Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-06@19:28:26 GMT

تعطیلی تمامی اداره های آبادان تا پایان هفته

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۰۴۳۹۹

تعطیلی تمامی اداره های آبادان تا پایان هفته

معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا در روزهای گذشته را نگران کننده دانست و گفت: از فردا تا پایان هفته تمامی اداره ها، بانک ها و سازمان ها در این شهرستان تعطیل هستند.

قدس آنلاین: زین العابدین موسوی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:به منظور جلوگیری از ورود مسافران سایر شهرستان‌های استان به آبادان ورودی‌های آبادان از سمت اهواز و ماهشهر از فردا بسته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به تعطیل اعلام شدن ۹ شهرستان استان خوزستان اشاره کرد و گفت: ممکن است مسافرانی از این شهرها قصد عزیمت به آبادان را داشته باشند که از ورود آنها به شهرستان جلوگیری خواهد شد.

موسوی از تشدید بازرسی‌های در سطح بازارهای آبادان و لزوم رعایت دستورالعلمل‌های بهداشتی توسط اصناف و بازاریان اشاره کرد و گفت: از روز دوشنبه با متخلفین با شدت بیشتری برخورد خواهد شد.

ویروس کرونا نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد و تاکنون به بیش از ۲۰۰ کشور سرایت کرده است که سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: آبادان تعطیلی کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۰۴۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود هزار و ۳۴۴ میلیارد تومان نقدینگی به صندوق‌های با درآمد ثابت

کوروش آسایش کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در هفته کاری که گذشت صندوق‌های با درآمد ثابت شاهد ورود نقدینگی هزار و ۳۴۴ میلیارد تومانی بودند در حالی که بازار سهام شاهد خروج ۶۵۰ میلیارد تومان پول افراد حقیقی بود.

او افزود: در این هفته کاری صندوق‌های با درآمد ثابت هر پنج روز شاهد ورود نقدینگی بودند به طوری که شنبه، یکشنبه، دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه به ترتیب ۸۴، ۵۳، ۱۸۶، ۴۱۹ و ۶۰۲ میلیارد تومان نقدینگی به این صندوق‌ها تزریق شد.

گفتنی است، صندوق‌های با درآمد ثابت هفته کاری قبل‌تر  چهار روز یکشنبه، دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه به ترتیب ۴۱۳، ۶۲۰، ۳۷۱ و ۵۱۶ میلیارد تومان ورود نقدینگی را شاهد بودند و در یک روز کاری یعنی شنبه هزار و ۶۷ میلیارد تومان نقدینگی از این صندوق‌ها خارج شد.

طبق مصوبات سازمان بورس، صندوق‌های با درآمد ثابت موظف هستند که حداقل ۷۵ درصد از دارایی خود را به اوراق بهادار با درآمد ثابت، گواهی سپرده بانکی و سپرده بانکی اختصاص دهند.  

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • سه‌شنبه بارانی در خراسان شمالی
  • نویدکیا: تاریخ انقضای دوست داشتن در فوتبال ۵ هفته است!
  • ورود سامانه جدید بارشی به کهگیلویه و بویراحمد/ هواشناسی هشدار زرد صادر کرد
  • زائران حج تنها با کارت هوشمند امکان ورود به مکه را دارند
  • تمامی امکانات و تدابیر لازم برای برگزاری انتخابات ۲۱ اردیبهشت‌
  • ورود هزار و ۳۴۴ میلیارد تومان نقدینگی به صندوق‌های با درآمد ثابت
  • نرخ‌گذاری دلار کانال‌های تلگرامی در روز تعطیل/ خرید و فروشی نیست
  • تعطیلی تمام موزه‌ها و اماکن تاریخی استان کرمانشاه
  • تخلف بهداشتی بیش از ۳۰۰ واحد صنفی را در قزوین به تعطیلی کشاند
  • تدابیر جدید عربستان برای جلوگیری از ورود بدون مجوز به مکه در موسم حج