Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مهاجم نیجریه‌ای پرسپولیس به دلیل عدم دریافت مطالباتش از این تیم ممکن است جدا شود.
به گزارش آریا، باشگاه پرسپولیس مدتی است بیشتر از همیشه درگیر مشکلات مالی است و پرونده‌های بدهی این باشگاه هرکدام می‌توانند تبدیل به یک دردسر جدی برای سرخپوشان شود.
در همین راستا، کریسیتن اوساگوانا، مهاجم نیجریه‌ای سرخپوشان که در پنجره زمستانی به این تیم پیوست تاکنون در دریافت مطالباتش از باشگاه ناکام بوده و مذاکراتی که در این زمینه داشته بی جواب مانده است تا وی مجبور شود این باشگاه را تهدید به فسخ قرارداد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تنها بخشی از پیش قرارداد خودش را هنگام امضا با پرسپولیس دریافت کرد و بعد از آن هیچ دریافتی از باشگاه نداشت.
اواسگوانا در پیامی که اخیرا برای باشگاه فرستاده به آنها تا 5 خرداد برای دریافت مطالباتش فرصت داده و پس از آن طبق قانون می‌تواند قراردادش را یک طرفه فسخ کرده و از این تیم جدا شود.
باید دید باشگاه می‌تواند در فرصت باقی مانده فکری برای این موضوع بکند یا این مهاجم نیجریه‌ای به فکر فسخ و جدایی خواهد افتاد.

- مدیرعامل باشگاه استقلال مشاور عالی خود را در تیم بزرگسالان انتخاب کرد. به نقل از باشگاه استقلال، نصرالله عبداللهی طی حکمی از سوی احمد سعادتمند به عنوان مشاور عالی مدیرعامل استقلال در تیم بزرگسالان انتخاب شد. عبداللهی طی این حکم در تمامی مراحل آماده سازی، اردوها و مسابقات تیم فوتبال بزرگسالان استقلال اعم از داخلی یا خارجی این تیم را همراهی می کند.
مدیرعامل استقلال ضمن آرزوی موفقیت برای مشاور عالی اش در تیم بزرگسالان ابراز امیدواری کرد حضور وی کنار این تیم به ارتقای هرچه بهتر آن و رسیدن به کیفیت مطلوب تر کمک کند، عبداللهی از امروز کارش را در این زمینه آغاز کرد. عبداللهی پیش از این به عنوان بازیکن، سرمربی و سرپرست سالهای زیادی به استقلال خدمت کرده و از امروز مشاور عالی مدیرعامل در تیم بزرگسالان است.

- مدافع سابق تراکتور در میان بهترین دفاع راست های فوتبال آسیا در سال 2016. کنفدراسیون فوتبال آسیا، AFC، در یک نظرسنجی به دنبال انتخاب بهترین مدافعان سال 2016 لیگ قهرمانان آسیا است و در میان نامزدهای پست دفاع راست، نام محمد ایرانپوریان، مدافع راست سابق تراکتور و فعلی تراکتور و علی حمام، مدافع راست سابق ذوب آهن نیز به چشم می‌خورد.
کنفدراسیون فوتبال آسیا درخصوص عملکرد ایرانپوریان نوشته است:
12 ایجاد موقعیت (رتبه اول در میان مدافعان)
12 سانتر (رتبه اول در میان مدافعان)
21 دربیل (رتبه اول در میان مدافعان)
عملکرد عالی در خط دفاع و یک تهدید همیشگی. او در نخستین صعود تراکتور به مرحله یک شانزدهم نهایی نقش اساسی داشت. درست است که تبریزی ها برابر النصر حذف شدند، اما ایرانپوریان موفق شد برای تیمش گلزنی کند.
همچنین درخصوص علی حمام نوشته شده است:
76 درصد دقت در پاس
2 پاس گل (رتبه نخست در میان مدافعان)
80 درصد تکل موفق
او در 4 بازی از 7 بازی ذوب آهن موفق شد به کلین شیت تیمش کمک کند. این در حالی بود که مدافع لبنانی تنها مدافعی بود که موفق به دادن 2 پاس گل شد، تا پیش از اینکه تیمش برابر العین حذف شود. احمد الیاسی از النصر و محمد ترسور از لخویای قطر دیگر نامزدهای این نظرسنجی هستند.

- بخشی از مطالبات مدافع کروات تیم فوتبال استقلال پرداخت شد. به نقل از کانال باشگاه استقلال، قسمت اول از مطالبات هروویه میلیچ مدافع تیم استقلال امروز از طریق امور مالی باشگاه به حسابی که از سوی او معرفی شده واریز گردید. این حساب در یکی از بانکهای اروپایی است و مبلغ مزبور پس از طی تشریفات بانکی در حساب میلیچ خواهد نشست. این نخستین قسمت از مطالبات میلیچ است و مابقی مطالبات وی نیز با همین روش پرداخت می گردد.
پیش از این استقلالی‌ها مطالبات دیاباته را هم پرداخت کرده بودند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اوساگوانا هروویه میلیچ تیم بزرگسالان میان مدافعان مشاور عالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۰۵۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش بایرلورکوزن به علاقه بایرن مونیخ به جذب یوناتان تا

بایرلورکوزن برای مدافع ملی پوش خودش برنامه بلند مدتی دارد و نمی خواهد او را به سادگی از دست بدهد. 

طرفداری | بایرن مونیخ علاقه مند به جذب یوناتان تا، مدافع میانی لورکوزن است. تا با لورکوزن تا 2025 قرارداد دارد و بند آزادسازی ندارد. طبق گزارش اسکای، قیمت درخواستی لورکوزن برای این ملی پوش 20 میلیون یورو است.

با این حال، مدیر ورزشی لورکوزن، رولفس اعلام کرده قصد دارند قرارداد تا را تمدید کنند و مذاکرات بعد از فصل جاری انجام خواهد شد. او تاکید کرد تمرکز فعلی تیم روی کسب بهترین نتایج است و تا نیز همین عقیده را دارد.

می خواهیم قرارداد یونا را تمدید کنیم، فراتر از سال 2025. تمرکز ما و او روی بازی های باقی مانده این فصل است. 

لورکوزن که به تازگی قهرمان بوندسلیگا شده، حالا فرصت دارد با قهرمانی در جام حذفی (فینال مقابل کایزرسلاترن) و لیگ اروپا (که در نیمه نهایی با رم بازی می‌کند) به سه گانه برسد.

بیشتر بخوانید: 

بایرن مونیخ به دنبال جذب یوناتان تا

استانیشیچ یا اوپامکانو، بایرن مونیخ کدام یک را قربانی یوناتان تا خواهد کرد؟

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • مدافع سابق استقلال غایب سپاهان برابر پرسپولیس/ یک خودی در ابهام
  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • پورعلی‌گنجی رفتنی شد!
  • مطالبات دولتی شهرداری قم پرداخت نشد
  • واکنش بایرلورکوزن به علاقه بایرن مونیخ به جذب یوناتان تا
  • پرهزینه و زیان‌ده؛ پول قرارداد پرداخت بازیکنان استقلال و پرسپولیس از جیب کارگران و بازنشستگان!
  • دلخوری مدافع محبوب پرسپولیس از درویش: جدا می‌شوم!
  • بعد از واگذاری سرخابی ها به بخش خصوصی؛ پرسپولیس و استقلال تذکر گرفتند!
  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد