Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@03:49:31 GMT

8 شهریور فینال لیگ قهرمانان اروپا برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۰۵۱۹۹

8 شهریور فینال لیگ قهرمانان اروپا برگزار می شود

برنامه جدید دور یک هشتم نهایی تا فینال لیگ قهرمانان اروپا مشخص شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ پس از اینکه رئیس باشگاه لیون خبر از تاریخ جدید برای دیدار برگشت تیمش برابر یوونتوس در لیگ قهرمانان داد، آاس اقدام به انتشار تقویم جدید این بازی ها کرد.

 با شیوع ویروس کرونا برگزاری بخشی از بازی های برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا  به تعویق افتاد و هنوز زمان برگزاری آن مشخص نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در روزهای اخیر برخی کشورها مجوز برگزاری تمرینات را صادر کرده اند،  به نظر می رسد حدود سه ماه دیگر نیز لیگ قهرمانان پیگیری خواهد شد.

روز گذشته ژان میشل آئولاس، رئیس باشگاه لیون مدعی شد بازی این تیم با یوونتوس در مرحله برگشت لیگ قهرمانان برای تاریخ هفت آگوست (17 مرداد) در تورین و پشت درهای بسته تایید شده است.

در پی انتشار این خبر، نشریه آاس خبر از برنامه جدید برای ادامه بازی ها داد. هنوز 4 بازی برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان باقیمانده است. یوونتوس-لیون، منچسترسیتی-رئال مادرید، بارسلونا-ناپولی و بایرن مونیخ-چلسی. این 4 بازی روزهای شنبه و یکشنبه 17 و 18 مرداد به انجام خواهند رسید. برنده ها به لایپزیش،پی اس جی، آتالانتا و اتلتیکو ملحق خواهند شد.

دور رفت یک چهارم نهایی نیز خیلی زود و در 11 و 12 آگوست( 22 و 23 مرداد) به انجام خواهند رسید و به فاصله سه روز نیز دور برگشت برگزار خواهد شد؛ 14 و 15آگوست.

برای دور رفت و برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان، تاریخ های  18 و 19 آگوست(29 و 30 مرداد) و 21 و 22 آگوست( 1 و 2 شهریور) در نظر گرفته شده است.

بازی فینال نیز روز 29 آگوست(8 شهریور) در استانبول خواهد بود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۰۵۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک شاهکار دیگر از گاسپرینی/ آتالانتا حریف یووه در فینال کوپا ایتالیا

در دومین دیدار از دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی کوپا ایتالیا آتالانتا موفق شد با شکست فیورنتینا فینالیست شود.

به گزارش ایسنا، آتالانتا در دور برگشت از مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی ایتالیا میزبان فیورنتینا بود. فیورنتینا در دور رفت با نتیجه یک بر صفر آتالانتا را مغلوب کرده بود.

شاگردان گاسپرینی شروعی طوفانی داشتند و در ۱۰ دقیقه آغازین گل اول را به ثمر رساندند تا همه چیز برابر شود اما بنفش‌های فلورانس در آغاز نیمه دوم گل تساوی بخش را زدند تا باز هم در آستانه فینالیست شدن قرار بگیرند.

رویایی که در ۱۵ دقیقه پایانی نیمه دوم نقش بر آب شد و آتالانتا با زدن ۳ گل دیگر فینال را از ایتالیانو گرفت. در مجموع آتالانتا با نتیجه ۴ بر ۲ فیورنتینا را مغلوب کرد تا در فینال به مصاف یوونتوس برود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • صعود بارسلونا به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 0-0 مقابل میلان (2006/4/26) / فیلم
  • کری توییتر بایرن مونیخ برای رئال مادرید: حدس بزنید بعدش چی شد؟ + عکس
  • فرهاد مجیدی مهمان ویژه فینال لیگ قهرمانان آسیا شد!
  • تاریخ و ساعت پخش فینال قهرمانان آسیا؛ العین و یوکوهاما
  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 مقابل بارسلونا در نیوکمپ (2012/4/24) / فیلم
  • یک شاهکار دیگر از گاسپرینی/ آتالانتا حریف یووه در فینال کوپا ایتالیا
  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • «یوکوهاما مارینوس» ژاپن راهی فینال لیگ قهرمانان شد
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • خلاصه‌بازی الهلال و العین + فیلم