Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@01:01:31 GMT

سد طالقان سر ریز شد

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۰۶۷۰۸

سد طالقان سر ریز شد

فرماندار طالقان گفت: حجم سد طالقان در پی بارش‎‌های مستمر باران بهاری پر و آب سد سرریز شد.

بهنام جهانی، فرماندار طالقان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در طالقان گفت: حجم سد طالقان به واسطه بارش‌های بهاری به حد نرمال سرریز شد.

فرماندار طالقان بیان کرد: با توجه به ادامه روند بارندگی‌ها و افزایش آب ورودی به مخزن پیش بینی می‌شود در روزهای آتی دبی خروجی سرریز افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهانی یادآور شد: این احتمال از پنج روز گذشته پیش بینی شده بود.

وی افزود: سال گذشته سرریز شدن سد طالقان با احتساب برف‌های آب شده بود در حالیکه امسال تنها آب باران تا این حد حجم سد را پر کرده است.

فرماندار طالقان با بیان اینکه آب سرریز شده کنترل شده است، افزود: طی هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام شده توسط فرمانداری قزوین و تهران و آب منطقه ای کنترل آب سر ریز شده در دستور کار قرار دارد و به کمک آبیاری زمین‌های کشاورزی خواهد رفت.

جهانی در پایان افزود: با توجه به اینکه در روزهای آب شدن برف‌های بالا طالقان را داریم ممکن است جاری شدن آب سد طالقان کماکان ادامه دار باشد.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: طالقان سد آب باران فرماندار طالقان سد طالقان سرریز شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۰۶۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکسی هوایی بین گناباد-مشهد راه‌اندازی می‌شود

رضا نصیری فرماندار گناباد گفت: راه اندازی آموزش‌های هوانوردی و خلبانی و تاکسی هوایی (ایرتاکسی) اولویت فرودگاه منطقه‌ای این شهرستان در سال جاری است.

او افزود: با توجه به امکانات و زیرساخت‌های لازم این فرودگاه برگزاری دوره‌های آموزش هوانوردی و خلبانی از طریق مسوولان مربوطه در دست پیگیری است که با راه اندازی آنها تعداد پرواز‌ها و جایگاه فرودگاه گناباد افزایش می‌یابد.

فرماندار گناباد ادامه داد: به موازات برقراری دوره‌های آموزش هوانوردی، راه اندازی رشته‌های مرتبط در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گناباد نیز از طریق مسوولان این دانشگاه در سطوح کشوری به عنوان یک اولویت مهم در حال پیگیری است.

نصیری با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری مذهبی و وجود تعدادی از بقاع متبرکه و مرقد برادران امام رضا (ع) در گناباد و از طرفی قابلیت‌ها و زیرساخت‌های گردشگری سلامت، بیان کرد: راه اندازی تاکسی هوایی در این مسیر موجب رونق بیشتر فرودگاه منطقه‌ای گناباد و منطقه خواهد شد.

او با اشاره به پتانسیل‌های اقتصادی و صنعتی و معدنی و کشاورزی گناباد تصریح کرد: می‌توان از فرصت راه اندازی فرودگاه این شهرستان برای تبدیل گناباد به عنوان بندرخشک و بارانداز کالای شرق کشور استفاده کرد که این مساله در رونق اقتصادی منطقه نقش مهمی دارد.

فرماندار گناباد تاکید کرد: افزایش تعداد پرواز‌های فرودگاه گناباد از یک روز به ۲ تا ۳ روز در هفته در دست بررسی است.

نصیری اظهار کرد: این مسائل در قالب یک طرح در دست تهیه و جهت بررسی بیشتر و اتخاذ راهکار‌های مقتضی به وزیر راه و شهرسازی و شرکت فرودگاه‌های کشور ارسال می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • فرماندار همدان:‌ حضور مردم در امر اقتصاد راهگشا است
  • اعطای نشان ملی به شرکت آرد هشترود 
  • زنگ «سپاس معلم» در شفت نواخته شد
  • تاخیر در پرداخت حقوق کارگران معیشت آن‌ها را دشوارتر کرده است
  • تردد سخت ۲ هزار معلول در شهر چابهار
  • آمادگی برای دور دوم انتخابات/ پیش بینی ۲۸۷ شعبه اخذ رای
  • حضور فرماندار زرند در کنار کارگران سخت‌ترین شغل دنیا
  • تاکسی هوایی بین گناباد-مشهد راه‌اندازی می‌شود
  • دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه در اجرای طرح «نور» همکاری کنند
  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق در أخذ رأی برای حوزه انتخابیه کرج