Web Analytics Made Easy - Statcounter

کلیپ‌های مربوط به گروه رقص تابوت ، این روزها در شبکه‌های اجتماعی بازتاب زیادی داشته است، به همین بهانه سایت گل مصاحبه جالبی با رهبر این گروه انجام داده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به گزارش سایت گل بنجامین آیدو رهبر گروه رقص تابوت که ویدیوی آنها به تازگی در فضای مجازی بسیار دیده می شود، گفت امیدوار است که بتواند روزی تابوت رونالدینیو را به شیوه مخصوص گروهش حمل کند:

حین از دست دادن یک عزیز، برخی افراد دیگر نمی‌خواهند گریه کنند و برخی هم می‌خواهند سوگواری انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فارغ از خواسته آن‌ها، ما می‌خواهیم مردم را با کارهایمان خوشحال کنیم. دوست دارم تابوت کدام فوتبالیست را حمل کنم؟ امیدوارم که فوتبالیست‌ها همه عمری طولانی داشته باشند اما رویای من این است که رونالدینیو را به خانه ابدی‌اش ببرم. بعد از رونالدینیو، انتخاب من مسی و مارادونا است اما رونالدینیو کسی است که همیشه مرا تحت تاثیر خودش قرار داده است.

در یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۱۰، غنا در آستانه صعود به نیمه نهایی بود اما لوییس سوارز بازیکن فعلی بارسلونا، با خطای هند پنالتی خود در دقیقه ۹۰، مانع پیروزی غنا شد و در نهایت اروگوئه بود که با پیروزی در ضربات پنالتی رسید. بنجامین آیدو در خصوص لوییس سوارز گفت:

هر وقت اسم لوییس سوارز را می‌شنوم یا تصویر او را می‌بینم، حالم بد می‌شود. خطای هند سوارز باعث شد غنا نتواند به نیمه نهایی جام جهانی برسد و این وحشتناک بود. در غنا، ما برای اسم سوارز معنی داریم و سوارز در غنا یعنی غیرممکن. اگر قرار باشد به چیزی دست یابید و نام سوارز به میان بیاید، یعنی شما موفق نخواهید شد.

با این حال این آساموا جیان بود که نتوانست ضربه پنالتی را در دقیقه ۹۰ گل کند. آیدو افزود:

ما هنوز جیان را نبخشیده‌ایم. غنایی‌ها اشتباه جیان را فراموش نمی‌کنند. البته ناراحت کننده بود که برخی غنایی‌ها به خانه مادر آساموا جیان هجوم بردند و او را آزار دادند. این مسئله حال مادر جیان را بد کرد و به همین خاطر به پسرش گفت دیگر پنالتی نزند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: رقص تابوت رونالدینیو غنا لوییس سوارز آساموا جیان آساموا جیان رقص تابوت رونالدینیو غنا لوییس سوارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۰۴۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لئو مسی مهمان ویژه NBA شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ستاره‌های سابق بارسلونا و فعلی اینتر میامی شب گذشته برای تماشای بازی تیم بسکتبال میامی هیت مقابل بوستون سلتیکز در مرحله پلی آف رقابت‌های لیگ بسکتبال آمریکا معروف به NBA در ورزشگاه حضور پیدا کردند.

صفحه رسمی میامی هیت با انتشار ویدیویی که نشان می‌داد مسی به همراه سوارز و بوسکتس و آلبا از ورودی وی آی پی ورزشگاه برای تماشای این بازی وارد شده‌اند اعلام کرد که این ۴ ستاره حاضر در فلوریدا برای تماشای بازی این تیم در میان تماشاچیان حضور پیدا کرده‌اند.

یکی از نکاتی که توجه بسیاری از فوتبال دوستان و طرفداران این بازیکنان را جلب کرد این بود که سوارز پیراهنی را به تن داشت که متعلق به تیم میامی هیت بود و نام و شماره او روی آن نقش بسته بود تا نشان دهد که در طول این مدت این تیم را دنبال کرده و علاقه زیادی به بسکتبال دارد.

مسی از زمان حضورش در فوتبال آمریکا توانسته است توجه بسیاری از مردم این کشور را نوشته ورزشی جلب کند اما همچنان به نظر می‌رسد که بسکتبال از جایگاه بالاتری نسبت به فوتبال در آمریکا برخوردار است.

دیگر خبرها

  • تهرانی‌ها امروز در خانه نمانید
  • نخست‌وزیر سابق اسرائیل به خانه وزیر خارجه امارات رفت + عکس
  • استیون جرارد انتخاب می‌کند؛ لوییس سوارز یا فرناندو تورس؟ / فیلم
  • اکرم عفیف: رونالدینیو قطری می‌تواند به اروپا برود
  • آرژانتین مسی را ابدی می‌خواهد: تا ابد بازی کن لئو!‏
  • هشدار احمد مسعود درباره احتمال حمله تروریستی از خاک افغانستان به آمریکا و اروپا
  • لئو مسی مهمان ویژه NBA شد (عکس)
  • حضور مسی سوارز، آلبا و بوسکتس در دیدار میامی هیت - بوستون سلتیکس در بسکتبال NBA
  • برتری و صعود یک پله‌ای پاس همدان در گروه اول
  • چین: کشف گور‌های جمعی در بیمارستان الشفا شوکه کننده است