Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-02@16:29:51 GMT

مصطفی الکاظمی در حکمی عادل عبدالمهدی را بازنشسته کرد

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۰۳۸۱۹

مصطفی الکاظمی در حکمی عادل عبدالمهدی را بازنشسته کرد

صراط:


بغداد الیوم گزارش داد: سند منتشر شده از سوی دفتر نخست وزیر جدید عراق از صدور حکمی از طرف وی در زمینه بازنشسته کردن عادل عبدالمهدی و وزیران کابینه سابق، حکایت دارد.

بر اساس این سند، مصطفی الکاظمی طی حکمی دستور بازنشستگی عادل عبدالمهدی نخست وزیر سابق و اعضای کابینه او را صادر کرده است.

به گزارش جهان نيوز در این حکم آمده است که با توجه به رای اعتماد پارلمان عراق به دولت جدید و با استناد به اختیاراتی که به موجب قانون اساسی به نخست وزیر داده شده، این تصمیم گرفته شده و عادل عبدالمهدی و اعضای کابینه اش از تاریخ ۲۰۲۰/۵/۷ بازنشسته شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که روز گذشته، دفتر رسانه ای مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق با صدور بیانیه از اولین جلسه کابینه جدید به ریاست الکاظمی خبر داده بود.

گفتنی است که دولت مصطفی الکاظمی بامداد پنجشنبه رای اعتماد پارلمان عراق را به دست آورد.

از سوی دیگر یک منبع آگاه عراقی، روز گذشته، اخبار مربوط به خروج عادل عبدالمهدی نخست وزیر قبلی از عراق را تکذیب و اعلام کرده بود که وی در منزلش در بغداد به سر می برد و اخبار مربوط به خروجش به پاریس پایتخت فرانسه نادرست است و شایعه ای بیش نیست.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: مصطفی الکاظمی عادل عبدالمهدی نخست وزیر جدید عراق صراط عادل عبدالمهدی مصطفی الکاظمی نخست وزیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۰۳۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تل‌آویو به گروگان دیوانگان بی‌مسوولیت مبدل شده است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، «یاییر لاپید» رییس جریان مخالف کابینه کنونی رژیم صهیونیستی در سخنانی شدید به «ایتمار بن گویر» وزیر تندرو امنیت داخلی رژیم صهیونیستی و «بتسییل اسموتریچ» وزیر تندرو دارایی این رژیم حمله کرد.

لاپید در این سخنان تاکید کرد: اسراییل به گروگانی در دستان دیوانگان بی‌مسوولیت مبدل شده است. وزیری که سابقه کیفری دارد در برابر دفتر نخست‌وزیر می‌ایستد و وی را در خصوص پیامدهای عدم اجرای آنچه دیکته می‌کند، تهدید می‌کند.

رییس جریان مخالف کابینه کنونی رژیم صهیونیستی اعلام کرد: بن گویر به تمام جهان و کشورهای منطقه می‌گوید که نتانیاهو ضعیف است و زیر دست او کار می‌کند.

لاپید با تعجب از تداوم کار بن گویر به عنوان وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی گفت: باور آنکه هنوز بن گویر به صورت فوری برکنار نشده، سخت است.

کد خبر 6093492

دیگر خبرها

  • صفحه نخست روزنامه های عبری زبان/ نزاع در کابینه رژیم صهیونیستی
  • بلینکن در تل‌آویو: حالا وقت توافق است
  • اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟
  • درگیری لفظی میان لاپید و وزیر شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی بالا گرفت
  • اسناد ساواک درباره‌ی همسر حاج آقا مصطفی خمینی چه می‌گویند؟
  • آیزنکوت: اسموتریچ و بن غفیر تهدیدی برای امنیت اسرائیل هستند
  • فشار بن گویر بر نتانیاهو: نخست وزیر قول حمله به رفح و عدم پایان جنگ را داده است
  • تل‌آویو به گروگان دیوانگان بی‌مسوولیت مبدل شده است
  • دستور ساواک برای بازرسی از عروس امام
  • انتشار اسناد ساواک درباره بازرسی از همسر سیدمصطفی خمینی