Web Analytics Made Easy - Statcounter

بعد از کشمکش‌های بسیار میان وزارت صنعت، سازمان حمایت، شورای رقابت و ستاد تنظیم بازار در تعیین قیمت خودرو در نهایت با ورود سازمان بازرسی کل کشور قرار شد شورای رقابت دستورالعمل قیمت گذاری خودرو را در سال ۹۹ تعیین و برای تأیید نهایی به ستاد تنظیم بازار ارائه کند.

در همین ارتباط یک مقام آگاه با اعلام اینکه دستورالعمل نهایی شورای رقابت عصر امروز به ستاد تنظیم بازار ارسال شده است، افزود: قرار است در جلسه فردا دوشنبه ۲۲ اردیبهشت ماه ستاد تنظیم بازار این دستورالعمل بررسی و در نهایت قیمت گذاری جدید خودرو‌ها تعیین تکلیف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مبنای دستورالعمل شورای رقابت قیمت بهمن ماه ۹۷ خودروسازان است، افزود: در آن مقطع خودروسازان قرار شد محصولات را ۵ درصد زیر قیمت بازار به فروش برسانند و بر همین اساس قیمت گذاری‌هایی انجام شد با وجود آنکه عمر فروش خودرو انهم ۵ درصد زیر قیمت بازار کوتاه بود، اما بعداً در آن مقطع تغییرات قیمتی در قیمت محصولات اعمال شد که افزایش قیمت شرکت ایران خودرو بیش از سایپا بود. این موضوع در دستورالعمل جدید مورد توجه قرار گرفته و به نوعی افزایش قیمت محصولات ایران خودرو کمتر از سایپا خواهد بود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: قیمت خودرو بازار خودرو ایران خودرو سایپا خودروسازان پارسی خبر ستاد تنظیم بازار شورای رقابت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۰۵۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع 1.5 تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در بهشهر

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،غلامرضا قنبری اظهار کرد: به منظور کنترل و ثبات بازار و رفاه شهروندان تاکنون 1.5 تن گوشت منجمد گوسفندی تنظیم بازاری با قیمت مصوب تنظیم بازار در شهرستان بهشهر توزیع شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهشهر تصریح کرد: یکی از ابزارهای مؤثر در کنترل قیمت، تزریق کالاهای اساسی با نرخ مناسب در سطح فروشگاه‌ هاست.

وی در خاتمه یادآور شد: 26 تن مرغ منجمد و 8 تن گوشت قرمز گوساله منجمد نیز قبلا به شهروندان بهشهری توزیع شد.

دیگر خبرها

  • قیمت خودرو امروز 13 اردیبهشت 1403
  • قیمت محصولات سایپا پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ کف قیمت خودرو در بازار
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳/ قیمت روز دنا و تارا
  • قیمت روز خودرو صفر داخلی در کارخانه و بازار آزاد(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+جدول
  • قیمت خودرو‌های بنز در بازار ایران امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت خودرو امروز 12 اردیبهشت 1403
  • قیمت تارا در بازار امروز ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت خودرو در بازار آزاد چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه
  • قیمت خودرو امروز ۱۲ اردیبهشت +جدول
  • توزیع 1.5 تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در بهشهر