Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت بسکتبال استان اصفهان از تغییرات ایجاد شده در اداره‌کل ورزش استقبال کرد و گفت: طباطبائی از بدنه اداره ورزش و جوانان بوده و مدیر جوان و خوش‌فکری به شمار می‌آید، اما باید پذیرفت که کار بسیار سختی را پیش‌رو دارد. ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۹ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

جواد داوری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، تغییرات ایجاد شده در اداره‌کل ورزش و جوانان استان مثبت ارزیابی کرده و اظهار داشت: سلطان‌حسینی حدود 7 سال در اداره‌کل ورزش و جوانان استان حضور داشته و فکر می‌کنم تنها مدیری بود که این بازه زمانی را در اختیار داشت و زحمات زیادی هم برای ورزش استان کشید، باید به ایشان خسته نباشید گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طباطبائی از بدنه اداره ورزش و جوانان بوده و مدیر جوان و خوش‌فکری به شمار می‌آید و در شهرستان نجف‌آباد هم سابقه خوبی از خود به جای گذاشت اما باید پذیرفت که کار بسیار سختی را پیش‌رو دارد و امیدوار هستم که موفق شود.

رئیس هیئت بسکتبال استان اصفهان بیان کرد: براساس فرمایشات رهبری درخصوص گام دوم انقلاب، باید عرصه‌های مدیریتی به جوانان واگذار شود و طباطبائی هم در این عرصه، مدیر جوانی محسوب شده و قطعا انرژی بیشتری دارد و خواهد توانست کشتی متلاطم ورزش استان را در این شرایط دشوار اقتصادی به سرانجام برساند.

وی یکی از اصلی‌ترین معضلات ورزش استان را قوانین ناکارآمد دانست و گفت: یکی از دغدغه‌های ورزش استان به قوانین ناکارآمدی که ابلاغ می‌شود، باز می‌گردد. به طور مثال یکی از مهم‌ترین مشکلات هیئت‌های فعال در رشته‌های توپی، از جمله هیئت بسکتبال اصل ماده 88 است. بر اساس ماده 88 سالن‌های ورزشی باید از طریق مزایده واگذار شوند و هیئت‌ها باید اجاره‌بهای سالن‌هایی که به نام خانه رشته مربوطه در اختیار دارند را، پرداخت کنند.

داوری بیان کرد: اصل فعالیت هیئت‌های ورزشی در 2 شاخه قهرمانی و استعدادیابی بوده و به همین دلیل ماده 88 تبدیل به معضل شده است. چون برای انجام فعالیت‌های ورزشی باید امکانات زیرساختی آن فراهم باشد تا هیئت‌ها بتوانند استعدایابی را انجام دهند و اگر قرار باشد اجاره بهای سالن‌ها با این قیمت‌های نجومی پرداخت شود، استعدادیابی چه فایده‌ای دارد؟

وی تصریح کرد: متاسفانه سالن‌ها را حتی با قیمت کارشناسی هم در اختیار هیئت‌ها قرار نمی‌دهند و باید مزایده برگزار شود و خنده‌دار است که خود هیئت‌ها نمی‌توانند برنده مزایده شوند. سالن‌هایی که به نام خانه بکستبال، هندبال و غیره هستند، متاسفانه در ماده 88 معضلاتی را ایجاد کرده‌اند و این قانون باید اصلاح شود.

رئیس هیئت بسکتبال استان اصفهان مشکلات مالی را مهم‌ترین دغدغه ورزش استان خواند و خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های حوزه ورزش، مبحث اقتصاد در ورزش است و تا زمانی که از طریق وزارت ورزش راه‌حل اساسی برای این مساله پیدا نشود، هیئت‌های ورزشی باید به دنبال اسپانسرها بدوند و التماس کنند تا کسی پیدا شده و حاضر به سرمایه‌گذاری در ورزش و بسکتبال شود.

وی اظهار داشت: اگر وزارت ورزش در دوره آینده به صورت درستی پیگیر مباحث اقتصادی در ورزش شود و راه‌حل اساسی برای آن پیدا کند، فکر می‌کنم بتوان به بهبود شرایط امیدوار بود. اما اگر شرایط تغییر نکند و همچنان قرار باشد که هیئت‌های ورزشی برای اداره امور خود دست به دامن ارگان‌ها و سازمان‌های مختلف باشند، کل مجموعه ورزش متضرر خواهند شد. اگر نگاه اقتصادی درستی به مجموعه ورزش وجود نداشته باشد، هر وزیر و یا مدیرکلی هم بیاید، باز هم مشکلات بر جای خود باقی خواهند ماند.

