Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-26@21:00:57 GMT

سیگاری‌ها هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان مالیات دادند

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۰۶۴۴۷

به گزارش فارس براساس گزارش سازمان مالیاتی، سال ۹۸ سیگاری‌ها بالغ بر هزار و ۷۰۲ میلیارد و ۳۸۶ میلیون تومان مالیات بر مصرف سیگار پرداختند که نسبت به سال ۹۷ بالغ بر ۵۰ درصد رشد یافته است.

در ردیف درآمدی دیگر مربوط به فروش سیگار بالغ و ۷۸۶ میلیارد و ۸۷۵ میلیون تومان مالیات وصول شد که افزایش ۲۲.۸ درصدی نسبت به سال قبل خود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سال ۹۷ نیز بالغ بر هزار و ۱۳۳ میلیارد و ۴۴۳ میلیون تومان مالیات بر مصرف سیگار و نیز ۶۴۰ میلیارد و ۶۴۶ میلیون تومان از فروش سیگار مالیات به خزانه واریز شده بود.

منبع: الف

کلیدواژه: تومان مالیات میلیون تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۰۶۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برگزیدگان جشنواره آب و رسانه در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  منصور کشاورزیان مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان سمنان با تشریح ضرورت بهره گیری از توان و تخصص اصحاب رسانه در فعالیت‌های فرهنگی ترویج مصرف بهینه آب در جامعه گفت: در دومین جشنواره آب و رسانه استان سمنان ۱۵۰ اثر به دبیرخانه رسال شد که پس از داوری از صاحبان ۲۱ اثر برگزیده با اهداء جوایزی قدردانی شد.
مدیریت مصرف آب در خانه با تاکید بر نقش بانوان خانه دار، بحران خشکسالی و راهکار‌های مقابله با آن تامین آب پایدار – مدیریت مصرف، ترویج سبک زندگی اسلامی – ایرانی با رویکرد مدیریت مصرف بهینه آب، حفاظت و صیانت از منابع، بازچرخانی آب مزایا و محدودیت ها، اصلاح الگوی مصرف، نقش رسانه در حساس نمودن افکار عمومی در منابع آب سمنان فاضلاب، آب خاکستری فرصت‌ها و تهدید‌ها و استفاده از پساب در صنعت و کشاورزی از جمله محور‌های دومین جشنواره آب و رسانه در استان سمنان بود.
این جشنواره به همت شرکت آب و فاضلاب استان سمنان و با مشارکت استانداری سمنان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، صدا و سیمای مرکز سمنان، شهرداری سمنان، خانه مطبوعات و انجمن خبرنگاران استان سمنان در بخش‌های خبر، گزارش، مصاحبه، عکس، موشن گراف، فیلم کوتاه ۶۰ ثانیه ای، پادکست برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مجلس در این هفته| ساماندهی اجاره و اصلاح مالیات بر سوداگری
  • انگلیس رکورددار سوء مصرف الکل در کودکان و نوجوانان
  • گزارش وزارت بهداشت درباره سرطان‌زایی سیگار‌های الکترونیک؛ زیر بار صدور مجوز نمی‌رویم
  • ویپ؛ وسیله‌ای برای ترک اعتیاد! و یا وسیله‌ای اعتیاد آور + فیلم
  • کشف ۳۱ هزار و ۹۲۰ نخ سیگار قاچاق در کرمان
  • برترین های«آب و رسانه » در استان سمنان تجلیل شدند
  • سلامت جامعه در گرو کاهش مصرف پلاستیک و سیگار
  • معرفی برگزیدگان جشنواره آب و رسانه در سمنان
  • مواد شیمیایی ماریجوانا 5 برابر سیگار
  • یک تبلیغ ساختار شکن درباره سیگار (عکس)