Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-29@08:16:08 GMT

افزایش خودکشی در تفنگداران آمریکایی بازگشته از جنگ

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۰۵۱۶۶

ساعت24-فرمانده سابق تفنگداران دریایی آمریکا از افزایش خودکشی در بین تفنگداران دریایی آمریکا بویژه شرکت کنندگان در جنگ علیه عراق و افغانستان خبر داد.

 به نقل از شبکه تلویزیونی روسیا الیوم، "متیو هو "فرمانده سابق تفنگداران دریایی آمریکا با اشاره به "جراحت اخلاقی ناشی از احساس گناه" در بین تفنگداران دریایی گفت: براساس اطلاعات کهنه سربازان، حدود 30 درصد از کهنه سربازان آمریکایی اقدام به خودکشی کرده‌اند و میزان خودکشی در بین کهنه سربازان در عراق و افغانستان حدود 10 برابر بیشتر از موارد خودکشی در بین غیرنظامیان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیو افزود: مشکل به هنگام حضور کهنه سربازان در میدان جنگ واضح نیست اما با بازگشت آنها به کشور افزایش می‌یابد و فرد از کابوس و قطع روابط شخصی با خانواده و جامعه و ناتوانی در خوابیدن رنج می‌برد.

وی تصریح کرد: حدود 6200 نفر از نیروها بین سال‌های 2014 تا 2017 میلادی اقدام به خودکشی کردند و این آمار رو به افزایش است.

هیو گفت: 6000 هزار مورد خودکشی نیروهای ارتش از سال 2008 میلادی روی داده است و مشکل این است که توجه کافی به وضعیت روحی و روانی 70 درصد نیروهای ارتش نشده است.

تسنیم

منبع: ساعت24

کلیدواژه: آمريكا تفنگداران دریایی کهنه سربازان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۰۵۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورل: نشانه‌های جنگ جهانی دوباره بازگشته

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با بیان اینکه نشانه‌های جنگ جهانی دوباره بازگشته است، تصریح کرد: «جعبه جنگ» نباید دوباره باز شود.

به گزارش ایسنا، «جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز یکشنبه در سخنانی با اشاره به جنگ اوکراین، جنگ غزه و بالا گرفتن تنش‌های منطقه‌ای گفت: «رویارویی هسته‌‎ای به دلیل تنش میان شرق و غرب به یک احتمال واقعی تبدیل شده است.»

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا افزود: «نشانه‌های جنگ جهانی دوباره بازگشته است. جعبه جنگ نباید دوباره باز شود.»

بورل تصریح کرد: «اروپا با عدم تنوع در منابع انرژی و اتکا به روسیه خود را تضعیف کرده است.»

دیگر خبرها

  • بورل: نشانه‌های جنگ جهانی دوباره بازگشته
  • ماجرای گردنبند کهنه شمسایی در جام ملت‌های آسیا +عکس
  • شکست تلاش‌ آمریکا برای گسترش نفوذ در آفریقا
  • ویدیو/ ۵۰ هزار خودکشی در یک سال!
  • بایدن قصد خودکشی داشت!
  • بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم
  • ایران برای ایجاد یک پایگاه دائمی در دریای سرخ تلاش می‌کند
  • رایزنی سئول و واشنگتن درباره تقسیم هزینه‌های حضور سربازان آمریکایی
  • عقب نشینی ناوهواپیمابر و یک ناوشکن آمریکایی از دریای سرخ
  • حمله به ۱۰۲ کشتی اسرائیلی آمریکایی و انگلیسی در ۲۰۲ روز