبلیغات اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر ویروس کرونا سازمان تبلیغات اسلامی بوشهر ویروس کرونا سازمان تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۰۳۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۶۵۰ میلیون ریالی بانوی جویباری به مردم غزه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، سرپرست کمیته امداد جویبار با اشاره به اینکه مردم نوع دوست استان مازندران در تمامی صحنه‌های انسان دوستانه پیشگام هستند گفت: یکی از بانوان خیّرِ جویباری مبلغ ۶۵۰ میلیون ریال، به مردم مظلوم و بی دفاع غزه کمک کرد.

مهدی دامادی افزود: مردم نیکوکار جویبار در روز قدس امسال نیز ۴۸۰ میلیون ریال به مردم مظلوم غزه کمک کردند.

دامادی با تقدیر از همراهی و همدلی مردم نیکوکار جویبار ادامه داد: در این شهرستان ۳۴۲۰ نفر تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

خاطر نشان می‌شود: مردم نوعدوست استان مازندران همچنان می‌توانند کمک‌های خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۶۹۱۹۹۰۰۳۶۱۵۴ و یا شماره حساب ۰۱۰۲۷۱۴۷۳۹۰۰۳ نزد بانک صادرات که برای کمک به مردم مظلوم غزه اختصاص داده شده، واریز کنند.

دیگر خبرها

  • برگزاری ۵ رزمایش برای نوسازی بافت های فرسوده
  • کمک ۱۱ هزار میلیارد تومانی مردم به مراکز نیکوکاری در سال گذشته
  • ۵۰۰۰ میلیارد ریال پروژه در راه‌های دشتستان فعال است
  • اندیشکده مواسات در البرز افتتاح می شود
  • درخواست انتخاباتی عضو دفتر رهبری از مردم /انتخاب هیات رئیسه مجلس دوازدهم در انحصار نمایندگان تهرانی نخواهد بود
  • کمک ۶۵۰ میلیون ریالی بانوی جویباری به مردم غزه
  • نشست هم‌اندیشی نمایندگان مجلس با هیات رییسه دانشگاه مازندران
  • ایران جوان بمان (جمعیت) در البرز معرفی می شود
  • برپایی آیین‌ سوگواری شهادت امام جعفرصادق (ع) در یاسوج
  • ‌۱۷۰ میلیارد ریال، هزینه کنترل جمعیت سگ‌های ولگرد بر دوش شهرداری گرگان