Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  حوزه  دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی درپی درگذشت پدر گرامی برادران جلیلی پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام تسلیت سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی به شرح زیر است:

«برادر ارجمند جناب آقای دکتر سعید جلیلی

نماینده محترم رهبر معظم انقلاب در شورای عالی امنیت ملی و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام

سلام علیکم

غم از دست دادن عزیزان و به سوگ نشستن صبری می‌خواهد عظیم و تسلیت قطره‌ای است در برابر غم دریا گونه شما، دریافت خبر درگذشت پدر گرامیتان حاج محسن جلیلی موجب تاسف و تالم گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصیبت وارده را به جناب عالی برادر ارجمند آقای وحید جلیلی و خانواده محترمتان تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت و مغرفت واسعه الهی و برای خانواده محترم صبوری و شکیبایی مسئلت می‌نمایم.

ان شاء الله خداوند قرین رحمتش فرماید.»

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ستاد کل نیروهای مسلح سرلشکر باقری سعید جلیلی وحید جلیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۰۴۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکر خانواده شهید الداغی از وحید شمسایی

‌به گزارش آخرین‌نیوز به نقل از مهر، احسان الداغی، برادر شهید غیرت با تحسین حرکت سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در واکنش به این اقدام اظهار کرد: در یک سال گذشته هر وقت گروه‌های ورزشی برای دلجویی مادرم می‌آمدند، او روحیه می‌گرفت و بسیار خوشحال می‌شد.

برادر شهید حمیدرضا الداغی افزود: دیروز نیز مادرم با شنیدن خبر اهدای قهرمانی تیم ملی فوتبال ایران در آسیا به برادر شهیدم و یادآوری حرکت او، بسیار شاد شد و روحیه مضاعفی گرفت.

وی یادآور شد: حمیدرضا ورزشکار بود و مادرم با بچه‌های ورزشکار ارتباط دلی دارد. تشکر می‌کنم از بزرگواری وحید شمسایی که در آن لحظات یاد برادرم را زنده کرد و این جریان ادامه‌دار شد.

دیگر خبرها

  • سرلشکر باقری مصوبات کارگروه پدافند غیرعامل را ابلاغ کرد
  • دیدار فرمانده سپاه لرستان با جامعه کارگری
  • ببینید | پیام ویژه سردار حاجی‌زاده خطاب به مردم
  • تشکر خانواده شهید الداغی از وحید شمسایی
  • برادران حیدری داوران حساس ترین بازی های هفته بیست و پنجم لیگ برتر
  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت
  • پیام تبریک رئیس‌جمهور درپی قهرمانی غرورانگیز تیم ملی فوتسال در آسیا
  • پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی
  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • پیشکسوت ارزنده فوتبال خوزستان درگذشت