Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه،جلسه بررسی مشکلات حوزه عمرانی شهرستان ظهر امروز با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی و فرماندار ارومیه در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.   معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی در این جلسه با تاکید بر تسهیل روند سرمایه گذاری اظهار داشت: روند اقداماتی، چون استعلام برای سرمایه گذاری باید تسریع شده و در حداقل زمان ممکن و البته با کارشناسی هدفمند صورت پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



آیدین رحمانی رضائیه با تاکید بر کاهش ترافیک و کنترل امنیت جاده ها، یادآور شد: سیاست اصلی دولت در امر تردد بین شهری، کنترل هوشمند ترافیک در جاده هاست.

او رونق و شکوفایی منطقه سرو را ضروری دانسته و افزود: در راستای توسعه منطقه سرو، اقداماتی، چون اتصال راه آهن و بهبود وضعیت جاده‌های ارومیه به سرو در حال پیگیری و انجام است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی همچنین با تاکید بر کنترل شدید ساخت و ساز‌های و غیرمجاز در بخش‌های شهرستان، بیان داشت: به صورت جدی پیگیر رفع موانع رونق و توسعه پیست اسکی خوشاکو خواهیم بود.

فرماندار ارومیه نیز با اشاره به برخی از مشکلات عمرانی بخش‌های مختلف این شهرستان، گفت: ساماندهی ساخت و ساز در ارومیه و بخش‌های شهرستان باید به صورت جدی مدیریت و پیگیری شود.

علیرضا ملامحمدی زاده همچنین با اشاره به ظرفیت‌های مختلف شهرستان، خاطرنشان کرد: با حمایت مسئولان استانی و کشوری، از ظرفیت‌های ارومیه می‌توان برای توسعه اقتصادی منطقه و استان استفاده کرد.   انتهای پیام/ن م 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: منطقه آزاد ماکو سرمایه گذاری در منطقه آزاد ماکو منطقه آزاد ماکو مرز بازرگان مرز سرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۰۵۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه طرح‌های راه‌سازی در استان بوشهر از اولویت‌ها است

به گزارش خبرنگار مهر، محمدهادی رستمیان صبح دوشنبه در بازدید از پروژه‌های شاخص راهداری دشتستان با حضور مدیرکل راهداری استان و نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: توسعه طرح‌های راه‌سازی در استان بوشهر از اولویت‌های بخش عمرانی است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بوشهر اظهار داشت: حجم اعتبارات راهداری در دولت سیزدهم چند برابر شده است.

وی گفت: با حمایت از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در استان بوشهر، در زمینه تسریع پروژه‌های راهداری تلاش خواهد شد.

کد خبر 6097821

دیگر خبرها

  • اعتبارات شهرستان‌ها کفاف تکمیل پروژه‌ها را نمی‌دهد
  • توسعه هر منطقه‌ مرهون بهره‌گیری صحیح از ظرفیت‌های اجتماعی است
  • توسعه راه‌های ارتباطی شهرستان اردل در دستور کار قرار گیرد
  • بررسی از پروژه تأمین‌کننده آب آشامیدنی منطقه جنوب استان در سمیرم
  • فرودگاه گناباد، پیشران توسعه و رونق در جنوب خراسان رضوی
  • معادن کلید مهم توسعه کردستان/جاده‌های معادن موجب نارضایتی مردم
  • بررسی راهکارهای توسعه زیرساخت‌های شبکه برق آذربایجان غربی
  • توسعه طرح‌های راه‌سازی در استان بوشهر از اولویت‌ها است
  • تخصیص ۵۰۰ میلیارد تومان برای طرح‌های راهسازی دشتستان
  • موانع آبگیری سد قشلاق صحنه