داوری افزود: در زمان کاندید شدنم برای ریاست فدراسیون بسکتبال به آقای داورزنی هم گفتم که از کل مجموعه ورزش انتظار می‌رود که  اقدامات اساسی‌ و کارآمدتری دربحث اقتصادی داشته باشند و این مبحث اساسی را به یک سرانجام درستی برسانند. بسیاری از دغدغه‌ها و معضلات ورزش ما که بحث مالی است و اگر این اتفاق رخ دهد، این دغدغه‌ها و مشکلات از بین می‌روند و بیشتر تمرکز فعالان حوزه ورزش، بر گسترش آن، فعالیت‌های قهرمانی و استعداد یابی خواهد بود.

پیشکسوت بسکتبال درگذشتفراز و فرودهای یک تازه وارد؛ بسکتبال کرمان و انتظاراتی که برآورده نشد!نشست اعضای کمیته مسابقات و داوران بسکتبال با طباطبایی

وی درپاسخ به اینکه هیئت بسکتبال چه انتظاراتی از مدیرکل جدید اداره ورزش و جوانان استان دارد، گفت: ما امسال به دنبال احداث یک خانه بسکتبال جدید برای هیئت استان هستیم و امیدواریم در این پروسه، اداره ورزش و جوانان استان همکاری‌های لازم را با هیئت داشته باشد.

رئیس هیئت بسکتبال استان اصفهان بیان کرد: خانه بکستبال فعلی حدود 25 سال پیش ساخته شده و متاسفانه آن شکل و شمایل درخور بکستبال استان را ندارد و به همین خاطر هیئت به دنبال احداث یک خانه بسکتبال جدید و درخور شأن بسکتبال استان اصفهان است و امیدوارم با کمک آقای طباطبائی بتوانیم صاحب یک مکان جدید  و خوب شده و شروع به ساخت‌وساز کنیم.

انتهای پیام/170/ ز

R41346/P/S6,51/CT15

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اداره ورزش و جوانان ورزش و جوانان استان ورزش استان دغدغه ها سالن ها هیئت ها ماده 88

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۰۴۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزارت ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه استقلال

محمدشروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در گفت و گوی تلفنی با برنامه تهران ۲۰ در خصوص تغییر نام باشگاه استقلال گفت: این مواردی است که باید رسماً به ما اعلام شود تا ما آن را بررسی کنیم. نمی‌شود که یک نفر شایعه‌ای را مطرح کند که نام باشگاه را تغییر دهند و سپس همه به این مسئله بپردازند. چنین چیزی نیست.

او ادامه داد: تاکنون از طرف صاحبان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، یعنی کنسرسیوم‌های صنایع پتروشیمی و بانک‌ها، چیزی (در خصوص تغییر نام باشگاه‌ها) به صورت رسمی به وزارت ورزش و جوانان اعلام نشده است. این شرکت‌ها مختار هستند که هیئت مدیره خود را انتخاب کرده و آنها نیز مدیر عامل را تعیین کنند و در این میان هیچ دخالتی از سوی وزارت ورزش صورت نخواهد گرفت چرا که این وزارتخانه دیگر تیمداری نمی‌کند.

 امروز عبدالعلی علی عسکری مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس گفته بود:  بر اساس همین سیاست، در راستای حفظ وحدت رویه، سیاست حاکمیت شرکتی و همچنین روز مبارک خلیج فارس، بر اساس تصمیم مالکان جدید تیم محبوب استقلال، به تیم استقلال خلیج فارس تغییر می‌یابد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • انتصاب مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس
  • آغاز عملیات حفر چاه عمیق زمین چمن فوتبال شهرستان پلدشت 
  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
  • استفاده از توان جهاد دانشگاهی زنجان برای خدمت به جوانان ضروری است
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • واکنش وزارت ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه استقلال
  • واکنش وزارت ورزش به تغییر نام استقلال
  • رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد معارفه شد
  • ۸۸ درصد متقاضیان در قم تسهیلات ازدواج دریافت کردند
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار