Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@22:02:01 GMT

استقبال نوجوانان اذان گو از پویش «همصدای آسمان»

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۰۶۳۶۵

استقبال نوجوانان اذان گو از پویش «همصدای آسمان»

بیش از ۵۰۰ فیلم در پویش «همصدای آسمان» مرکز موسیقی «مأوا» آثار خود را در قالب اذان گویی نوجوانان کشورمان به دبیرخانه این پویش ارسال کردند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا،  مرکز موسیقی «مأوا» از ابتدای ماه مبارک رمضان با همکاری شبکه پویا فراخوان پویش «همصدای آسمان» را با محوریت اذان گفتن نوجوانان در خانه یا نقاط مختلف شهر و کشور اعلام کرد که تا کنون حدود ۵۰۰ فیلم از اذان گفتن نوجوانان در پشت بامها، بالکن خانه‌ها یا نقاط مختلف شهر به این پویش ارسال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پویش «همصدای آسمان» علاوه بر پخش روزانه ویدئوهای ارسالی مخاطبان از شبکه پویا و فضای مجازی، تعدادی جایزه ۱۰ میلیون ریالی به قید قرعه به شرکت کنندگان تقدیم می کند.

استقبال خوب از این پویش و انتشار ویدئوهای متنوع از اذان گفتن نوجوانان موجب شده برخی ارگان های فرهنگی برای افزایش تعداد جوایز اعلام آمادگی کنند که در روزهای آینده اعلام خواهد شد.

این پویش تا انتهای ماه مبارک رمضان ادامه دارد و خانواده ها می‌توانند فیلم اذان گفتن فرزندان خود را از طریق فضای مجازی تلگرام، سروش و روبیکا به آدرس اکانت @Hamseday_aseman ارسال کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شبکه پویا مرکز موسیقی اذان گو همصدای آسمان اذان گفتن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۰۶۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویری ترسناک از خورشید در آسمان چین؛ چه اتفاقی افتاده؟

بنابر ویدیو منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی، روز پنجشنبه رنگ خورشید در آسمان شهر هاربین در شمال شرق چین، به رنگ قرمز درآمد. به‌گزارش سرویس جهانی بی‌بی‌سی، دلیل علمی این پدیده تغییر پراکندگی طیف نوری خورشید در آسمان است. منبع: فرارو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تقویم روز و اوقات شرعی گیلان، ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • «همه مدیون شما هستیم» برای روز معلم در شهر اکران شد
  • تقویم روز و اوقات شرعی گیلان، ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی یازدهم اردیبهشت
  • برنامه‌های امروز رادیو ارومیه یازدهم اردیبهشت
  • اوقات شرعی فردا یازدهم اردیبهشت در شیراز
  • گرامیداشت مقام معلمان در پویش #معلم_من
  • تصویری ترسناک از خورشید در آسمان چین؛ چه اتفاقی افتاده؟
  • روایتی از هنرآفرینی هنرمندان نصف‌جهان در قطب عاشقی عالم، «کعبه»
  • اوقات شرعی نهم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر