Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@21:15:27 GMT

هشت هزار و ۱۰۰ واحد در مناطق سیل‌زده لرستان احداث شد

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۰۵۲۵۴

هشت هزار و ۱۰۰ واحد در مناطق سیل‌زده لرستان احداث شد

مسعود رضایی روز یکشنبه در جلسه ستاد هماهنگی بازسازی لرستان که به صورت ویدیوکنفرانس برگزار شد با اشاره به آغاز عملیات ساخت و ساز ۱۲ هزار و ۶۰۰  واحد سیلزده افزود: عملیات اجرای۱۲هزارو ۲۰۰ واحدآرماتوربندی و بتن فنداسیون، ۱۱هزار و ۶۰۰ واحد اجرای اسکلت، ۱۰ هزار و ۵۰ واحد اجرای دیوار چینی و سقف به اتمام رسیده و هشت هزار و ۱۰۰واحد تکمیل و به مردم سیل زده استان لرستان تحویل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت:‌ در این مدت قرارداد بیش از ۵۰ هزار واحد مسکونی نیز با بانک های عامل  منعقد و تاکنون  بیش از۳۷۰میلیارد تومان کمک بلاعوض به مردم سیل زده لرستان پرداخت شده است . 

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان همچنین گفت: ۱۰۳هکتار زمین برای جابجایی بیش از یک هزار و ۴۰۰ واحد مسکونی سیلزده واقع درحریم و بستر رودخانه‌های استان خریداری  و بیش از ۸۰ هزارتن سیمان رایگان در این راستا توزیع شده که این روند تا اتمام عملیات بازسازی در این مناطق ادامه خواهد داشت. 

رضایی تصریح کرد: در مجموع ۱۲ هزار واحد نیاز به احداث داشته، تعمیرتمامی ۲۰ هزار واحد سیلزده استان به اتمام رسیده  و پیش بینی برای تحویل تمامی واحدهای احداثی در ابتدای سالجاری بود که متاسفانه شیوع کرونا تاثیر مستقیم و شدیدی بر روندبازسازی گذاشته و این امر محقق نشد.

به هر خانوار خسارت دیده، ۵۰ میلیون ریال کمک بلاعوض معیشتی و ۱۵۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی با سود پنج درصد تعلق می‌گیرد.

برای بازسازی واحد مسکونی روستایی ۴۰۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی و ۱۰۰ میلیون ریال کمک بلاعوض پرداخت می‌شود که این مبلغ در مناطق شهری ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات و ۱۲۰ میلیون ریال کمک بلاعوض تعیین شده است.

برچسب‌ها بنياد مسكن انقلاب اسلامی سیل لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنياد مسكن انقلاب اسلامی سیل لرستان بنياد مسكن انقلاب اسلامی سیل لرستان میلیون ریال کمک بلاعوض

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۰۵۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران از امشب در لرستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛کارشناس هواشناسی استان لرستان گفت:از امشب سامانه ی بارشی به جو منطقه وارد می شود که تا روز سه شنبه هجدم اردیبهشت بر آسمان لرستان فعال خواهد بود.
بهمن محمدی مقدم افزود:در این مدت برای مناطق مختلف استان بارش باران گاهی رعد و برق و افزایش سرعت وزش باد تا بازه شدید و شدیدلحظه‌ای و در مناطق مستعد ریزش تگرگ پیش بینی می‌شود.
به گفته کارشناس هواشناسی استان،آبگرفتگی معابر عمومی ،سیلابی شدن مسیل ها و اختلال در تردد جاده ای از مخاطرات این شرایط جوی در استان خواهد بود.
برای روزهای دوشنبه و سه شنبه در برخی مناطق به ویژه مناطق غربی و مرکزی استان احتمال غبار آلود بودن هوا و کاهش میدان دید افقی دور از انتظار نیست
در ۲۴ ساعت گذشته پلدختر با دمای ۲۷ درجه سانتیگراد بالای صفر و الشتر، الیگودرز و ازنا با ۶ درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین و سردترین شهر‌های استان بودند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • گزارش روزانه بورس ۱۷ اردیبهشت؛ شاخص کل ۲۰ هزار واحد ریخت
  • واگذاری ۶۰ واحد نهضت ملی مسکن شاهدیه یزد
  • ورود سامانه بارشی جدید به لرستان
  • بارش باران از امشب در لرستان
  • آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار
  • واحد‌های بزرگ پرورش مرغ گوشتی در قم احداث می‌شود
  • بیش از ۸۴۰ میلیون ریال تراکنش مازاد نانوایی ها بازگردانده شد
  • احیا ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • تسهیلات و کمک‌های بلاعوض دولت برای آتش‌سوزی شفت
  • واحد تولید آمونیاک سبز در بندرعباس احداث می‌شود