Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@12:33:57 GMT

اطفا حریق گسترده در انبار علوفه

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۰۵۳۸۴

اطفا حریق گسترده در انبار علوفه

ایسنا/مرکزی آتش سوزی گسترده در انبار علوفه با حضور آتش نشانان دو ایستگاه آتش نشانی مهار و خاموش شد.

براساس اعلام آتش نشانی اراک، با دریافت خبر بروز آتش سوزی در یک انبار علوفه بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های شماره 2 و ۱۱ را به محل حادثه در جاده تهران بعد از شهرک خیرآباد در ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



افسر آماده عملیات سازمان آتش نشانی اراک که خود را به محل حادثه رسانده بود در این باره گفت: محل حادثه یک گاوداری با وجود بیش از ۷۰۰ راس گاو بود که مقدار زیاد علوفه کاه که به علت عدم وجود مکان مناسب در محوطه باز نگهداری می شد به دلیل نامعلوم دچار آتش سوزی شده بود.

وی ادامه داد‌: در کنار این آتش سوزی یک سوله مملو از ذرت و سبوس وجود داشت که هر لحظه امکان سرایت آتش به آن می رفت و در صورت آتش گرفتن آن، ضمن بروز خسارت های مالی زیاد، عملیات مهار و خاموش سازی آن نیز سخت و دشوار می شد.

این افسر آماده عملیات تصریح کرد: آتش نشانان با تجهیز خود به لوازم حفاظت فردی و دستگاه های تنفسی، با استفاده از چندین رشته لوله آبدهی آتش نشانی مشغول مهار و خاموش سازی آتش شدند.

وی خاطر نشان کرد: همزمان با استفاده از دو دستگاه لودری که به محل حادثه اعزام شده بود با جابجایی علوفه ها از کنار سوله مجاور آتش سوزی، مانع از سرایت آتش به داخل این انبار شدند.

وی در پایان گفت: پس از ۳ ساعت عملیات نفس گیر توسط آتش نشانان این آتش سوزی به صورت کامل مهار و خاموش شد و نیروهای عملیاتی با اطمینان از عدم وجود هر گونه آتش پنهان به عملیات خود خاتمه داده و به ایستگاه های خود بازگشتند.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی استان مرکزی آتش نشاني اطفاي حريق مهار و خاموش آتش نشانان آتش نشانی محل حادثه آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۰۵۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان صیاد شیرازی

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، آتشپاد سوم قاسم پیر ازغندی اظهار کرد: ساعت ۱۲:۳۰ امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت حادثه منزل مسکونی در خیابان صیاد شیرازی ۱۹ به مرکز فرماندهی اعلام و بلافاصله همکاران آتش نشان از ایستگاه های  ۲۶،۲۷ و ۵ به محل اعزام شدند.

افسر نگهبان آتش نشانی مشهد افزود: با حضور آتش نشانان مشخص شد حریق در طبقه اول یک ساختمان پنج طبقه رخ داده و  کانون حریق از سمت آشپزخانه شروع شده و به کل آشپزخانه و پذیرایی و قسمتی از اتاق خواب‌ها رسیده است.

وی با بیان اینکه این حادثه، محبوسی نداشته است، عنوان کرد: آتش نشانان پس از اطفای حریق و ایمن سازی محل در ساعت ۱۳:۱۵ دقیقه به عملیات خود پایان دادند.

ازغندی با اشاره به اینکه علت دقیق حادثه در دست بررسی است، از شهروندان خواست نسبت به رعایت نکات ایمنی توجه کافی مبذول دارند تا از بروز چنین حوادثی پیشگیری شود.

دیگر خبرها

  • جزئیات بیشتر از آتش‌سوزی روستای گیلان
  • جزئیات بیشتر از آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم شفت
  • آتش سوزی آشپزخانه در محله مفتح اطفا شد
  • نقش برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی هولناک شفت ‌
  • احراز قصور برخی مسؤولان در جریان آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم شفت
  • قصور برخی مسئولان در جریان آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم شفت احراز شد + جزئیات
  • بازداشت در انتظار مدیرانی که در آتش سوزی امامزاده ابراهیم شفت ترک فعل کرده‌اند
  • آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان صیاد شیرازی
  • منتظر اعلام نظر کارشناسان درباره علت حریق در شفت هستیم
  • حادثه آتش‌سوزی امامزاده‌ابراهیم شفت؛ علت و نقص‌ها