Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت گفت: این سیر نزولی و شرایط فعلی قابل پیش‌بینی نیست و همچنان نسبت به پیامدهای احتمالی و آتی حساسیت و آمادگی لازم را می‌بایست حفظ کنیم. ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۵ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، به‌نقل از روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، محمد‌مهدی گویا در بازدید از مراکز بهداشتی و مرکز کرونای بیمارستان‌های اردبیل اظهار داشت: از زحمات کادر درمان در روزهای پرکار و سخت کرونایی در مراکز درمانی استان و همچنین کادر بهداشتی که در خط مقدم خدمت، صادقانه زحمت می‌کشند قدردانی می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت افزود: آنچه که الان شاهد هستیم موارد ابتلا نسبت به روزهای اولیه کاهش پیدا کرده است و دستاوردهای ارزشمند و خوبی را از تلاش عزیزان و کادر بهداشتی و درمانی در سه ماه آغاز بیماری کرونا می‌بینیم.

گویا تصریح کرد: بیماران بستری در بیمارستان‌ها به بهترین شکل ممکن تحت مراقبت و درمان قرار دارند و این سیر نزولی و شرایط فعلی قابل پیش‌بینی نیست و همچنان نسبت به پیامدهای احتمالی و آتی حساسیت و آمادگی لازم را می‌بایست حفظ کنیم.

امام جمعه تبریز: روحانیون با فعالیت‌های تبیینی به شبهات کرونایی پاسخ دهند450 تخت نقاهتگاهی در تبریز آماده پذیرش بیماران کرونایی استتحویل دومین محموله کمک‌‌های کشور عمان به ایران برای مقابله با بیماری کرون

رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بیان کرد: با برنامه‌ریزی‌های ویژه و عالی که دانشگاه‌های علوم پزشکی انجام داده‌اند یقین دارم بهتر از سایر مناطق کشور به هدف‌های پیش‌بینی شده دست پیدا خواهند کرد.

‌انتهای پیام/ 146/ ز

R41374/P/S6,49/CT12

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت بهداشت پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۰۵۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۳۰ درصدی ابتلا به بیماری‌های مشترک بین انسان و دام

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، فاتحی نیا در نشست خبری با اصحاب رسانه مهریز گفت: در سال گذشته با کاهش ۳۰ درصدی بیماری‌های مشترک بین انسان و دام مواجه بودیم که ناشی از اقدامات پیشگیرانه با همکاری دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد بود.

وی افزود: سال گذشته برای پیشگیری از بیماری هاری به عنوان بیماری مشترک بین انسان و حیوان بیش از هشت هزار قلاده سگ صاحب دار واکسینه شده اند.

مدیرکل دامپزشکی استان بیماری تب کریمه کنگو را یکی از بیماری‌های بسیار خطرناک دانست و بر مصرف گوشت لیبل دار و خرید از فروشگاه‌ها و قصابی‌های مجاز تاکید کرد.

فاتحی نیا همچنین از افتتاح و بهره برداری ساختمان جدید شبکه دامپزشکی مهریز در آینده نزدیک خبر داد و گفت: ساختمان دامپزشکی مهریز با تلاش دو ساله به مراحل پایانی ساخت رسیده و با زیربنای ۲۸۰ متر تا هفته دولت به بهره برداری می‌رسد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کاهش ۳۰ درصدی ابتلا به بیماری‌های مشترک بین انسان و دام
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • پیش‌بینی یک بیماری ۱۲ سال قبل از بروز علائم
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • پیش بینی آلزایمر ۱۲ سال قبل از بروز علائم با آزمایش چشم
  • آزمایش چشم آلزایمر را ۱۲ سال قبل از بروز علائم پیش بینی می کند
  • کوتاه شدن قد و علائم قوز پشتی؛ نشانه‌هایی که احتمال ابتلا به پوکی استخوان را گوشزد می‌کند
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • ضرورت توسعه نان فیبردار با هدف کاهش ابتلا به سرطان