Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، ام‌کلثوم سلیمانی مسئول بخش کرونا بیمارستان حضرت قائم (عج) فیروز آباد گفت: خانم ۶۷ ساله ای اوایل اردیبهشت‌ امسال در بیمارستان حضرت قائم (عج) فیروزآباد پس از مشاهده علائمی همچون تب، ضعف شدید بدن و بی‌اشتهایی منتقل و پس از بررسی وضعیت جسمانی از سوی پزشکان با تشخیص احتمال ابتلا به ویروس کرونا بستری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او، بیان کرد: بیماری این بانوی ۶۷ ساله حدود ۹ روز به طول انجامید که حدود ۳ روز در حالت بسیار سخت با ضریب هوشیاری ۳ به سر می‌برد و در نهایت با بهبودی و ترخیص او از بیمارستان، موجب خوشحالی کادر درمان از این موفقیت در کنار این بیمار بهبود یافته شد.

سلیمانی تصریح کرد:  ویروس کرونا از قدرت سرایت‌پذیری بالایی برخوردار است و میزان مرگ و میر آن در مقایسه با آنفلوانزا بر اساس آمار سازمان بهداشت جهانی ۱۰ برابر بیشتر است.

مسئول بخش کرونا بیمارستان حضرت قائم (عج) فیروز آباد ادامه داد: افراد باید برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کووید ۱۹ بهداشت را رعایت و از تردد بی‌جا و غیر ضروری در سطح شهر خودداری کنند تا مانع از شیوع این بیماری و به خطر افتادن سلامت خود و جامعه شوند.

او، افزود: اگر به کرونا مبتلا شده‌اید یا مشکوک به این ویروس هستید مراحل زیر را به‌ منظور پیشگیری از انتقال بیماری به افراد در خانه و جامعه دنبال کنید.

سلیمانی اضافه کرد:  به‌ غیر از مواقعی که نیاز به مراقبت پزشکی دارید، باید فعالیت‌های خارج از خانه را محدود کنید، به محل کار، مدرسه، یا مکان‌های عمومی نروید و از حمل‌ونقل عمومی، سوار کردن دیگران، یا تاکسی استفاده نکنید.

مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در شهرستان فیروزآباد تاکنون به ۵۳ مورد رسیده است.

انتهای پیام/ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار پزشکی علوم پزشکی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۰۳۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم روز دختر با حضور دختران دانشجو در حرم بانوی کرامت

همزمان با فرا رسیدن میلاد باسعادت حضرت معصومه (س) مراسم بزرگ روز دختر در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار می‌شود.
این مراسم روز چهارشنبه، ۱۹ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۵:۳۰ در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود.
این تجمع با اجرای نجم‌الدین شریعتی و سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان و مداحی حاج سعید حدادیان و محمد حسین حدادیان و شعرخوانی سیدحمیدرضا برقعی همراه خواهد بود.

خبرنگار: زینب دده‌بیگی

انتهای خبر/

کد خبر: 1229270 برچسب‌ها ایسکانیوز

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم روز دختر با حضور دختران دانشجو در حرم بانوی کرامت
  • رهبر شیعیان کشور مالی به زیارت حرم حضرت معصومه(س) مشرف شد
  • پیشگیری از آنفولانزای فوق حاد پرندگان با تزریق واکسن ایران‌ساخت
  • رهبر شیعیان کشور مالی به زیارت حرم حضرت معصومه (س) مشرف شد
  • بانوی ۶۱ ساله اردبیلی نجات بخش جان همنوعانش شد
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • از درب طلای حرم امام رضا (ع) در دهه کرامت رونمایی می‌شود
  • رونمایی از درب طلای حرم امام رضا (ع) در دهه کرامت
  • رونمایی از درب طلای حرم امام رضا(ع) در دهه کرامت
  • تولید کیت‌های جداساز ویروس‌های بیماری‌زا در کشور