Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از CNA، تیم ملی فوتبال نیجریه در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل با تیم‌های ایران، بوسنی هرزگوین و آرژانتین همگروه بود و در پایان با قرار گرفتن در رده دوم به مرحله بعد صعود کرد.

سبز‌های آفریقایی در نخستین بازی مقابل شاگردان کی روش به تساوی رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا پس از گذشت ۶ سال، چیندو اوباسی هافبک نیجریه‌ای در گفت و گویی بیان کرد که اگر می‌خواست برای تیم ملی نیجریه در جام جهانی بازی می‌کرد، باید پولی را می‌پرداخت. او در چند سال گذشته عضو تیم‌های شالکه، آ. ا. ک و ... بوده و در سال‌های اخیر عملکرد خوبی ارائه داده است.

اوباسی در خصوص ماجرای تقاضای پول برای حضور در جام جهانی بیان کرد: من در آن زمان در شالکه بازی می‌کردم و همه چیز خوب بود. ما در لیگ قهرمانان اروپا حضور داشتیم. در پایان فصل و برای آماده سازی جام جهانی به ۲ بازی دوستانه دعوت شدم، اما ۲ روز قبل از اعلام لیست نهایی تیم ملی به من پیام دادند که اگر می‌خواهم عضو تیم باشم باید مبلغی را پرداخت کنم.

بازیکن سابق تیم ملی نیجریه مشخص نکرد چه کسی به او پیام داده، اما این پول را پرداخت نکرد و به جام جهانی نرفت.  

البته این بازیکن در پایان گفت و گو بیان کرد که دین خود را به تیم ملی نیجریه پرداخت کرده است و مشکلی ندارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش جام جهانی ۲۰۱۴ جام جهانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۰۶۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آندرتیکر به مقایسه شان مایکلز و ای جی استایلز پرداخت/ اخبار WWE

آندرتیکر به تحسین ستاره برند اسمکدان پرداخت.

حضور غیرمنتظره‌ آندرتیکر در رسلمنیا40 سروصدای زیادی در شبکه‌های اجتماعی به راه انداخت.

طرفداری | مرد مرده در اپیزود اخیر از پادکست اختصاصی خود با نام Six Feet Under به تحسین ای جی استایلزی پرداخت که آخرین دیدار خود در رسلمنیا را نیز مقابل او برگزار کرده است. آندرتیکر در ابتدای صحبت خود به مقایسه ای جی استایلز با شان مایکلز بزرگ پرداخت و حتی او را شان مایکلز نسل خود لقب داد.

تمام باکس‌ها برای ای جی تیک می‌خورند. مطمئن نیستم که هرگز شان مایکلز دیگری ظهور کند و درباره آن با تردید صحبت می‌کنم، اما ای جی استایلز هم می‌تواند با هرکسی همکاری کند. او از همه بهترین بازی را می‌گیرد و با وجود اینکه چندان عظیم الجثه نیست، این توانایی را دارد که با هرکسی همکاری کند و آن را باورپذیر و شایسته از کار در بیاورد. این تفاسیر ای جی را شان مایکلز نمی‌کند، اما این دو کسانی هستند که در نسل خود در بالاترین سطح بودند. البته این نظر من است و مطمئنم بعضی نظر دیگری دارند. به همین دلیل بود که آن بازی Boneyard با ای جی اتفاق افتاد، چرا که من شانس مسابقه با او را نداشتم و این برایم فریبنده بود. چه به عنوان یک انسان و چه به عنوان یک ورزشکار برای او جایگاه بسیار بالایی قائل هستم.

آندرتیکر در ادامه در پاسخ به این سوال که اگر یک بازی بین ای جی و شان برگزار می‌شد، چطور پیش می‌رفت پاسخ داد:

آنها ورزشگاه را منفجر می‌کردند. هیچ شکی ندارم که آن بازی یک بازی 5 ستاره بود.

ای جی استایلز در رویداد بکلش به میزبانی فرانسه باید برای کسب کمربند قهرمانی جهان WWE به مصاف کودی رودز برود.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • آندرتیکر به مقایسه شان مایکلز و ای جی استایلز پرداخت/ اخبار WWE
  • چهره‌های ورزشی که در ایران مسلمان شدند
  • فرار بیش از ۱۰۰ زندانی در نیجریه
  • افشاگری دی‌ولت از سند محرمانه‌ای که می‌توانست به جنگ اوکراین پایان دهد
  • افشاگری روح الامینی درباره اشتباه انتخاباتی شانا در انتخابات ۱۱ اسفند /شهادت می دهم یزدی خواه به لیست ائتلاف تعهد داده بود
  • ۲ ورزشکار و یک مربی قبل از ژوزه مورایس در ایران مسلمان شدند
  • (ویدئو) افشاگری عجیب درباره ایرج طهماسب
  • افشاگری عجیب درباره ایرج طهماسب
  • توصیه موسیالا به امباپه: به بایرن بیا!
  • افشاگری ستاره چلسی: 6 ماه با درد بازی کردم