Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@23:19:11 GMT

واژگونی وانت پیکان با ۱۳ مصدوم در جاده میمند

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۰۵۳۶۶

واژگونی وانت پیکان با ۱۳ مصدوم در جاده میمند

حسن همتی مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،  گفت:  در پی تماس تلفنی با اورژانس فارس در ساعت ۱۸:۲۰ بعدازظهر امروز مبنی بر واژگونی وانت پیکان در جاده میمند-بین شبانکاره، بلافاصله نیرو‌های اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او افزود: این حادثه ۱۳ زخمی به دنبال داشت که ۸ مصدوم پس از دریافت خدمات پزشکی اولیه به درمانگاه امام رضا میمند و ۲ مصدوم به بیمارستان قائم فیروزآباد منتقل شدند.

همتی با بیان اینکه ۳ مجروح دیگر به صورت سرپایی در محل حادثه مداوا شدند،  ادمه داد: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی در بر نداشت.

سخنگوی اورزانس استان فارس تصریح کرد: علت این سانحه رانندگی توسط کارشناسان پلیس در دست بررسی است.

او با بیان اینکه عوامل انسانی در کاهش تصادفات، نقش موثری دارند، از رانندگان خواست ضمن توجه به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، در هنگام رانندگی سرعت مطمئنه را رعایت و از هرگونه سرعت غیرمجاز خودداری کنند.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واژگونی وانت پیکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۰۵۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه رانندگی در بروجن با ۷ مصدوم

مصطفی حیدری مسئول اورژانس پیش بیمارستانی بروجن گفت: برخورد سواری سمند و سواری پارس در خیابان فردوسی (بلوار ساحلی) ۷ مصدوم برجای گذاشت. 

بیشتر بخوانید

وقوع حادثه رانندگی در فارسان

وی افزود: مصدومان این حادثه بعد از انجام اقدامات اولیه اندادی مناسب جهت درمانی تکمیلی به بیمارستان ولی‌عصر (عج) منتقل شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • ۸ کشته در تصادف رانندگی جاده‌های فارس
  • وقوع ۵ حادثه رانندگی در استان سمنان/ یک نفر جان باخت
  • یک کشته و ۹ مصدوم در حوادث رانندگی سمنان
  • حادثه رانندگی در بروجن با ۷ مصدوم
  • واژگونی خودرو پراید در محور ارومیه تبریز ۴ مصدوم بر جای گذاشت
  • واژگونی مینی‌بوس در جاده سوادکوه با ۱۳ مصدوم
  • واژگونی مینی‌بوس در جاده سوادکوه ۱۳ مصدوم برجا گذاشت
  • حادثه رانندگی در جاده کرج - چالوس ۸ مصدوم داشت
  • دو حادثه رانندگی با ۱۵ مصدوم در اردبیل
  • امدادرسانی به پنج مصدوم حادثه واژگونی پژو ۲۰۶